Nya bilder från Command & Conquer 3

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av SgtKelly:

Kommer bli giganternas kamp om 2007 års RTS mellan det här och Supreme Commander.

Men det ska till ett mirakel om C&C3 ska vinna.

Tror nog det beror lite på hur man räknar... jag menar C&C säljer ju bra hur bra spelet än är känns det som, så jag tror nog att det har en väldigt bra chans att knäcka SC när det gäller rena försäljningssiffror... om man däremot går efter "kvalitet" och vad hardcorestrategispelarna säger så lär C&C får det svårt

Skrivet av Deathwisher:

Laser laser laser... monster monster monster.... Skärp er i spelbranschen! Vi vill inte BARA ha sådana spel! Jesus!

Det lustiga är ju att såna som jag, som vill ha scifi och monster, tycker att det bara släpps en massa WW2-spel och andra "realistiska" teman... vore intressant med en statistisk sammanställning

Sen finns det en tredje grupp, som vill [i]fysisk[i] realism, t ex realistisk avstånd på striderna och realistiska proportioner, inte Lego-bilar som står 5 meter ifrån varandra och skjuter, flygplan som svävar 5 meter ovanför marken o s v. Det är så sjukt uttjatat


signatur

yolo

Medlem

Ser ju bara skabbit ut :/

Aliensen ser ju ut som ja vet inte vad, fulaste designen på länge?

Tror detta kommer suga totalt. Hoppas jag har fel...

Medlem

Jag är konservatist, jag tycker serien verkar gå längre och längre ifrån sitt ursprung. Jag saknar spel i samma stil som de första spelen, mums!
Generals var iofs ett bra spel, men då tänker jag inte på det som ett C&C-spel utan bara ett kul spel i allmänhet.

Medlem
Skrivet av Yvian:

Jag är konservatist, jag tycker serien verkar gå längre och längre ifrån sitt ursprung. Jag saknar spel i samma stil som de första spelen, mums!
Generals var iofs ett bra spel, men då tänker jag inte på det som ett C&C-spel utan bara ett kul spel i allmänhet.

Jag håller med
Renegade var faktiskt helt åt helvete i mina ögon...

12
Skriv svar