Demo - Battlestations: Midway

Medlem

tack chrillan går att logga in om gamespy arcade är igång och man är inloggad där, fyfan va dåligt.

ännu sämre är att liret krashar till desktop varje gång den skall ladda en karta nu.

Medlem
Skrivet av g4bb3h:

tack chrillan går att logga in om gamespy arcade är igång och man är inloggad där, fyfan va dåligt.

ännu sämre är att liret krashar till desktop varje gång den skall ladda en karta nu.

Konstigt, funkar felfritt för mig, byggde två Battleships, de största i demot. Skjöt ner 3 stycken mindre slagskepp och mitt ena skepp var inte ens nere till halva livet :D: Släppte depth charges på deras sbumarines, sen bomba jag skiten ur deras hangarerna, POWER !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Skulle nog varit roligare om man hittat någon att spela med :/

Gamespy Arcade, får man inte smaka på massa spyware och skit av det?.

Inaktiv

ingen spyware i arcade.. bara reklam i själva arcade fönstret

Medlem

Hmm.. om någon är sugen på att spela så släng iväg ett PM till mig

Medlem

Nån som är sugen på att förklara vilka knappar som gör vad, och dylikt?
Har lite problem med att skicka runt mina fartyg...
Enda koordinationen jag lyckats sätta är på anfallsmålen.
Hur sätter man waypoints?


signatur
Medlem

Tycker detta spelet är skitkul. Bara ett problem, mitt kraschar nästan alltid..


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Wow, överraskad av hur många som tycks kunna spela helt felfritt, jag får 95% av alla ggr connection lost när jag försöker joina en server, WTF.

Medlem

Inga som helst problem med existerande gamespykonto eller spelet. Underbart kul är det också. Skit bakom tangentbordet för er andra säkerligen.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Det där med connectionbroblem tror jag kan ha att göra med att folk inte låser upp portarna när de hostar spel. Fick samma problem ikväll men med rätt inställningar i routern fungerade det felfritt.

Kolla medföljande readme så hittar ni tre portar som ska låsas upp.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

12
Skriv svar