FZ spelar 360 med... Darin? WTF?!

Medlem

Håller med (fåtalet här). Skulle vilje veta lite mer om mötet.
FZ borde kunna ge en riktig bild av personen bakom Darin TM. Eller vill ni inte skriva mer då risken finns att skivbolaget stämmer ****** av er?

Skrivet av Fanster:
Skrivet av Gunner:

Det syns knappt vem som är rockstjärna och vilka som är datornördar på bilderna...

rockstjärna ? förolämpa inte rocken på det visset.. det som darin spelar/sjunger vad fan han nu gör är pop.. or shit like that!

Exakt endast en 10-12 åring kan tro detta vara rock om ens man kan kalla det musik!


signatur
Skrivet av melachi:

Vem fan är Darin?
Och vem är tjejjen i bilderna?

Darin är en fjolla som tror han är en stjärna!


signatur
Inaktiv
Skrivet av doggelito:

har ni ingen värdighet ! ))

PC Gamer och SuperPlay och det är i denna familj FZ kommer att välkomnas in till

Medlem

Darin är i alla fall mer bildskön än alla andra avbildade.

Akta er, man vet aldrig vem killen som pratar med sammetslen röst i voicechatten är...

Spelade ni med eller mot pojken? Lät på artikeln som att han behövde en duktig backup för att inte skämma ut sig, därför kontaktar arrangörerna seljournalister.

Inaktiv
Medlem

lolololol dajin

Antikvitet
Citat:

Tanken var att FZ:s Simon Bergstedt och Mikael Löfgren skulle agera livvakter åt herr Zanyar när han mötte sina fans - eller icke-fans?

Läser man det som står så fås svar på många frågor.

Darin hade aldrig spelat spelet tidigare och var väl ingen stjärna, men lärde sig rätt fort. Han tyckte uppenbarligen det var kul att spela. Jag fick inget stjärnintryck från honom dock. Han var kort och blev tillsagd vad han skulle göra.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av Shock:
Citat:

Tanken var att FZ:s Simon Bergstedt och Mikael Löfgren skulle agera livvakter åt herr Zanyar när han mötte sina fans - eller icke-fans?

Läser man det som står så fås svar på många frågor.

Darin hade aldrig spelat spelet tidigare och var väl ingen stjärna, men lärde sig rätt fort. Han tyckte uppenbarligen det var kul att spela. Jag fick inget stjärnintryck från honom dock. Han var kort och blev tillsagd vad han skulle göra.

Kom hans föräldrar in och bytte blöja på honom någongång?

Medlem

Hoppas han ägde alla haxx0r nördar som hatar honom...
Jag gillar inte honom, men jag hatar script-hackande tonårspojkar mer!

Karma wtf!

Medlem

säger bara lol


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Shock:
Citat:

Tanken var att FZ:s Simon Bergstedt och Mikael Löfgren skulle agera livvakter åt herr Zanyar när han mötte sina fans - eller icke-fans?

Läser man det som står så fås svar på många frågor.

Darin hade aldrig spelat spelet tidigare och var väl ingen stjärna, men lärde sig rätt fort. Han tyckte uppenbarligen det var kul att spela. Jag fick inget stjärnintryck från honom dock. Han var kort och blev tillsagd vad han skulle göra.

Men redan vid rubriken märker man av en skämtsam ton så det var faktiskt svårt att avgöra om historien faktiskt var sann, inte sann eller delvis sann så att säga.

Medlem

Hehe, det var totalslakt från er sida då kan jag tänka mig eller bjöd hans fans på något motstånd?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Antikvitet

Det var flera jäkligt duktiga spelare inne som piskade oss med besked. Men jag tror inte de tillhörde hans fanbase utan snarare hans belackare som var ute efter en chans att piska honom.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Vila i frid

Han var en trevlig och glad kille som vem som helst av oss. Personligen är jag emot all som heter Idol och tv-kändis. Vi hade dock alla väldigt roligt när vi spelade och det var en mycket trevlig stämning. Ingen av oss fick heller någon känsla av att han trodde att han var bättre än någon av oss
.
Jantelagen som gör sig känd här på forumet skulle jag tro.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av [wb:

Korp"]Darin som haver fansen kär,
sjunger som en skata.
Alla undrar hur det blev såhär,
med high tech elektronik i munnen han prata.

Nu skaffar han nya vänner.
när han sitter och spelar data.
Vid juletid han för dataspel känner,
men det blir bara till bluescreen att lata.

När datorn väl fungerar ger han sitt försök,
gamers skriker dock "n00b!!!1" och gillar att rata.
Stackars darin sjunger med sorgsen röst,
"varför verkar folk mig bara hata?"

Över datorn han häller en julemust,
det sprakar om floppy och SATA.
Hans mamma ger honom en kaka till tröst.
En till, en till, och en till hon mata.

God jul alla

Haha vackert!

Medlem

man kan också vrida på det. vissa kan tycka såhär:

Han är typ 17 och har massa pengar, tjejjerna faller för honom =>HAN HAR ETT LIV!

Då ska man inte klaga på honom, eller säga att han är påväg åt rätt håll, att bli en spelnörd? Jag gillar verkligen inte hans musik men va fan, grabben har massa som inte vi har...

Att en kille med ett sånt liv som han är med på en sån här sak ska vi vara tacksamma för. det beror dock på om det va pengar inblandade i det hela...


signatur
Medlem

Go Darin!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Så jävla ledsen över att jag inte fick tvåla till det där jä*** ****** ******!

Medlem

Hmm... Undrar om Darin har ett konto här på FZ och försöker lura oss och säga att Darin är en bra tjej etc. Det finns ett par sympatiinlägg här och var så man börjar ju undra.

Medlem

haha, älskar den där frasen, ...Darin? WTF?!

Medlem
Skrivet av Thinner:

man kan också vrida på det. vissa kan tycka såhär:

Han är typ 17 och har massa pengar, tjejjerna faller för honom =>HAN HAR ETT LIV!

Tja, om det är det som man anser har stor betydelse här i livet så finns det en poäng.

Om man å andra sidan, som jag ser det, inte lägger så stor vikt vid ytliga ting så känns det här mer som ett billigt PR-jippo där det har visat sig att Darin inte har någon egen personlig prägel utan bara är
en halvdålig musikindustri-kopia (Jag vet, vi skapar en svensk Michael Jackson wannabe + söt tånårs-look + lättsam och gångbar popmusk) av en massa annat vi sett förut. Darin + X360 är ytterligare ett bevis på detta.

Flakmonkey

Det som jag tycker är lustigt är att så många tycks bry sig om Darin tillräckligt mycket för att skriva i den här tråden, samtidigt som de påstår att de inte bryr sig om honom för att han är kass

Tyckte han var en trevlig kille, lite kortare än vad jag trodde han skulle vara, men schysst på alla sätt och vis.

Medlem

Hörde livvakterna var sämre än Darin...

Medlem

beklämmaden o höra alla idiot kommentarer.

Förstår inte hur man kan hata en person så mycket som vissa verkar göra.

Tycker jag om hans musik svaret är nej men inte hatar jag Darin för det är ju som vilken kille som helst som dock har haft lite flyt i tillvaron .

Förhoppnignsvis är det folk under 20 som har skrivit hat kommentarerna annars är det skrämmande ..

Tycker gott att crew har ex antal personer dom kan slänga ut en varning åt .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Gunner:

Det syns knappt vem som är rockstjärna och vilka som är datornördar på bilderna...

Rättning: popstjärna på sin höjd

Medlem

Ursäkta men de finns värre folk en Darin, va han sen gör på fz är en annan sak.. Men sluta klaga, ja lyssnar aldrig på honom och gillar han inte heller men folks avundsjuka för att han lyckats bra är ju bara löjlig.

Dock kanske ja bara är avundsjuk på alla brudar han kan hämta ut =P

Medlem
Skrivet av Notumforce:

beklämmaden o höra alla idiot kommentarer.

Särskrivning!

AAAAAAAAAAAAAARGH!

Skrivet av Notumforce:

Förstår inte hur man kan hata en person så mycket som vissa verkar göra.

Tycker jag om hans musik svaret är nej men inte hatar jag Darin för det är ju som vilken kille som helst som dock har haft lite flyt i tillvaron .

Inte sett Knappnytt? Vafalls?

Skrivet av Notumforce:

Förhoppnignsvis är det folk under 20 som har skrivit hat kommentarerna annars är det skrämmande ..

Hur gammal är du då?

Bara för att du är 33 år betyder inte att du är någon vis farbror.

Skrivet av Notumforce:

Tycker gott att crew har ex antal personer dom kan slänga ut en varning åt .

För vadå... Att jag uttryckte min egen åsikt?

Ps. Det finns en Varnings-knapp, den kan du använda om du känner för det.

Medlem

Hehe! Skit samma vad man tycker om Darin eller inte! Jag undrar mest hur det gick!?:D

123
Skriv svar