Nätrollspelet Warhammer Online plåtat

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Alla verkar förutsätta att spelet skulle bli svårare en wow låt mig skratta .

Vem har förutsatt att det skulle vara SVÅRARE ??


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hoppas det är mer invecklat... men tror tyvärr att RvR kommer sabba detta spelet. Iaf för mig. Provade det i DAoC men inget för mig....

Trist... med tanke på att jag är en GW fanboy sedan 86...

Medlem

Erm jo gillar man inte RvR så kommer det nog inte bli någon höjdare då det mer eller mindr är hela syftet med spelet. Och vilken värld passar bättre för RvR än Warhammer?

Dock tror jag det som sabbar mest är att det är baserat på samma gammla tråkiga stridssystem som alla andra mmorpg'er. Man springer fram till en fienden och trycker auto attack sen diverse special attacker där tärningarna styr all. Längtar till den dagen då vi kan göra MMO spel med mer avancerade fighting system. Dock undrar jag hur PvE delen kommer vara, WoW stil där instanserna är samma i princip exakt lika dan som resten av världen. Monster som står stilla tills man pullar dem. Eller mer som D&D Online där monster anfaller så fort dem ser dig. Det senare är klart att föredra och ger mycket mer inlevelse i att man slåss mot monster och inte bara korkade bottar...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

12
Skriv svar