Gears of War får två uppföljare, blir trilogi

Medlem

Lite offtopic men har ni sett reklamen för GOW på Tv? Den där låten "mad world" spelas och snubben stötter på ett as stort monster inne i ett hus. Riktit stämningsfullt faktsit, nästan så att jag vill ha ett x360.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

När kommer TF2...

Kanske lite fel tråd? Men för att svara på din fråga så kommer tyvärr inte Episode 2/Portal/TF2 förrän till sommaren.

Fan jag har inte köpt ettan än så brölar de ut att det ska komma uppföljare. Woot!


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Lite offtopic men har ni sett reklamen för GOW på Tv? Den där låten "mad world" spelas och snubben stötter på ett as stort monster inne i ett hus. Riktit stämningsfullt faktsit, nästan så att jag vill ha ett x360.

Jag vet, den reklamen är ruskigt bra gjord, nästan så man bara vill köpa skiten,, och det ska jag också...

Medlem

har inte testat nåt av spelen


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av the wookiee:
Skrivet av Final_Frontier:

Vi ska vara glada att det *bara* blir två uppföljare i så fall, så att de inte pumpar ut GoW efter GoW i all oändlighet.

Gears of War i all oändlighet...

*saliverar kraftigt*

*Byter ut GoW mot The Sims och väntar på ny reaktion*

Mm, precis, vilket var min anspelning. Om de har en plan med innovationer och allt redan färdigplanerade för två spel till, vore det ju ypperligt. Om de bara planerar att ha mer av samma sak fast med upphottad grafik är det mindre bra.

Medlem

360 for the masses:)

Inaktiv

Gow är enormt roligt, ser riktigt bra ut på min LG tv Co op är grymt skoj, även splitscreen funkar klockrent.

För att göra saken lite värre så måste jag säga att Gow ÄR bättre än halo 2 *Som att svära i kyrkan, men va fan..det e ju sant*

Väntar även på att få lägga rabarber på Resistance - Fall of man till Ps3an när den behagar dyka upp.

Inaktiv

Nice! Älska GOW


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Här är trailern, grymt stämmningsfull faktist.
http://www.xboxyde.com/stream_3272_en.html

Ps* satan så snyggt det här spelet är, nästan så man inte tror det.*

*edit
fanns visst redan i FZ filarkiv i HD upplösning.
http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/gears_of_war/t_gearsofwar...

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Här är trailern, grymt stämmningsfull faktist.
http://www.xboxyde.com/stream_3272_en.html

Ps* satan så snyggt det här spelet är, nästan så man inte tror det.*

Samma film finns i filarkivet med större upplösning som du kan dregla över..

Inaktiv
Skrivet av Desmin:
Skrivet av Nybbe:
Skrivet av slartibartfast:

*suck* kan dom inte göra något nytt istället?

Jag försöker inte på något sätt hävda att GoW är ett dåligt spel, det är det mest intressanta spel om finns till X360 och jag har köpt en konsoll i princip bara för att kunna spela Gow.

Men det är därför det är så sorgligt att de gör uppföljare. Antingen sätter de ihop ett nytt team som gör de nya spelen (vilket är tråkigt eftersom de med all sannolikhet inte kommer vara lika grymma som orginalteamet), eller så sätter de samma utvecklare på uppgiften (vilket också är tråkigt, jag skulle mycket hellre se dessa duktiga utvecklare göra något baserat på nya ideér).

Pest eller kolera, uppföljare av lägre kvalitet eller brist på nya högkvalitativa projekt från Epic?

Hållet helt med där.
Ska de göra en uppföljare måste det vara mer än en ny story i samma farpackning, för jag har svårt att tro att en uppföljare skulle "imponera" lika mycket om 2år än när orginalet släpptes..

*suck*

f-n va folk klagar hela tiden, ni är en hög av tråkiga pessimister!:evil:

:down::down::down:

Men det är ju så jävla tufft att vara emot allt som är det minsta mainstream och bra eller hur?

Medlem

Epic är mer än kapabla till att skapa värdiga uppföljare, se bara på UT... Mästerligt!

Medlem

Vill hellre ha en uppföljare till "Dead Rising" då jag tycker "Gears of war" är överhypat. Tycker DR är 100 gånger bättre.

Jag får tråkkänsla så fort jag tittar på fodralet till Gears. Jag kan inte spela det längre. Spelet är dåligt. Önskar att jag inte köpt det.

Kan inte fatta vad alla andra ser i det. Spelet är så detaljlöst så det inte finns. Grafiken är bra men dom små detaljerna saknas enligt mig. Som t.ex att fienderna reagerar inte när man skjuter på dom. Banorna är linjära och fysiklösa. När fienderna är döda så har dom den fulaste ragdoll jag sett. Tråkiga vapen. Ja ja kan fortsätta hela dan.

Ni är bara förblindade att se spelets "dålighet" p.g.a grafiken tror jag. Eller förblindade av coop läget och muliplayer som faktisk är det ända som är någorlunda bra.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Jag tänker inte köpa uppföljarna


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Suveränt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

12
Skriv svar