And so it Seems

Medlem
And so it Seems

Känner på mig att Crysis inte kommer att bli den hit som flesta har antagit. Jag själv känner att spelet har någonting som fattas och det är självklart den största biten.. En story. Vad handlar Crysis om? vad är den feta och stora handlingen? Det enda jag har sett är sexiga 3d-bilder och högupplösta ingame filmer, då man kastar saker hit och dit och cloakar och springer, Men varför?

Jag vet att spelet handlar om aliens som attackerar jorden for some reason,
Men det är inte direkt en banbrytande handling till ett banbrytande spel. Och varför har man latjo dräkt som man leker med? mjäh.. Jag är skeptisk.

Bråten blir det mycket mer av samnt rök om man kör med DX10. Hah..

#blogg

Medlem
And so it Seems

Mja, handling get sällan spel mer substans.. ialla fall inte singleplayer spel i FPS/Sci-fi Action genren... det här är som att se en cool film, vare sig det är Terminator, Die Hard, Matrix eller nån japansk hi-tech rulle så skiter man oftast i om handlingen har någon verklighetsförankring, det är fränt för stunden, men glöms snabbt bort i efterhand. jag tror inte Crysis lär vara så kul i multiplayer mode.. Crytek har inte gett oss något COOP stöd som GR:AW har och att leka BF2 i multi känns trist i detta spel.. man spelar ut det, sen återgår man till sitt trogna multiplayer spel (i mitt fall; Forgotten Hope). För att man ska behålla intresset för ett spel längre krävs det faktiskt nån typ av substans, eller mening, som WWII, att jaga aliens eller MERCs är nog inte roligt i längden online, men kan vara en cool upplevelse i singleplayer format.

1
Skriv svar