Spelintryck från Leipzig GC 2006 - Ubisoftmontern

Medlem

Splintercell, assasins creed och Rb6 ftw!

Medlem

DNF! oj shit...


signatur

Nämen!

Inaktiv

Splinter cell = Zzzzz, nja jag jag tror jag tar metal gear solid före detta snark spel.

Brothers in arms = Men snälla, 1an & 2an var totalt värdelösa, dags att lägga ner grabbar.
Det räckte med Medal of honor: allied assault(vilket var jävligt bra), sedan borde det tagit slut med mediokra ww2 fps.

Dark Messiah = Demon var rolig, inte speciellt optimerad med tanke på att det var hl2 motorn men gameplayen var väldigt underhållande, och äntligen lite sköna gore effekter och blod i ett nytt spel.
Spelutvecklarna blir bara mesigare & mesigare, läste föresten i en artikel här på fz där personen tyckte att spelen blir blodigare & blodigare, fjantigaste jag läst på länge.
Kolla in Blood, Duke nuke em, Doom och alla andra äldre lir från 90 talet.

Call of Juarez = Rolig överaskning, känns inte så finslipat men gameplayen är riktigt bra, samma med storyn och röstskådisarna, personen som kommenterade här om att dom var dåliga har inte en koll.

rainbow six vegas = Snälla!!! sluta förstöra Rainbow six serien mera, det räckte med lockdown!
1an & 2an var riktigt bra spel, medans 3an Ravenshield så började nedgången synas.
Dock bra spel ändå, men långt ifrån 1an & 2an.

Skrivet snabbt & slarvigt, men d gö.

Medlem
Skrivet av Der Untergang:

Brothers in arms = Men snälla, 1an & 2an var totalt värdelösa, dags att lägga ner grabbar.
Det räckte med Medal of honor: allied assault(vilket var jävligt bra), sedan borde det tagit slut med mediokra ww2 fps.

Faktiskt inte, 2:an var jävligt kul i cooperative.
Och inte fan var Call Of Duty 1&2 mediokra.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Anledningen till att du inte kan skjuta på lik kan man dock klura ut i slutet av spelet, om man är tillräckligt observant..

Du får gärna skriva vad den anledningen är med spoilerskydd, jag är nyfiken.

Tack.

Medlem
Skrivet av Shock:
Skrivet av CastorFiber:

Jäsiken vad mycket godis. Assasins creed var bland det snyggaste jag sett... måste vara cutscene-screens?

Nix, sådär såg spelet ut på 360. Good looking shit.

omg, omg, omg.
Med lite tur påminner spelet om thief-serien.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Splinter Cell och Assains Creed verkar mumma!

12
Skriv svar