Valve lovar tre stora överraskningar

Robot
Medlem
Valve lovar tre stora överraskningar

Man får ju hoppas på ep3. Lr så har de skippat episod-principen(då den bevisligen inte funkat) och släpper HL3 direkt! Med upphottad 3d-engine. Drömma kan man ju


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Team fortress 3


signatur

The King is Back

Avstängd

Kommer bli nice!
Sen tror jag att de kommer fortsätta ett par år till med source och sedan bygga en source2 typ

Medlem

Det ska vara något spännande
och något man kan leka med
och choklad!

Medlem

Tycker helt ärligt sourcemotorn håller fortfarande, skön grafik och flyter riktigt bra. Både TF2 och Portal duger i grafikväg för min del, slipper det hacka också Sen kan man alla consolkommandona utantill nu också!

Medlem

Varje pressmeddelande som INTE handlar om HL-serien och dess fortsättning gör mig rentav sjukt förbannad.
Förstår inte varför dom håller tyst om det, istället för att säga att t.ex. "vi uppgraderar Source och grafiken och tar oss god tid" istället för att under 3 år inte säga ett skit.
Börjar bli rikigt trött på hur spel/filmbranchen tror att en release blir bättre, enbart för att man hypar den till förbannelse och anammar barnsliga hysch-hysch-policys om allt som har med produkten att göra.

ANNOUNCA SKITEN!


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Mjo episode 3 börjar kännas fan dött nu vid det här laget, ingenting sägs det eller skrivs om, finns väl inga bilder ens från den ? dom är ju nästan värre än 3drealms med dnf..

Medlem

själv tror jag dom satsar på ett helt nytt spel

Medlem

HL2: Episode 3
Ett nytt DotA
Kommer inte på en tillräkligt bra tredje gissning...

Medlem

Half-Life Episode Three: Episode 1?

Medlem

Jag gissar på Half Life 3 , TF3 och något nytt varumärke.

Medlem

Tycker Valve är en alldeles för passiv studio, det tar alldeles för lång tid för dem att släppa nya spel!


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Ja om episode 3 släpps någon gång skulle jag i varje fall bli riktigt överraskad!

Medlem

En sak som jag anser mysterisk är "blackMesa source" som enligt många borde vara klar, kan det vara så att valve har köpt in sig där och tänker ha med HL2Ep3 med BMS och kanske till och med något nytt? Nåväl man kan ju drömma i alla fall. Men vi har väntat länge på 3an vilket leder mig till att tro att de tappat bollen ifråga, för enligt Gabe själv innebar ju episodik att vi skulle få fler releaser...

Och cliffhanger? Taskigt värre, jag har tre bolag jag litar på när det kommer till spel: Bioware, Blizzard och Valve. Men Valve börjar trilla nedanför sträcket, de har inte gjort rätt sen de släppte L4D :/

Medlem

Jag kräver Half Life 3 / Half Life 2: episode 3 !


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Valve har köpt upp och fortsätter utveckla Duke Nukem Forever.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Man ska inte ha några höga förväntningar nuförtiden... Så de tre överraskningarna skulle ju kunna vara.

1, Portal 2 release datum
2, L4D 3 utannonseras
3, Satsning på Multiplattform


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

ep3 blir till hl3 för det är mycket mer än bara ett tillägg, med uppdaterad motor

nytt ip kanske

multiplattform, also att dom portar gamla spel till ps3+mac såklart

steam får kanske mega uppdatering.

Medlem

Day of defeat: The 1.3 remake


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Nu får dom fan i mej ta och avsluta HL2 episoderna innan dom hittar på något nytt! Jag vill veta vad som händer! Hoppas helt klart på HL 2: Episode 3. Inga mer Portal 2 nyheter nu.

Medlem

Och en av dem är säkert fortfarande inte Half-Life 2: Episode 3, bara för att vara Valve.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Man kan inte säga att valve är passiva när dom har hand om steam medans dom gör bra spel...

Medlem

Half-Life: Episode 3 <--släpps
Half-Life 3 <--utannonseras
Duke Nukem Forever <--utannonseras (att dom tagit över utvecklingen alltså)

Medlem

Sen kommer blizz och nämna att diablo 3 blir "bra" så bryr sig ingen om valv ^^

Medlem

Har jag missat något eller? Verkar som om vissa butiker redan bestämt sig.

http://www.game.se/acatalog/Half_Life_2_Episode_3_PC_PC.html

Medlem

Har jag missat något eller? Verkar som om vissa butiker redan bestämt sig.

http://www.game.se/acatalog/Half_Life_2_Episode_3_PC_PC.html

Medlem

OOOOMG!!!! såg bara bilden och typ.... a

ep3 skulle va en dröm... HL bästa spelet som gjorts så grymt ^^

Medlem

OOOOMG!!!! såg bara bilden och typ.... a

ep3 skulle va en dröm... HL bästa spelet som gjorts så grymt ^^

Medlem

OOOOMG!!!! såg bara bilden och typ.... a

ep3 skulle va en dröm... HL bästa spelet som gjorts så grymt ^^

12
Skriv svar