Vinn en betanyckel till Cataclysm!

Medlem

Haha, jag gillar hur Bjosarn ligger ett antal nivåer högre än er i när det kommer till argument.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Nu kan man bara hoppas


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Såg för någon vecka sen i Account Management att jag var med i betan. Betatestar dock inte särskilt mycket. Lycka till ni som faktiskt vill betatesta

Medlem

Det här verkar riktigt fint.
Suttit och dräglat över Cataclysm-videor ett bra tag nu.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av AcidForest:

Gött jobbat FZ! Puss till Calle

Hångel!


signatur
Medlem
Skrivet av QueloR:

Haha, jag gillar hur Bjosarn ligger ett antal nivåer högre än er i när det kommer till argument.

Ja, för han är bättre än oss alla.. not. Att någon håller på som honom gör det inte en till en högre människa precis, är tvärtom, är bara töntigt.

Låt dom gnällspikarna vara istället för att låtsas vara en bättre människa och argumentera emot.

Medlem
Skrivet av QueloR:

Haha, jag gillar hur Bjosarn ligger ett antal nivåer högre än er i när det kommer till argument.

Snälla uppmuntra inte hans tramsiga beteende.

Tack FZ för denna tävlingen.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av QueloR:

Haha, jag gillar hur Bjosarn ligger ett antal nivåer högre än er i när det kommer till argument.

Ja, för han är bättre än oss alla.. not. Att någon håller på som honom gör det inte en till en högre människa precis, är tvärtom, är bara töntigt.

+1.

Medlem

Usch näe...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Dagens dos av drama uppfylld tack vare en kasse betanycklar till inget mindre än World of Warcraft. Riktigt oväntat om jag får säga det själv

Inaktiv

Började spela runt jul och fick då höra om Cataclysm's releasen. Redan då började jag läsa om vad som kommer att hända i spelet, läser regelbundet alla changes som görs. Och skulle få inte sitta fel med en beta nyckel för att få testa allt detta som har hänt hittills!

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Seriöst, grow a beard.

Kan inte du ta och lägga upp en bild på ditt skägg, bara så vi vet vad du talar om..?

Tack FZ, belly najs..

jkw
Medlem

Håller faktiskt med zhrooms lite.

Jag har stått som beta opt-in till alla universe sedan de lanserade den funktionen. (Warcraft, Starcraft och Diablo). Har uppdaterat den så fort jag uppdaterat min hårdvara. Sedan kom en polare och registrerade ett battle.net-konto, gjorde opt-in (flera månader efter mig), dagen efter hade han Starcraft II-beta invite. Sjukt.

Men det finns en värre faktor än den han pratar om. Jag vet ett flertal som har fått en beta invite som inte ens spelar den! Skandal!

Sedan finns det de som bara spelar betan någon gång ibland och inte gör något för att hjälpa till (vilket jag förmodar är grundsyftet med beta invites).

Näe, fler sådana som mig (och förmodligen zhrooms) skulle de ge invite till. Som faktiskt testar, rapporterar, testar, rapporterar, utforskar, rapporterar, testar game mechanics, rapporterar, testar specs, rapporterar, testar encounters, rapporterar.

You get the deal.

Jag brukar aldrig ha turen att vinna tävlingar, men skulle jag vinna en av dessa 100 nycklar så går jag direkt och köper en trisslott!

Medlem

Då får man hålla tummarna.

Medlem

Sjukt nice, Man får hoppas man får tag i en nyckel så man får testa sig fram.

Låt bästa gejmer vinna

Medlem

Turen står nog inte på min sida

Medlem

Hur länge har det egentligen varit snack om denna expansion? Blizzard är verkligen söligaste i världen, nu när 3D Realms lagt ned.

Medlem
Skrivet av Deathgasm:

Håller faktiskt med zhrooms lite.

Jag har stått som beta opt-in till alla universe sedan de lanserade den funktionen. (Warcraft, Starcraft och Diablo). Har uppdaterat den så fort jag uppdaterat min hårdvara. Sedan kom en polare och registrerade ett battle.net-konto, gjorde opt-in (flera månader efter mig), dagen efter hade han Starcraft II-beta invite. Sjukt.

Men det finns en värre faktor än den han pratar om. Jag vet ett flertal som har fått en beta invite som inte ens spelar den! Skandal!

Sedan finns det de som bara spelar betan någon gång ibland och inte gör något för att hjälpa till (vilket jag förmodar är grundsyftet med beta invites).

Näe, fler sådana som mig (och förmodligen zhrooms) skulle de ge invite till. Som faktiskt testar, rapporterar, testar, rapporterar, utforskar, rapporterar, testar game mechanics, rapporterar, testar specs, rapporterar, testar encounters, rapporterar.

You get the deal.

Jag brukar aldrig ha turen att vinna tävlingar, men skulle jag vinna en av dessa 100 nycklar så går jag direkt och köper en trisslott!

Det beror väl antagligen på att de slumpar fram beta-testare. Ni är knappast unika med att stå i beta-kö.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Skulle vara trevligt att vinna en nyckel, nu när man är arbetslös


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Håkan:

Hur länge har det egentligen varit snack om denna expansion? Blizzard är verkligen söligaste i världen, nu när 3D Realms lagt ned.

Tror fan Valve tar hem det priset före Blizzard TBH.
Var är mitt Episode 3!?!?!?!??!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Jag hoppas verkligen att jag vinner, har spelat sedan original-betan men aldrig välsignats med en betanyckel sedan dess! Cataclysm kommer definitivt bli min favoritexpansion, jag klättrar nästan på väggarna!


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Åh! Jag vill ha! Jag vill ha!!

Medlem

Hade vart underbart att vinna en nyckel! Lycka till allihopa

Medlem

Om jag vinner så kommer jag ge bort nyckeln till den som kan ge bäst anledning till varför svenska tonåringar borde tvätta sig bakom öronen, göra något produktivt av sina liv och sluta spela WOW. Detta är ett löfte.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Den här gången får man nya start zoner att spela på iallafall. Cataclysm kan nog bli ett okej tidsfördriv tills det riktiga MMOet släpps.
http://wiki.guildwars2.com/images/d/df/GW2Logo_new.png


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Tycker inte om Blizzard i alla fall. Har spelat spelet enda sedan betan. Men aldrig fått en beta nyckel till expansionerna. Men vina vänner som har spelat ett år får en... hur fan gick det ihop?

Grattis till dom som vinner

Medlem
Skrivet av Sparv:

Tycker inte om Blizzard i alla fall. Har spelat spelet enda sedan betan. Men aldrig fått en beta nyckel till expansionerna. Men vina vänner som har spelat ett år får en... hur fan gick det ihop?

Grattis till dom som vinner

Skulle gissa att det rör sig om kanske 10-30% av alla som har fått beta keys där blizzard har kollat efter hur länge man har spelat.
Det finns många flera andra faktorer bakom hela utskickningen. Som tillexempell; vad man har för dator (nej, dem tar inte in folk som har JÄTTE bra dator. Utan även folk som har rätt så dåliga för att kunna jämnföra det med dagens expansion - WOTLK -) sedan även ålder.

Medlem

ha fick betan dagen efter jag skrev upp mig

Medlem

Något jag är fundersam över är att betan inte har några nycklar, kontaktar ni Blizzard om vilka konton som ska flaggas?

Förresten, vad händer om någon som inte har WoW vinner?

Medlem

Åh va grymt, hoppas man får en

123
Skriv svar