Inlägg av Azlan1

Inlägg som Azlan1 har skrivit i forumet

12
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Kommer detta till modermodem?

Jag tvekar på att det släpps till själva hjärtat i hårddisken. Troligtvis potatis-exklusivt, åtminstone ett tag som med GTA V

edit : Från beskrivningen på youtube.
Red Dead Redemption 2 will release worldwide in Fall 2017 on PlayStation 4 and Xbox One systems.
:evil:

Låt konsol spelarna vara beta testare Vi har ganska många spel ändå på PC

Jag kör spelet för en enda sak Storyn och den blir bättre och bättre för varje exp jag bryr mig inte om att det är ett MMORP. The force shall brake your cains.

Skrivet av SunShine:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av SunShine:

oj 10 000 konton det är en rätt rejäl utgallring det.

Det är en stor siffra ja men 10 000 liter är inte mycket i havet.

Kanske inte men hur det låter som en rätt bra siffra ändå att banna på ett bräde?

Hela kontot blir VAC bannat du kommer inte kunna köra online i något spel som kör med VAC om du inte kör på servar utan VAC.

Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Jinxswe:

Det är klumpigt för att kanalstrukturen just nu inte är det bästa utan är stor och tar mycket plats till skillnad från TS. Själv vill jag byta till Discord någon gång i framtiden men saknar fortfarande saker som subkanaler, kollapsbar kanal lista, möjligheten att få en privat chat för den voice kanalen man sitter i.
Och ser inte vad min dator har med saken att göra? Använder Discord dagligen men bara för chat. Ska jag voipa i större grupp så håller jag mig till TS eller mumble. Men hoppas som sagt på att Discord en dag ska får en bättre struktur på kanaler.

Tack så förstår jag bättre. Det jag kan hålla med om är att det vore smidigt med subkanaler och en bra översikt på dessa. Men vad gäller att Discord skulle ta mer plats än TS låter rätt okunnigt. På min hårddisk tar TS upp ca 100 MB, Discord upp 114 MB. Är de där extra 14 MB verkligen så avgörande?

Jag tror att Jinx avser utrymme på skärmen.

Skrivet av Bojkott:

Snacka om att folk verkligen jagar bevis för att NMS är falsk marknadsföring. En planet har ingen bestämd minimumstorlek, utan detta bestäms av andra kriterier. Det finns himlakroppar som klassas som planeter trots att de är mindre än vår måne.

Säg det till Pluto

Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Azlan1:
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Bla_Ze:
Skrivet av burkmopp:

Mer intresserad av helheten än av komponenterna som bygger upp spelet, tycker det här såg ok ut men varken mer eller mindre. Stridssystemet ser sig likt ut och det må ha varit nästintill revolutionerande när det begav sig, men andra utvecklare har polerat närstrid bra mycket mer sedan dess.

Lite nyfiken, vad är det för spel du menar?

Det är ju helt klart en smaksak, men t ex Chivalry kändes långt mer engagerande och bättre flyt i, eller Warhammer Vermintide. Tycker m&b känns stelt även om det rent mekaniskt kanske är mer komplicerat med hur man riktar sitt vapen och var man kan träffa.
Sedan finns det ju helt andra lösningar på det hela beroende på vad man är ute efter, allt ifrån ren hack å slakt till mer quicktime liknande system där det handlar mer om rytmen än precision.

Fast mount and blade är tänkt att vara mer som arma än Cod för svärd strid alltså förösker att simulera hur svärd strid är på ett mer realistiskt sätt. Det finns nu en massa spel som kör mer arkad stids system som For Honor Ryse.

Varav jag skrev att et var "helt klart en smaksak". Tycker personligen Chivalry hade bäst balans mellan realism och bra flyt. För mig saknas passande kontroller för att en mer realistisk simulering ska funka med ordentligt riktade svingar utan att det känns klumpigt, men vi få se om någon tar fram något riktigt bra till vive eller liknande.

Hoppas

Stora probelmet med mount and blade är ping den som har lägs ping har stor fördel. Men det är brutal kul att köra 200+ spelare organiserat och linje strid

Skrivet av SWEBarb:

jag tycker heller inte att en e-sports spelare har nåt att göra i Mästarnas Mästare då kan dom lika gärna göra ett program bara för e-spelare tycker jag.

Prova att åka till sydkorea E-sport är större än Fotboll där.

Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Bla_Ze:
Skrivet av burkmopp:

Mer intresserad av helheten än av komponenterna som bygger upp spelet, tycker det här såg ok ut men varken mer eller mindre. Stridssystemet ser sig likt ut och det må ha varit nästintill revolutionerande när det begav sig, men andra utvecklare har polerat närstrid bra mycket mer sedan dess.

Lite nyfiken, vad är det för spel du menar?

Det är ju helt klart en smaksak, men t ex Chivalry kändes långt mer engagerande och bättre flyt i, eller Warhammer Vermintide. Tycker m&b känns stelt även om det rent mekaniskt kanske är mer komplicerat med hur man riktar sitt vapen och var man kan träffa.
Sedan finns det ju helt andra lösningar på det hela beroende på vad man är ute efter, allt ifrån ren hack å slakt till mer quicktime liknande system där det handlar mer om rytmen än precision.

Fast mount and blade är tänkt att vara mer som arma än Cod för svärd strid alltså förösker att simulera hur svärd strid är på ett mer realistiskt sätt. Det finns nu en massa spel som kör mer arkad stids system som For Honor Ryse.

Skrivet av Ahris:
Skrivet av Hipshot:

Varför skaffar han inte ett hus bara?

Det är ganska svårt att köpa ett hus som invandrare i Storbritannien, att ens öppna ett bankkonto är väldigt svårt utan medborgarskap.

Vad ska han med en bank till? Jag tror inte att han behöver lån. Och jag mistänker att banker skulle slås om att få honom som kund.

unlocks är inte djup. Djup handlar om att det tar tid att bemästra spelet och att det finns mer än ett djup Arma och Projekt Reality är 2 exempel på spel med mycket djup. Och jag har kört både StBf 1 och 2 på Xbox när dom kom ut och STBF 2 på pc dessa spel hade mer djup än vad nya STFB har

12