Wrath of the Lich King-intro ute

Medlem

Grymt snyggt!

Men bara jag som tyckte att detta kändes 100% Diablo och inte det minsta WoW?

Medlem
Skrivet av Frux:

Grymt snyggt!

Men bara jag som tyckte att detta kändes 100% Diablo och inte det minsta WoW?

Jo lite, kändes mognare på något underligt sätt.

Medlem

Jag... Kan... Inte.... Stå.... Emot!!! Jag har alltid älskat Arthas och sen Lich King (ännu mer än Arthas!) och nu släpper dom världens snyggaste trailer med bara han i???!

Dom försöker verkligen dra ner mig i träsket igen! Men jag skall försöka stå emot! Annars så måste jag bara skriva som alla andra...

Blizzard gör en långfilm om Arthas väg till att bli Lich King! Kan bli en trilogi! Snälla!

Ni är världens bästa företag på 3D (iallafall inom spel industrin) så utnyttja eran potential!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Läste texten på Terenas grav i spelet så sent som igår när jag var på väg ner till Undercity.

"Here lies King Terenas Menethil II - Last True King of Lordaeron.

Great were his deeds, long was his reign, unthinkable was his death.

May the Father lie blameless for the deeds of the son. May the bloodied crown stay lost and forgotten"

Sen så ser man filmen här.. gåshud är bara förnamnet.

Medlem

Nice video


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Sweet! Äntligen en wow cinematic med lite handling i, vilket kanske inte är så oväntat för lich king skulle väl ha mer storry?

Medlem
Skrivet av gote:

Ska de ta dö på arthas också nu, jag menar göra honom till en boss man kan döda. Borde det inte vara dags att hitta på några nya coola hjältar och föra storyn vidare.

Senast det hände så störtade ett Rymdskepp ner på Azeroth och utomjordingar kom ut.

Pansarknekt

WoW-historien är inte den bästa fråns man verkligen sitter djup inne i spelet. Spelar på RP servern Shatar just nu och har börjat skita i "levlandet".
Läser faktiskt questloggen. Det hjälper faktiskt oxxå när man questar. Man bli inte helt, Wpoot, varför fick jag inte elitens huvud!?
Grym vid, ge oss nu en långfilm!


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Gif Alleria Whisperwind ffs! (hon var väl den enda av hjältarna från beyond the dark portal som inte var med i TBC...)


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Är det jag men gör inte Lich King samma posé som en av "teckningarna" i Frostmourne tävlingen som avslutades för ett tag sen?

Fan "made": http://www.worldofwar.net/gallery/showphoto.php?photo=7039

Blizzard's Lich King's posé:
http://www.wow-europe.com/en/index.xml

Vänta tills Lich King fastnar på bilden.

Blizzard kanske "hedrar" 2:a plats deltagaren? Eller kanske var planerat från början??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Gif Alleria Whisperwind ffs! (hon var väl den enda av hjältarna från beyond the dark portal som inte var med i TBC...)

Turalyon också. Tror han bara nämns vid namn. Skulle vara rätt fett om fighten med Lich King slutar med att han(Turalyon. aka most badass paladin evah!) kommer och smiskar Arthas Turalyon är även en av Lightbringers gamla lärjungar tills dess att han försvann när Dreanor flög åt helvete och blev Outland.

Medlem

Tycker gott att ni fantasy intresserade kan kika in Warhammer trailern också. Tyvärr tyckte jag personligen att ljudet i Warhammer var sämre än i WoW trailern... men ack så mycket mer action ;>.

Medlem

Blizzard är kungar, I bow to them!

Inaktiv

Bästa trailern någonsin i mina ögon

Medlem

Lika snyggt som vanligt från blizz synd bara att bakom denna sjukt välgjorda film (som nästan fick mig att börja lira skiten), så döljer sig samma gamla grindande.

Medlem

Synd att spelet inte är lika episkt som trailern... Ge oss en film trilogi istället Blizzard!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Är det nån mer som får Anakin Skywalker & Darth Vader vibbar från Arthas?

Medlem
Skrivet av _jozo_:

Oh jävlar! Mäktigt!

Trailer/intro of the year någon?

Njaaa, det är nog http://www.gametrailers.com/player/38608.html

Medlem

Jag har nog sätt den här 5-6 gånger minst nu och den blir bara bättre varje gång.

Och att den berättas med saker hans far sagt till han när han var barn gör ju bara allting mycket bättre. Sån ironi i hela filmen.

"And I know you will show restreint when
excercising your great power."

"But the truest victory my son, is stirring the hearts of your people."

Medlem
Skrivet av Frux:

Grymt snyggt!

Men bara jag som tyckte att detta kändes 100% Diablo och inte det minsta WoW?

Nej det kändes 100% Warcraft III - Frozen Throne. Det är rätt tragist när man tänker på Arthas och hans far. De på blizzard kan verkligen skriva en bra story.

Medlem

Häftig cinematic men kunde varit lite mer innehållsrik Fast Arthas har alltid varit min favorit från spelet.

Medlem

Ni ser väl att allting Terenas säger till Arthas stämmer in fast åt den "mörka" sidan?

"And I know you will show restreint when
excercising your great power."

Arthas kör igenom Frostmourne genom isen (power)

"But the truest victory my son, is stirring the hearts of your people."

Scourge armén jubblar och skriker och hedrar sin ledare (hearts of your people).


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av gote:

Ska de ta dö på arthas också nu, jag menar göra honom till en boss man kan döda.

Självklart, men inte när expansionen släpps. Kommer med stor sannolikhet att bli längre fram i ett "content-pack". Ungefär som att man inte kunde döda Illidan när TBC släpptes.

Antagligen legendary svärd igen också, eller vad säger ni om Frostmourne? Hoppas verkligen de fixar mer rättvis funktion för att belönas med det än det idiotiska slump-systemet som glaives fick.

Inaktiv

Blizzard har alltid gjort fruktansvärt snygga cinematics!
Grymt fint denna gång med


signatur

All men are cremated equal

Medlem

Du! Hallå.. ja du.. du har nåt som ryker i ögat!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Rysningar och åter rysningar... Säga vad man vill om Wow som spel, men Blizzards cinematics är otroliga.

Medlem

GAAAAAH GÅSHUD TJENA !!!!! fan fan ja vill inte börja spela wow igen men man blir nästan sugen, fet trailer som vanligt från blizz iaf.

Kan de inte släppa en fet Diablo 3 trailer oxå, det spelet vill jag iaf spela

QRT
Medlem

Fint. Synd att spelet suger och inte är i närheten av samma stämmning som filmen uppnår.

Medlem
Skrivet av Charstone:
Skrivet av _jozo_:

Oh jävlar! Mäktigt!

Trailer/intro of the year någon?

Njaaa, det är nog http://www.gametrailers.com/player/38608.html

WORD!

Blizzard kvalité fast djävulsk mycket råare än vad WarCraft/StarCraft universium nånsin kommer att bjuda på.

Inaktiv

Nån som vet om detta "Islandskap" kommer att finnas i nya expansionen?

Skriv svar