50 Cent: Blood on the Sand filmat

Robot
Medlem
50 Cent: Blood on the Sand filmat

Om det kostar lika mycket som hans namn så... kommer jag inte ens köpa det då. Då äter jag hellre upp mina pengar och får mer ut av det.

Medlem

haha så jävla pinsamt

Medlem

Själva spelet i sig ser helt ok ut, men alltså come on, 50 Cent? Dom kunde väl fan ha gjort någon påhittad figur?

Inaktiv

Såg mer imponerande ut på de bilder som släpptes först, nu ser det bara ut som ett "ok" skjutspel. Eller, den var "ok" innan de la till 50cent.

Medlem

Känns inte direkt som någon bra spelidé att ha en artist som huvudroll i ett skjutspel.. Kanske de borde släppa 50 Cent: Singstar Rapper.

Inaktiv

Detta är skit! fy fan.

Medlem

Jaha??? Någon verkar ha dragit kraftiga mängder illegala substanser?!?!? 50Cent+Irak????????

Man upphör tydligen aldrig att förvånas....


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av Mahone:

Själva spelet i sig ser helt ok ut, men alltså come on, 50 Cent? Dom kunde väl fan ha gjort någon påhittad figur?

Det här är inte det första Fiddy-spelet, tyvär....


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Frisky:

Känns inte direkt som någon bra spelidé att ha en artist som huvudroll i ett skjutspel.. Kanske de borde släppa 50 Cent: Singstar Rapper.

Som så många var han ju tydligen gangster innan sin "sång"-"karriär", så varför inte....


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

Hahaha. 50cent rensar rent i Irak eller vad?

Medlem

värsta GANGSTA

Medlem

Det är inte lätt att vara gangsta nuförtiden

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Om det kostar lika mycket som hans namn så... kommer jag inte ens köpa det då. Då äter jag hellre upp mina pengar och får mer ut av det.

Haha! Word!

Inaktiv

Asså idèn är så jävla sjuk att den borde brännas på bål,

MEN,

efter att ha sett lite trailers och lite färsk gameplay, så tror jag faktikst att det kommer att bli ett hyfsat spel trots all kritik!!

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Om det kostar lika mycket som hans namn så... kommer jag inte ens köpa det då. Då äter jag hellre upp mina pengar och får mer ut av det.

Bokstavligen talat...

Medlem
Skrivet av skribb:
Skrivet av Frisky:

Känns inte direkt som någon bra spelidé att ha en artist som huvudroll i ett skjutspel.. Kanske de borde släppa 50 Cent: Singstar Rapper.

Som så många var han ju tydligen gangster innan sin "sång"-"karriär", så varför inte....

50 Cent tyckte han va gangster ja...
Men icke...

Medlem

Jag tycker det ser ganska kul ut. : >


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

ja Herre gud... inget som intresserar mig


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

ser ut som ett coop läge?

Medlem

skönt att man slipper sånt skräp till pc

Medlem
Skrivet av anon_38597:

ser ut som ett coop läge?

Hade varit extra dåligt om dom lagt till ett co-op läge med t.ex. Xzibit eller någon sån:)
"50 Cent: Blood on the Sand feat. Xzibit in coop mode"

Medlem

Så jävla patetsikt..
Overated music and overated artist, och så gör man ett SPEL som bygger på skräpet.
Ogillar gansta'-skiten och de J-la stenåldersattityd som ingår...
50-cent i Irak?
Låter som ett Tintinäventyr, vad blir nästa ?
50-cent i Tibet ?
50-cent i Kongo ?
Jag orkar inte..


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem
Skrivet av Frisky:

Känns inte direkt som någon bra spelidé att ha en artist som huvudroll i ett skjutspel.. Kanske de borde släppa 50 Cent: Singstar Rapper.

Ja.. om han kunde sjunga kanske..
Men han babblar ju bara och försöker vara cooool utan pistooool, men han är bara a foool.. c'måååån


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Kan han inte lägga ner att leka supersoldat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av kraaa:

ser ut som ett coop läge?

Hade varit extra dåligt om dom lagt till ett co-op läge med t.ex. Xzibit eller någon sån:)
"50 Cent: Blood on the Sand feat. Xzibit in coop mode"

Hehe knappast, Xzibit är en west coast rapare och 50 cent är New york;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Fille game lover:

Hehe knappast, Xzibit är en west coast rapare och 50 cent är New york;)

Same shit:)

Medlem

yo mtv rap!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Även om grafiken är skitsnygg och fysiken är as avancerad så skulle jag hellre bli våldtagen av en blåval än att köpa detta patetiska spel.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Jösses, vilken tönt 50 cent är. När ska han ge upp att göra spel. Ingen villh a dom ändå. (utan wannabe "gangsters")

12
Skriv svar