Veckans Playstation Store-uppdatering

Medlem
Veckans Playstation Store-uppdatering

Bättre än ingenting, men just nu så spelar det inte så stor roll då MGS4 är i mitt ps3 och avnjuts något så oerhört mycket!:P


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

usch ET:QW - det har jag nötat på PC från Beta1 till Beta2 från Beta 2 till Demot å det till Fullversionen på Releas dagen, å under all den tid lirat Klan spel - Nej tack jag har spelat det spelet vad jag ska


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Bara N00Bs spelar Quake på Konsol.


signatur

<Skriv in Signatur här>

Medlem

Säger ännu en gång...

Var F-N är Wipeout!?
Ge oss det nu ffs.....


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Hm, köpte ET:QW några dar innan demot kom ut. Ganska skoj men uselt portat.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

jag tycker att det alltid var segt uppdaterat eller är jag bara krävande

Medlem

Aningen tunt utbud tycker jag.


signatur

.slanger

Medlem

Undra när nya fw kommer.

Medlem

När kommer PixelJunk 2? Tragiskt nog det enda spel jag funnint roligt på PS3 än så länge.

Medlem
Skrivet av Feisty:

När kommer PixelJunk 2? Tragiskt nog det enda spel jag funnint roligt på PS3 än så länge.

då har du inte tittat ordentligt om du bara anser det. Jag menar, du kan omöjligt finna alla AAA titlar till ps3 tråkiga?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ska väl ta och tanka hem ET:QW på brors PS3

Medlem
Skrivet av redmac:

Bättre än ingenting, men just nu så spelar det inte så stor roll då MGS4 är i mitt ps3 och avnjuts något så oerhört mycket!:P

best game ever!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Bara jag som inte lyckas hitta Monster Madness i PSN store?

1
Skriv svar