FZ förevigar GTA IV-släppet

Medlem

Gött var nere i stan och köpte det på expert. Hadde många i lager dock för 599:- men det är det värt!

Nu e frågan hur jag förklarar för tanten var mina matpengar tog vägen för denna vecka. LoL

Medlem

mm, jag fick gta 4 vid halv ett idag... hinner dock inte lira för jag ska åka en 24 timmars kryssning snart >_< haha Enjoy it for me guys!


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Jee
Medlem

Föredrar att beställa det två dagar innan och få det några timmar senare än att köa i några timmar.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av Elit-mannen:

Fel fel. Är du så lat att om du ens ska posta ett inlägg varför inte läsa på i 2 minuter så att du slipper framstå som ett 10-årigt barn?

För att det skall komma en än större idiot bara en liten stund senare och toppa honom, genom att framstå som en 25-åring med genfel -- grattis!

hehe.. alla männsiskor har genfel. Den perfekta människan finns inte! Förutom jag då

Medlem

Haha! Bra video


signatur

hejsanhejsanhejsan

lol stackars människor. Världen har ju blivit helt tokig. Tänk vad snopet när de har köat så länge och när de kommer hem är det fullt av buggar lol.


signatur
Medlem

Nu blir jag ledsen över att jag inte har nån ps3

Avstängd

Äckligt mycket folk där!

Avstängd

@dofilusåkaffe
Fullt av buggar?

Medlem

måste ju vara nått fel på dom som stått och köat i en jävla månad... nånstans måste väl gränsen gå även för folk som är lite snurriga sådär lagom ovärt't

Inaktiv
Skrivet av Katana:

måste ju vara nått fel på dom som stått och köat i en jävla månad... nånstans måste väl gränsen gå även för folk som är lite snurriga sådär lagom ovärt't

Menat.. arbetslösa eller ungar som hoppat av skolan?

Medlem
Inaktiv

Hah spelet är ju jätteslut överallt =). Får ta å vänta tills nästa vecka verkar det som.

Medlem

Jag har inte fått mitt ex från webhallen än
(förbokade i lördags)

Medlem

Någon som är intresserad av att köpa ett ex till xbox 360? Eftersom att det är slutsålt överallt!

Medlem

Vad händer med alla tölvåringar som kommer fram och vill handla?

Inaktiv
Medlem

Kom igen FZ vi vill se en recension, bums!

KoP
Medlem

Hehe.. knallade ner till Siba efter jobbet (runt 18:00) och plockade upp min kopia av GTA IV till 360'n. Före mig i kön stod ett killar som frågade efter GTA IV till PS3, svaret dom fick var ett det var slutsåld och dom kunde återkomma om 2 veckor. :0
Visade sig att dom bara haft 30 stycken kopior av GTA IV till PS3 och 60 stycken av 360 versionen (var väl en 10 stycken kvar av
360 verren då jag kom dit). Tyckte synd om grabbarna som inte
fick lägga sina händer på GTA.

Inaktiv
Skrivet av Ichabod:

Eller så kunde man ha gått till Elgiganten straxt efter kl 10.00 i morse och köpa spelet för 399kr utan att stå flera timmar i kö

Samma här Gick alldeles utmärkt. Fan 399:- för årets hittils bästa spel till min PS3'a. Lovely

Medlem

^^ , fin fint FZ

Inaktiv

Oh.. att de orkar köa, i för sig ville jag det men... gick in på PcCity kl: 18:09 och köpte ett exemplar till 360 för 399kr (väldigt billigt, låter inte rimligt) och den första skylten ja såg stod det: "GTA IV slutsålt för PS3" vid ingången... Är ganska roligt (skylten asså).

Skrivet av treetrallen:

Vad händer med alla tölvåringar som kommer fram och vill handla?

såg en sån idag, de på game sa typ (innan mitt köp):
- är du 18...?
- Nej.
- då får du inte köpa, tyvärr!

han går ledsen och sur ut ur i affären, och köper spelet senare på EB.. Såg han där!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

när folk köar i två veckor för att få ett spel kanske d har gått lite för långt ... speciellt när man kan köpa spelet för 400 kr på elgiganten ^^

Medlem
Skrivet av Zome0ne:

när folk köar i två veckor för att få ett spel kanske d har gått lite för långt ... speciellt när man kan köpa spelet för 400 kr på elgiganten ^^

Ingen köade för spelet i två veckor, däremot köade de så länge för Konsol + Spelet!

Medlem

Gratis dessutom...

Medlem

"Jag är fett nöjd nu, stod och köade i 14 timmar för att få spelet för 1 kr och när jag väl kommer hem vi 01:00 så håller spelet i 10 minuter innan en skönruta kommer upp med texten "This disk is Unreadable" och sen var det slut på det roliga, Misslyckade puts försök i en halvtimma men fortfarande samma oläsbara skit!

Annars vill jag påpeka att Microsoft var riktigt härliga igår kväll i kön.
Dom hade två separata köer utanför webhallen en för Ps3 och en för Xb360
Vid runt 7-8 tiden kommer en stor lastbil körande och stannar precis utanför.
Dom börjar lasta av en massa stolar som köarna ska få låna, men det är bara till dom som ska köpa spelet till xbox. Ps3orna ser besvikna ut, några försöker tatta till sig några stolar utan framgång.
Efter ett tag så börjar Microsoft-lastbilen kånka ut massa lådor med en massa munkjackor till folk i kön(Xb-kön) med Xbox 360 tryck(väldigt kvalitativa tröjor för övrigt). Sen efter någon halv-timma så delar samma lastbil ut April numret av "Super-Play" men en GTA krönika på 12 sidor.
En halvtimma senare så kommer ytterliggare en tidning "Din Teknik" att delas ut(även då endast till xb-kön).
Sen en halv timma - timma senare delas det ut Doritos(Nacho-chips) i stora förpackningar ut till xb-kön. Och sen ett PC-Gamer nyckelband.
Och sen kanske 30 minuter senare ges även Mars numret av "Super-Play" ut(bara till xb-kön). Och sen sista timman rullar lastbilen ut en korvgrill och massa backar med 33cl Coca-Cola och grillar på korv och delar läsk till 360 köarna.
Folk har nog aldrig haft så mycket ångest över att äga en Ps3 mot en Xb360.
Btw ingen Sony bil skymtades under kvällen.

Så inte bortsett från att jag fick ett trasigt spel(ska byta idag) fick jag även:
3 Tidningar
1 Munkjacka
1 Nyckelband
1 Doritos
1 Sittplats
1 Korv
1 Coca-Cola
= (för priset av)1 kr.

Och visst fult Pr-trick men fan vad nice det var!"

-En anonym person

Playstation 3 fansen blev sååååå ÄGDA! Mouhahaha!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"] massa babbel...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Orka ställa sig i kön i natta för det ^^ , bara köpat på dan innan / efter plugg / jobb.

Medlem

Som en kompis sa, vette fan om det var värt att camp i 2-3 veckor för att kunna köpa PS3/360 för 1 krona... skulle dött av uttråkning

Medlem
Skrivet av RemusSwe:

"Jag är fett nöjd nu, stod och köade i 14 timmar för att få spelet för 1 kr och när jag väl kommer hem vi 01:00 så håller spelet i 10 minuter innan en skönruta kommer upp med texten "This disk is Unreadable" och sen var det slut på det roliga, Misslyckade puts försök i en halvtimma men fortfarande samma oläsbara skit!

Annars vill jag påpeka att Microsoft var riktigt härliga igår kväll i kön.
Dom hade två separata köer utanför webhallen en för Ps3 och en för Xb360
Vid runt 7-8 tiden kommer en stor lastbil körande och stannar precis utanför.
Dom börjar lasta av en massa stolar som köarna ska få låna, men det är bara till dom som ska köpa spelet till xbox. Ps3orna ser besvikna ut, några försöker tatta till sig några stolar utan framgång.
Efter ett tag så börjar Microsoft-lastbilen kånka ut massa lådor med en massa munkjackor till folk i kön(Xb-kön) med Xbox 360 tryck(väldigt kvalitativa tröjor för övrigt). Sen efter någon halv-timma så delar samma lastbil ut April numret av "Super-Play" men en GTA krönika på 12 sidor.
En halvtimma senare så kommer ytterliggare en tidning "Din Teknik" att delas ut(även då endast till xb-kön).
Sen en halv timma - timma senare delas det ut Doritos(Nacho-chips) i stora förpackningar ut till xb-kön. Och sen ett PC-Gamer nyckelband.
Och sen kanske 30 minuter senare ges även Mars numret av "Super-Play" ut(bara till xb-kön). Och sen sista timman rullar lastbilen ut en korvgrill och massa backar med 33cl Coca-Cola och grillar på korv och delar läsk till 360 köarna.
Folk har nog aldrig haft så mycket ångest över att äga en Ps3 mot en Xb360.
Btw ingen Sony bil skymtades under kvällen.

Så inte bortsett från att jag fick ett trasigt spel(ska byta idag) fick jag även:
3 Tidningar
1 Munkjacka
1 Nyckelband
1 Doritos
1 Sittplats
1 Korv
1 Coca-Cola
= (för priset av)1 kr.

Och visst fult Pr-trick men fan vad nice det var!"

-En anonym person

Playstation 3 fansen blev sååååå ÄGDA! Mouhahaha!

Att du blir glad av det, visar bara att du är en stor idiot.


signatur

En styck signatur.

Skriv svar