Nytt från DICE: Battlefield Heroes

Medlem

Ser fram emot det här. Gillar grafiken i TF2 och detta ser ju ut att kunna bli nåt liknande

Medlem

Fy vad dåligt :P. Känns som en ripoff till TF 2. Kanske bara jag som känner så iof.
Men va f*n, kan ju bli bra.

Medlem

Om det är gratis så borde det få ännu mindre support än dom andra bf-spelen och mera buggar med usch.

Medlem

Gratis är gott

Medlem

verkar ju vettigt... längtar faktiskt


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

njae, dissar halvsläppta spel där man måste casha för att få ut allt

Medlem

Måste ju vara medlem för att läsa artikeln?? Eller har jag fattat helt fel?? Gratis, jag vet, men ändå.

Om spelet, som andra sagt. RIP OFF. mao R.I.P.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Ptja..är det gratis så varför inte? Bara att tacka och ta emot.


signatur

War never changes.

Medlem

BF meets TF2... Varför inte!

Inaktiv

Jippiii precis vad vi behöver!

Medlem

Det här kan ju faktiskt bli hur kul som helst! Och att det är gratis gör ju inte saken sämre

Medlem

Kul att dom skriver på sidan:

Battlefield Heroes™ is a brand new Play 4 Free™ game from the people that brought you the multi-million selling Battlefield 1942™ and Battlefield 2™

dom nämner ju inte ens BF:2142


signatur

/ 8Bit Crew :)

Medlem

Behöver man inte ha BF 2 innan eller? Är det helt fritt? Skulle inte förvåna mig om det blir rätt så viktigt att man köper uppgraderingar om man ska kunna spela ordentligt. Finns inget som heter fri lunch.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Tjao det kanske är sant iofs, men då lär skillnaden vara att istället för att punga ut 600 för spelet så handlar det om mindre summor...

Medlem

Tror det kan bli riktigt kul, kanske inte lika bra som tf2 men man kan ju alltid hoppas. Kul idé i vilket fall

Medlem

Gubbarna i det spelet var ju inte alls likt TF2 gubbarna... Ne då.. :S


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Att säga att BF:H är en ripoff på TF2 är som att säga att WoC är en ripoff på CoH. Lika grafik, helt olika spel. Eller varför inte påstå att CoC:RA är en ripoff på Starcraft (eller vice versa, minns inte vilket som kom först).

Medlem

Jag hoppas innerligt att det fortfarande håller på med ett Battlefield 3 och detta är ett sidoprojekt. För annars blir jag väldigt ledsen, visst, TF2s grafik är helt underbar och kombinerad med Battlefields spelstil så kan det bli nått, men jämfört med ett Frostbite drivet Battlefield så är detta ingenting.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

det kommer ju inte vara helt gratis fattar ni väll, man kommer att betala för vapen uppgraderingar osv osv i spelet, sånt suger.

Medlem
Skrivet av Oneone:

det kommer ju inte vara helt gratis fattar ni väll, man kommer att betala för vapen uppgraderingar osv osv i spelet, sånt suger.

Ja betala för bättre aim haha, trodde att bra aim skulle ha betydelse med övning och inte hur mycket pengar man har råd att lägga ut. Nä, lirar nog wolf: ET ett par år till.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Hehe kolla screenshots på deras sida. Så ser man deras gubbe och sen tittar man strax under honom så är hans tvilling där fast utan hjälm.

Medlem
Skrivet av skronken:

Eller varför inte påstå att CoC:RA är en ripoff på Starcraft (eller vice versa, minns inte vilket som kom först).

För att westwood gjrode det första RTS:et -- dune2?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

Blä, helt fel riktning.

Medlem

mmm måttlig efterapning. men tjah,

som TF2 + större banor med fordon och 64-128 spelare kan bli roligt, men om man kommer kunna köpa sig till större bössor så är det dömt att misslyckas eftersom spelet bli obalanserat för evigt.

men att skriva att det skulle släppas i sommar är nog bara för att skapa hype och whine

Ett mera "enkelt" BF är ingen dum idé. Hade dock hellre sett en PC-variant av Battlefield 2: Modern Combat. Var riktigt skoj på konsol, bra drag och väldigt roligt.
Men det är klart, de räknar väl med mera pengar på detta. Släppa ett gratislir, några köper bättre grejjer och "äger". Resten följer efter. Som med BF2 och alla dess "expansioner".

Inaktiv

Om man skall kunna köpa bättre vapen så är den redan begraven, och vaför denna efterapning av TF2. Och i det hela shooter, shooter och shooter fan ett tex medeltida slagfält skulle gå att fixa. BF1942 och COD var kul ett tag men man blir less efter som första man körde är Doom..

Medlem

ser fram emot Battlefield Heroes får det riktigt att klia i fingrarna , grafik mässigt är det som tf2 och det tycker jag funkar med den arkadaktiga tonen


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Vill ha nu :/


signatur

Rawr

12
Skriv svar