Årets BlizzCon avtäckt
Diablo III då?!
Heter Mythos och är i stängd alpha just nu.
Diablo 3 skapades av Blizzard North som blev Flagship Studios och de gör just nu Mythos som är som Diablo.
Well då får Blizzard skapa det istället då men då finns det inte lika stora garantier att spelet kommer bli så sjukt bra som Diablo 2 är.
Diablo III då?!
Diablo 3 skapades av Blizzard North som blev Flagship Studios och de gör just nu Mythos som är som Diablo.
Sure Mythos använder samma grund som Diablo men det är långt ifrån Diablo III. Mythos är ihopsatt av en gren ur Flagship studios och spelet har gjorts från scratch på ett halvår så någon kvalité eller diablo-känsla har det inte. Det är mer ett spel som de ska använda för att testa multiplayer-funktioner för deras huvudspel Hellgate: London, dessutom kommer det vara helt gratis så påstå inte att Mythos skulle vara något Diablo III. Jag hoppas att Blizzard offentligör Diablo III på Blizzcon, finns redan rykten om det. Folk från Blizzard North finns ju fortfarande kvar på Blizzard och ryktet säger att Diablo III har utvecklats sedan länge men att det har varit för tråkigt, därav lämnade folk Blizzard North.
Diablo III då?!
Författaren Richard A. Knaak skrev detta i en intervju med blizzplanet:
"I ain't writing for a dead game."
http://www.blizzplanet.com/content/601/
Annars är väll Hellgate: London det spelet som man kan kalla uppföljare, om något. Mythos är bara ett sidoprojekt.
Det blir inget Diablo 3. Vad skulle den handla om? allting klarades upp i Lord of destruction. Alla stenar är sönderslagna det finns inge mer ondska. Diablo är död!
Väldigt små problem för ens halvbra manusförfattare
Det blir inget Diablo 3. Vad skulle den handla om? allting klarades upp i Lord of destruction. Alla stenar är sönderslagna det finns inge mer ondska. Diablo är död!
Vad som hände inan Tristram kanse.
Personligen så hoppas jag mer på ett tungt story baserat rpg i Diablo värden än ett nytt Hack'n Slash.
It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.
mmhm.. du är lite fel ute med "åratal" ja. 1 upplaga av eventet tidigare, år 2005, vilket även står i nyheten. Är du lite förvirrad måntro?
lol... är du seriös eller bara korkad?
Jag är seriös vore dumt att välja korkad
Men visst ok dom kan välja att göra ett spel som handlar om vad som hände först innan Tristram. Men DET vore korkat. Dom kan iaf inte göra ett spel som handlar om efteråt då worldstonen krossades och alla bitar föll in i tomma intet. Eller är det nånting som jag missar?
lol... är du seriös eller bara korkad?
Jag är seriös vore dumt att välja korkad
Men visst ok dom kan välja att göra ett spel som handlar om vad som hände först innan Tristram. Men DET vore korkat. Dom kan iaf inte göra ett spel som handlar om efteråt då worldstonen krossades och alla bitar föll in i tomma intet. Eller är det nånting som jag missar?
Dom kan väl visst bygga på en story efter worldstonen krossats, det finns nog alltid kryphål i storyn som går att utveckla.