Vann du i vår Trackmania-tävling?

Robot
Medlem
Vann du i vår Trackmania-tävling?

Det här är ju en gammal nyhet. :S

Medlem

Pwnage! Diffade på 70 gram.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Skrivet av Mellanare:

Pwnage! Diffade på 70 gram.

20!

Hoppas spelet dyker upp snart, och hoppas det är minst lika kul som TM Nations.

Medlem

Faen vad tung manualen måste varit då

Medlem

argh, chansade på 950g

Medlem

Grattis till er som vann

Vad va frågan egentligen?

Medlem

Jag gissade på 700-nåt gram. Jag var störande nära! -_- Det blev en hel del uträkning och avvägning. Det här tog mig väldigt mycket energi.

*Besviken* *Går och surar i en vrå nånstans*

Medlem

Gah, jag hade vunnit jag också (850g)... Det var första frågan som var lite diffus då Trackmania släpptes 2003 i vissa länder men 2004 i andra :/


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Precis cribba


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Inaktiv

Det vore ju ganska grymt om även det här var ett aprilskämt ;D

Inaktiv

*tumme ner*

Frågan om release var verkligen dålig - eftersom det inte specificerades antag jag att det var world release som gällde, fastän jag var väl medveten om att svensk release var i 2004.

Hade varit närmare rätt vikt än en del av vinnarna om inte frågan varit tvetydig.

/Ola *besviken förstagångs- (och om tävlingarna är så här dåligt gjorda, sistagångs-) -tävlare*

Medlem

Först och främst. Grattis till vinnarna och lycka till med sömnbesvären!

Var visst en "kuggfråga" det där gällande releasedatumet. I min åsikt var det mer en fråga om att gissa vad dom igentligen frågade efter.
Jag var dock störande långt ifrån att gissa rätt på förpackningarna då jag läste igenom frågan som snabbast och slängde in vad jag gissade _ett_ spel skullle ha vägt. Såg mitt misstag precis som jag tryckte på knappen men.. Ja.

Iaf. Lirat Trackmania sen julen -03.

Medlem

Ganska besviken då jag till och med gick in på Wikipedia för att verkligen få till rätt svar >.< ! rackarns utslagsfråga ...

Medlem

Grattis grattis

Medlem

Jag tog bara mitt WC3 RoC och vägde och multiplicerade med 5. Så enkelt var det.

Hoppas det dyker upp i posten snart.

Skrivet av Edd1e:

Var visst en "kuggfråga" det där gällande releasedatumet. I min åsikt var det mer en fråga om att gissa vad dom igentligen frågade efter.

Håller inte med. Det var en tävling på FZ därför borde det releasedatumet som listas i deras speldatabas vara det som gäller.

Skrivet av FZ Speldatabas:

Release: 2004-05-27

Referens: #TrackMania

Vore väldigt skumt ifall de hade tagit något annat.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Körde efter FZ'as speldatabas, 2004 alltså. Fast jag gissade på att utslagsfrågan var en kuggfråga då Nations aldrig släppts retail. Tog Trackmania Sunrise vikten (225, köksvåg) x 4... boxen var ganska tung med tjock manual.

1
Skriv svar