Ny Colin McRae: Dirt-trailer

Robot
Inaktiv
Ny Colin McRae: Dirt-trailer

Wow, sexigt. Ser fram emot det här spelet. Ville bara att de skulle fortsätta filma när bilen hade krashat, kommer orsaka många krasher i multiplayer och jag ville bara se hur det såg ut.

Medlem

Mmmmm, porr....

Medlem

det där spelet kommer sitta som en jävla smäck!

Medlem

Inte mkt grafisk skillnad från filmen igår Längtar till spelet iaf

Medlem

Det här var 100% in-game iaf! Garanterad köp!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ja det var rätt så rejält stor skillnad mellan förra filmen och denna. Om spelet hade haft samma grafik som CGI filmen och samma fysik då hade jag köp det...synd...att det inte blev sant..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kul att se att det är en liten skara som fortfarande gillar colin mcrae!
Så nu är det bara att vackert vänta.. som vanligt.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ämen vad säger du? Det var ju ingen stor skillnad alls!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

sjukt var grafiken har blivit snygg


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Hoppas att PC versionen inte får nerbantad grafik så man kan spara ett par hundralappar, de verkar vara väldigt populärt att banta ner grafiken till PC-spelen.

Medlem

Åh vad man längtar efter att man sett den där filmen
Dock skulle den lika gärna kunnat heta Flat Out: Rally

Medlem

Nice. FZ fixa era flash filmer dom krånglar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Ser riktigt bra ut! Hoppas det blir bra

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Nice. FZ fixa era flash filmer dom krånglar.

Medlem

Nu är vi i verkligheten, spelet såg dock helt okey ut! - men hade det varit in-game igår hade jag som sagt gråtit och sagt, ÄNTLIGEN. Då hade PS3an fått mina sura cash på dirren.

Nu gick vi genast tillbaka några generationer igen ;). Och för er som inte ser skillnad på denna och renderade, stackare


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

kommer bli så jävla lycklig när jag spela detta! (när än det nu blir)
rally ftw!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

haha riktigt jävla snygg, inte nån fråga om att gå tillbaka några generationer direkt.
Ser fram emot detta som fan, längtat efter ett riktigt rally spel alá ralli sport challange till 360n.

Medlem

Fortfarande as-snyggt. Man ser skillnaden på ljuset och skuggorna, så förra filmen var inte ens in-engine vilket är synd.

Men hallå, varför sitter man här och klagar. Detta kanske blir mitt första Colin McRae-köp!

Medlem

Vafalls, vad är det för bil omkring 01:00-01:01 in i filmen?
Supersportbilar på grusvägar. Det är grejjer det
http://www.dtek.chalmers.se/~stolpep/mcrae.jpg

Medlem

visst är det skillnad på filmerna, men dom har kommit bra nära endå. Se bara när subarun kör vid det där llla skogspartiet där ljuet pressar igenom grenarna på några ställen! Kvalitet.!


signatur

Nämen!

Inaktiv

Najs! Verkar ha det som Motorstorm aldrig fick.

Inaktiv
Skrivet av Greeneemer:

Vafalls, vad är det för bil omkring 01:00-01:01 in i filmen?
Supersportbilar på grusvägar. Det är grejjer det

Supersportbil?
Det är nog med största sannolikhet en Lancia Stratos, världens första rallybil som byggdes specifikt för rally (som allas våran Rallygård fick köra ).

Jag tror att den här videon är en kombination av CG och in-game, jag tvivlar på att de har gjort det så pass detaljerat i cockpit att man kan läsa kartisens noter och se honom bläddra.


signatur

Oh thou that see'st our sorrow, it follows us even thus;
For today we are Gods, but tomorrow pray Hell have mercy on us

Medlem

Najs, ser jäkligt snyggt ut. Kan bara hoppas att det är den rätta kartläsaren också. Utan Nicky Grist som co-driver så är det inte ett äkta Colin McRae spel imo

long straight, in to 3 medium left, narrows, over crest in to... *ryser*:heart:


signatur

How can we win when fools can be kings?

1
Skriv svar