Command & Conquer 3-demo hos FZ

Medlem

Filmsekvenserna är grymma så sluta nu Så skön B känsla på de

Medlem

Om ni vill tanka den via BitTorrent finns demot här;
http://www.gameupdates.org/details.php?id=900

Medlem

Hmm jag får någon form av Error när jag ska starta demon.

"Det går inte att hitta procedurstartadressen GetVolumePathNamesForVolumeNameW i DLL-filen KERNEL32.dll."

Någon som har förslag på vad som kan vara fel? Jag kör Windows 2000 om det är till någon hjälp.

Medlem

Nu har även FZ en torrent uppe. Filen seedas från en annan FZ-server, så det borde gå snabbt!

http://torrent.fz.se/torrents/cnc3demo.exe.torrent

Medlem

jevla va grymt demo!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

kom precis hem från gymmet, tankar blir till att testa, mina förväntingar har varit på topp hela veckan!


signatur

Nämen!

Medlem

Sliter hem det, 14 minuter kvar. Men lika bra jag går och lägger mig, måste upp och jobba tidigt så det blir inte att testa inatt.

Inaktiv

snygg grafik medger jag men ärligt talat inget nytt

Inaktiv

...så fort en fil dyker upp filarkivet så blir 80-90% av kommentarerna som följer bara om hastighet
(ofta i form av skryt... nej det är inte imponerande, hela sverige har typ bredband, eller nåt).

om det inte är hastighet så är det något annat som behandlar filens plats, eller en kommentar av filservern, filserverns kö och dylikt.

det är alldeles för sällan folk kommenterar spelet/hur det vara att spela, vad demon innehöll etc. take action fz... dela upp tråden i två delar eller något. sjukt jobbigt att scrolla igenom rad efter rad för att hitta någon kommentar av filens innehåll.


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Redan innan jag börjat spela spelet och bara kommit till huvudmenyn (som jag tycker har grymt skön och stämningsfull musik för övrigt) får jag intrycket KVALITE och KÄNSLA. Spelet verkar rocka tutte och jag måste berömma ljudet som verkligen var av toppklass!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Har spelat igenom uppdragen nu, och det var faktiskt riktigt kul.
Spelet känns välgjort och ser snyggt ut, ändå flyter det på min dator
Ska köra lite skirmish imorrn, men det blir nog faktiskt till att köpa spelet.

Skrivet av Bill:

Redan innan jag börjat spela spelet och bara kommit till huvudmenyn (som jag tycker har grymt skön och stämningsfull musik för övrigt) får jag intrycket KVALITE och KÄNSLA. Spelet verkar rocka tutte och jag måste berömma ljudet som verkligen var av toppklass!

Exakt detta kommer vara årets spel, "SupCom" kan slänga sig i väggen.

Jag fick ut mer spelglädje av detta demot än hela "SupCom" spelet.


signatur

Mycket snygg karta och inget som helst hackande på högsta med 6600.

...Och snacka om att man fick gåshud när man fick se Kane igen.

Hail Kane!:heart:


signatur
Medlem

Jag vill ha mer :heart:

Medlem

weeeeeeeeeeei ojojoj fin hastighet (4000 kB/s ) tackar FZ !! puss :heart:

Inaktiv

hon heta asiaten i filmerna, är det inte hon från Battlestar Galactica?

kul demo för övrigt

Medlem
Skrivet av nkembo:

...så fort en fil dyker upp filarkivet så blir 80-90% av kommentarerna som följer bara om hastighet
(ofta i form av skryt... nej det är inte imponerande, hela sverige har typ bredband, eller nåt).

om det inte är hastighet så är det något annat som behandlar filens plats, eller en kommentar av filservern, filserverns kö och dylikt.

det är alldeles för sällan folk kommenterar spelet/hur det vara att spela, vad demon innehöll etc. take action fz... dela upp tråden i två delar eller något. sjukt jobbigt att scrolla igenom rad efter rad för att hitta någon kommentar av filens innehåll.

Weeee, 7.2 MB/s med Bittorrent-lösningen!! Och jag som inte ens tänker prova demot!!! 8)

(Varning, denna kommentar kan innehålla en viss mängd ironi.)


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Typiskt att jag läser detta när jag kommit till jobbet. Men kul att höra att många verkar gilla spelet. Får testa i em.

Men skriv gärna fler saker och berätta om spelet (inte vilken hastighet ni får när ni laddar ner).


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Skrivet av Aresz:

hon heta asiaten i filmerna, är det inte hon från Battlestar Galactica?

kul demo för övrigt

Japp det är Grace Park (Sharon "Boomer" Valerii i BSG)


signatur
Skribent
Skrivet av Aresz:

hon heta asiaten i filmerna, är det inte hon från Battlestar Galactica?

kul demo för övrigt

Det är ett helt gäng med kända skådisar som är med.
Lando från Star Wars, Athena och Number Six från Battlestar Galactica, Sawyer från Lost, den där löjtnanten från Starship Troopers med mera. Vad de heter i verkligheten är mindre viktigt

http://us.imdb.com/title/tt0848263/fullcredits#cast

Medlem

Tack så hemskt mycket FZ.se för ert snabba handlande med en BitTorrent lösning! Ladda ner vanligt gjorde jag i ca. 495 kb/s men med BitTorrent gör jag det i 989 kb/s!
Muy bueno!

Aresz: Är det Grace Park du tänker på?

Inaktiv

väntat på detta.. vilket gnäll det e om speeden.. får stabila 6 meg i sekunden ner..

Medlem

var fan skojj , tankade ner det 06-.30 imorse då fick det fort iaf ^^

Medlem

Varför kan inte min nya dator komma idag istället för imorgon? Jag vill spela!

Medlem

Kan ni beskriva spelet istället för hastigheten?!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag gillar inte RTS men visst var det här kul, iaf en stund. RTS diggare lär få ståpäls.
Men visst är det väl samma som alltid bara lite nya grejor?? Börjar bli duktigt trött på uppföljare..
Men men, det här får väl räknas som originalet och det här lär ligga i topp på försäljningslistorna, samt inte minst på LAN partys under hela året.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Kan ni beskriva spelet istället för hastigheten?!

Känns som att det är samma gamla spel i ny förpackning. Lite nya enheter å byggnader osv, men gameplay-mässigt, been there, done that.

Har man lirat Supreme Commander (som förövrigt är 10 ggr bättre än cc3 imo) så känns CC3 som en riktig bakåtsträvare, man saknar många funktioner från supcom när man lirar't.

*host 5,3MB/s*

Inaktiv
Skrivet av Katana:
Skrivet av Pretorian24:

Kan ni beskriva spelet istället för hastigheten?!

Känns som att det är samma gamla spel i ny förpackning. Lite nya enheter å byggnader osv, men gameplay-mässigt, been there, done that.

Men hur är det möjligt? EA har ju varit med, en av de stora pionjärerna i spelvärlden som arbetar hårt för att ge folk valuta för sina pengar och för att göra nya revolutionerande spel.

Skrivet av Katana:
Skrivet av Pretorian24:

Kan ni beskriva spelet istället för hastigheten?!

Känns som att det är samma gamla spel i ny förpackning. Lite nya enheter å byggnader osv, men gameplay-mässigt, been there, done that.

Har man lirat Supreme Commander (som förövrigt är 10 ggr bättre än cc3 imo) så känns CC3 som en riktig bakåtsträvare, man saknar många funktioner från supcom när man lirar't.

*host 5,3MB/s*

Långt ifrån sant! Definitivt inte en bakåtsträvare. Av det lilla vi sett är det snarare en mycket värdig uppföljare av C&C serien.

Supreme Commander kan inte rå på spelbarheten och känslan i ens detta demot.


signatur
Medlem

Det är värt att skaffa enbart för att Michael Ironside är med

Skriv svar