Om kommande Titan Quest-patch

Robot
Inaktiv
Om kommande Titan Quest-patch

Ja alla patchar som kommit hitils har inte fixxat mina problem med ljudstopp, och krashar... hoppas det fixxas nudå.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Då hoppas jag att jag kan hjälpa dig GRiZZLYFiRE... hade samma problem som du tidigare men lyckades fixa det genom att stänga av maskinvaruaccelerationen på ljudkortet. Om du inte vet var man gör det är det helt enkelt:
Kontrollpanelen/Ljud och Ljudenheter/ sedan står det överst uppspelning av Ljud. Där tar du sedan Avancerat sedan fliken prestanda. Slutligen ser du överst att där står maskinvaruacceleratio, ändra den till Ingen så ska det nog fixa sig.


signatur

De kallar mig Lunde

Inaktiv

Tack ändå, men har provat, allt, men man tycker man inte skall gå dessa vägar. Tycker allt fler utvecklare slarvar med polish och buggfixxningar innan release nuförtiden.

Edit: Och stöd vill säga! då.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Förövrigt är det ju stenhårt att stava fix med två x

Inaktiv
Skrivet av Fik0n:

Förövrigt är det ju stenhårt att stava fix med två x

Förövrigt bryr jag mig inte.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

1
Skriv svar