Robot
Medlem
Fifa 07 hos FZ

bojkotta fifa och pele


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

demot sög juuuu!

Medlem

Tankat hem FIFA07_DEMO_EU.zip från FZ packar upp klickar på Autorun.exe......
Det enda som händer att directX skitet måste installeras och sen måste man starta om datorn för att man ska kunna fullfölja installationen, efter omstarten så kommer directX rutan fram och vill installeras och så MÅSTE man installera den för att kunna installera spelet och efter direct x installerats gissa vad man måste göra för att kunna fullfölja installationen ...just det starta om datorn ...när datorn startas om kommer direct x rutan fram och så måste man installera direct x för att kunna installera spelet och vad händer efter installationen ....jo man måste starta om datorn...... sen samma sak om och om igen.
Efter fjärde gången så gav jag upp ...FY FAN VA DÅLIGT !!!!!!!

Någon mer som har samma problem ???

TYDLIGEN SÅ BEHÖVER MAN INTE INSTALLERA ...bara till att klicka på "fifa07 demo.exe"

Inaktiv

hahahhhahahaha fy fan va jobbigt det måste ha varit när du såg det

Medlem

Kommer aldrig mer röra et fifa spel *ryser* Det är PES serien som gäller och inget annat. Fifa/EA kommer inte i närheten av Konamis mästerverk.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Har spelat några matcher nu ...typ 1 timme, som vanligt så kan man inte ställa in grafiken på fifas demo, så grafiken är as ful , men spelkänslan då ..jo jag måste faktist säga att känslan känns på något sätt bättre och kvickare än fifa 06 , och jag har spelat 06 jätte mycket.
Sen så tycker jag att många sågar fifa serien pgr. av EA. Tycker att ni ska bedömma spelet efter spelet och inte såga det bara för att EA har med det att göra.
Det här blir ett givet köp för min del :):up:

Inaktiv

Zampa vart är du?

Medlem

Bättre än WC 06 måste jag säga, något som jag spelade med kompisar en hel del. Det här kan nog bli rätt så roligt

Medlem
Skrivet av Chewie:

Har spelat några matcher nu ...typ 1 timme, som vanligt så kan man inte ställa in grafiken på fifas demo, så grafiken är as ful , men spelkänslan då ..jo jag måste faktist säga att känslan känns på något sätt bättre och kvickare än fifa 06 , och jag har spelat 06 jätte mycket.
Sen så tycker jag att många sågar fifa serien pgr. av EA. Tycker att ni ska bedömma spelet efter spelet och inte såga det bara för att EA har med det att göra.
Det här blir ett givet köp för min del :):up:

många sågar Fifa pågrund av PES och det gör dom med sin fulla rätt.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Fifa '07 ??? Har inte ea gett upp än???

PES6 redan förhandsbokat

Medlem

Givet köp här med, synd att releasen är skjuten igen... 23 Oktober

X360 releasen alltså...


signatur

PC | XBOX360 | PS3 | PSP | WII | NDS

1
Skriv svar