60 procent av Assassin's Creed II-spelarna gav upp i förtid

Medlem
Skrivet av Exxo:

Spelade första spelet i någon timme kanske... sen blev det för tjatigt. Var allt för enformigt jämfört med många andra spel tyckte jag.

2:a spelet laddade jag ned till xboxen, men har inte ens brytt mig om att prova det... så det var en slösad skiva.

snål jävel


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Ish
Medlem

Följer man storyn är det kul, men allt omkring va grymt enformigt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Exxo:

Spelade första spelet i någon timme kanske... sen blev det för tjatigt. Var allt för enformigt jämfört med många andra spel tyckte jag.

2:a spelet laddade jag ned till xboxen, men har inte ens brytt mig om att prova det... så det var en slösad skiva.

snål jävel

Önskar faktiskt att jag VORE snål... då skulle man ha lite mer pengar undanvarade... men icke. Mitt saldo är 0 kr på sparkontot. xD

Medlem

Jag håller med i alla fall.. Jag fick med Assassins creed 1 när jag köpte mitt Nvidia 9800GT några år sen, jag körde spelet bara 1-2 timmar för det blev ju så grymt enformigt.. Rid till den staden och prata med den snubben sen rid tillbaka o döda han sen gör man om samma sak hela tiden, Har inte ens orkat bry mig om att skaffa dom andra spelen för dom lär la vara samma upplägg så?

Medlem

Själv tycker jag att man ska klara alla spel man köper och blir jämt lite besviken på mig eftersom jag sällan gör det, känns som om man missar ngt, men själv så brukar ge upp för att utvecklarna fortf inte lärt sig att inte bygga in halvt omöjliga passager i spel som nästan får en att kasta kontrollen i väggen.
Slutbossen i Uncharted 2 är ett sånt exempel.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jag spelade hela spelet, de som inte gjorde de är losers och skyller på enformighet.

Medlem

Enformigt... alla spel är ju enformiga egentilgen... finns ju seriöst inget spel man inte kan hitta ngt som inte är enformigt... sj går jag igenom alla spel jag köper annars är det typ ingen ideé att köpa det...

Bil spel, åker bil hela tiden.

Fps, ska skjuta folk med ett litet antal vapen.

Rpg spel, går runt gör lite vad som helst, dödar varelser.

L4D, skjuter hjärna döda människor som kan springa...

det finns enformiga saker i allt...

Dock finns det typ inget som är så fränt skapat som AC serien


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Jag tycker då att AC2 inte var särskillt enformigt. Och det är intressanta karaktärer. Och väldigt intressant spelvärld. Det är finns ju till och med fakta om en massa olika plattser. Det enda jobbiga var ju att man inte orkar hitta alla fjädrarna. Plus så fans det ju ett antal roliga små banor med lite halvt kluriga pussel.

Ettan var dock enformig. Men det är inte så mycket mer än många andra spel man har prövat.

Medlem

Självklart klarade jag ut spelet, måste dock erkänna att jag använde en guide för att hitta de få fjädrar jag hade kvar när spelet var slut, vägrade att yra runt efter dem

Kul spel, även om det var lite ooptimerat till ps3, men verkligen inte ospelbart.

Köpte dock aldrig minnes bitarna som plockades bort ur spelet, och det känns inte spec. värt att punga 45 spänn stycket heller.

Skrivet av Exxo:

2:a spelet laddade jag ned till xboxen, men har inte ens brytt mig om att prova det... så det var en slösad skiva.

Gnäller på en slösad skiva när man piratat spelet ...
Där Ladies and Gentlemen, där har ni höjden av snålhet


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Dom får det ju att låta som att det inte går att klara ut längre. Själv tycker jag det blir lite enformigt efter en stund så spelar bara några uppdrag åt gången.

Medlem

Har aldrig fattat charmen med Assassin's Creed-serien. Ser så förbannat jävla linjärt ut.

Medlem

så länge dom inte använder statistik som detta för att göra spelen enklare så bryr jag mig inte.

Medlem

Förstår inte hur så få kan spela igenom spel de betalat 500kr för.

Det förklarar ju dock en hel del kring varför de flesta spelen är så dåliga 50% igenom... inga spelar kommer ändå märka det.

Medlem
Skrivet av Bakkone:

Förstår inte hur så få kan spela igenom spel de betalat 500kr för.

Det förklarar ju dock en hel del kring varför de flesta spelen är så dåliga 50% igenom... inga spelar kommer ändå märka det.

Folk kanske inte är så fattiga att 500 kr är någon big deal. Funderat på det?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Exxo:

2:a spelet laddade jag ned till xboxen, men har inte ens brytt mig om att prova det... så det var en slösad skiva.

Gnäller på en slösad skiva när man piratat spelet ...
Där Ladies and Gentlemen, där har ni höjden av snålhet

Den andra i den här tråden som inte vet vad ordet snål betyder.

Medlem

dom säger så som kan lägga ner ännu mindre tid vid nästa spel=? göra spelet för nubs som inte orkar nånting smart...

12
Skriv svar