Tokbra trailer från Dead Island

Inaktiv

brutal trailer. släppte nästan en tår...

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Jag vill ha ett öppet zombie survival spel som går ut på att överleva. Inte ta sig från punkt a till b utan någon som helst betydelse. Nåt i stil med serien The Walking Dead. Svårt och oförlåtande gameplay gärna.

Dead Rising II finns sen tidigare, även om det inte är riktigt seriös horror, så innehåller det överlevnadselementet, npcs, story och massor av zombies. Det lär väl komma något spel baserat på Walking Dead också med tanke på succen och innehållet.

Faktum är att det kan annonseras idag, hittade denna som pratar om att Telltale Games ska annonsera något 17:e februari, och att det kan vara spel baserat på Walking Dead.
http://www.escapistmagazine.com/news/view/107157-The-Walking-...

Medlem

Satan i gatan, som farfar hade sagt om han velat.

Får de till en sådan känsla i spelet i sig tatuerar jag in en kattunge på min arm.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Riktigt bra trailer, håller helt med alla om det. Det här spelet är nåt helt nytt för mig, aldrig hört talas om det. Jag blev helt klart intresserad, älskar Dead Rising 1.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Skönt att se ett zombiespel med handling!
Kanske ett där man inte springer runt och mejar ner miljoner zombies med diverse vilda skjutvapen, och ett lite djupare spel. Inget fel på L4D eller Dead Rising, men de blir snabbt en aning repetitiva. Hoppas på detta istället
Känns ju nästan som en hederlig zombie-film fast i spelform ^^

Medlem

verkar grymt kul, berörande trailer. undrar om det blir lika bra som trailer framför.

Medlem

Trailern är för bra för att vara sann. Ska man se till hur dem varit tidigare i historien så känner jag hur det nästan kryper under skinnet på mig. Trailers som dessa är nästan negativa i bemärkelse till spelet då det, om jag får tillåta min negativa syn, får spelet att se dåligt ut jämfört med de förväntningar vi alla får.

Medlem

Nice trailer, gief now


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Harpa:

Satan i gatan, som farfar hade sagt om han velat.

Får de till en sådan känsla i spelet i sig tatuerar jag in en kattunge på min arm.

Oh, it's on!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skägg.
10 Chambers

Kikar på nya screens och artwork men får inte dela med mig förrän 18:01, stay tuned!


signatur

Tokbra så jäkla skönt att man bokade detta för några år sedan


signatur
Medlem

Måste erkänna att jag blev riktigt rörd av trailern. Länge sen jag beundrade ett sånt; rent ut sagt: Konstverk!


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Skägg.
10 Chambers

Tänkte väl att någon måste klippt om den "rätt"... fast den blir ju inte lika kraftfull.


signatur
Medlem

Där ser man. För bara några veckor sedan satt jag och letade information om vad som hänt med spelet, riktigt trevlig nyhet att det fortfarande är på gång. Grym trailer dessutom.

Medlem

Väldigt bra upplägg på den här trailern. Känslan är där, även om trailern i sig kanske är lite för långdragen. Snygg är den ju också, men tyvärr tycker jag de hamnar ganska så rejält i uncanny valley med karaktärerna.

Medlem

Zombies på en tropiskt ö....OMG?! Detta måste vara baserat på Fulcis "Zombie"(AKA "Zombi 2" eller "Zombie Flesh Eaters")!


signatur

Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!

Medlem

GE MIG NUUUU!=!=!!!!!!!! FÖÖÖRRIHELVETE HAR VÄNTAT FÖR LÄNGE NU

Wow, välgjord trailer... Techland slutar aldrig at överraska.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Man blir väldigt tagen av denna :(....usch vad hemskt. Men jag tror spelet blir super

Medlem

fy fan vad nice! längtar

Medlem

Årets trailer? Yes.

Redaktör

Vi har mer material från spelet på gång! Embargot lyfter kl 18.01, håll ögonen öppna då.


signatur
Medlem

alltså det var exakt samma hyllning för nån reklamfilm för ett tag sen där allt var baklänges och i slow-mo med piano till, är inte så jävla impad

Medlem

fick lite "lost-vibbar" haha

Medlem

Jag hoppas dom håller sig till stilen i den nya trailern och att spelet inte bara blir ännu ett run and gun game där det går ut på att slakta så mycket som möjligt. Trailern förmedlade verkligen en känsla och håller dom fast vid den så kan det bli riktigt bra.

Medlem

Så jävla bra trailer, damn!!!!!

Medlem

Nice trailer iaf. sen vette fan om spelet blir nått att hurra över

Medlem

Man kan ju inte direkt säga att man inte blev påverkad. Otroligt vacker trailer men de får sluta använda barn på det här sättet! Det blir nästan too much för min del.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Spectral:

Trailern fick mig att bli intresserad. Men att döma av bilderna som finns här på sidan verkar det ju bara bli ett mediokert fps där man skjuter zombies istället för annat skit som står i skottlinjen.

Jag vill ha ett öppet zombie survival spel som går ut på att överleva. Inte ta sig från punkt a till b utan någon som helst betydelse. Nåt i stil med serien The Walking Dead. Svårt och oförlåtande gameplay gärna.

Håll ögonen öppna för dead state som beräknas komma i år. Jag har själv precis som du längtat efter ett spel som inte bara går ut på att döda alla zombies, utan att överleva alla zombies. Det kan vara värt att kolla.

I övrigt var det här en av de vackraste trailers jag någonsin sett!

123
Skriv svar