Skyrim – vi har första ingame-filmen!

Medlem

Om de fortfarande inte har strafe animationer så kommer min hjärna att explodera.. Vad är det som är så svårt med det liksom? Obivion, Fallout 3/New Vegas har det inte...

Medlem

Herregud vilket spelår 2011 ser ut att bli!

Allt ser fantastiskt ut!!

Medlem
Skrivet av Chanquad:

Om de fortfarande inte har strafe animationer så kommer min hjärna att explodera.. Vad är det som är så svårt med det liksom? Obivion, Fallout 3/New Vegas har det inte...

När ser du nånsin någon springa i sidled i vanliga fall?
Möjligtvis går det att hoppa i sidled eller sakta gå runt... Strafeing är ett konstigt sätt att röra sig på.

Men jag tycker de ska lära sig något av Uncharted 1-2, där man kan gå rakt fram i över 60sekunder utan att spelaren tar samma steg en enda gång.

Medlem

oooooooo blir tokig på att det är så långt kvar till november!!! Riktigt läcker film och måste sägas att spelet såg väldigt snyggt ut!

Medlem

gaahahaaha(nerdgasm)!

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Chanquad:

Om de fortfarande inte har strafe animationer så kommer min hjärna att explodera.. Vad är det som är så svårt med det liksom? Obivion, Fallout 3/New Vegas har det inte...

När ser du nånsin någon springa i sidled i vanliga fall?
Möjligtvis går det att hoppa i sidled eller sakta gå runt... Strafeing är ett konstigt sätt att röra sig på.

Men jag tycker de ska lära sig något av Uncharted 1-2, där man kan gå rakt fram i över 60sekunder utan att spelaren tar samma steg en enda gång.

Löser man ju enkelt genom att gubben springer åt vänster men riktar huvudet framåt, man kan ju faktiskt spring så fort man kan och kolla sig omkring i verkligeheten..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

dnajz


signatur

True to Caesar

Medlem

GEE-ZUS HOLY SH*T FU*K!!!!!!!

Vilket år.. Skyrim och BF3

Medlem
Inaktiv

Bättre sent än aldrig när det gäller såna här nyheter
Ser iaf awesome ut!


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

Det är få gånger en ingame trailer får mig att få gåshud men detta va riktigt bra.

HAH dragon age 2...... skärp er bioware sluta vara EAs bitches ta god tid på er innan ni släpper era spel.
Se och lär av bathesda, t.om oblivion slår dragon age 1 på tummarna.
Och jag kan tillägga att jag är ett bioware fan, lirar BG1 och 2 då och då.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Synd bara att det är så fult. Ingen utveckling alls sen Oblivion. Oblivion var väldigt vackert när det kom, men är det inte längre. Varför har den grafiska utvecklingen stannat helt (eller till och med gått bakåt?). Jo, på grund av konsoler. Det är tragiskt.

Det enda som är tragiskt är fanboys som är så förvirrade att de inte ens kan se hur spel ser ut längre, läskigt. Putsa av glasögonen, sätt i kontaktlinser, sluta kolla videos på mobilen eller ta en nypa frisk luft och kolla sen igen, det där är inte konsolgrafik pöjken ;P
För övrigt så har inte grafikutvecklingen gått bakåt pga konsoler, om något har den utvecklats vidare. Utvecklarna har lärt sig optimera och använda sina resurser smartare så de kan ge bättre grafik på samma hårdvara, men det kanske är lite för avancerat...
OnT.
Ser skitbra ut som vanligt, får väl bli att hoppas på att gameplay också håller hela vägen
Blir väl ett Skyriim och ett The Witcher 2 för att plåga datorn med framöver

Medlem

Hoppas på en vettig story denna gång, samt inte någon 5-10 hour main story med massa irelevanta sidquests, ge oss en riktig redig story med många paths istället för massa sidquests. Samt fixa combat systemet och ingen förbannad level scaling tack!

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Sa ju att det skulle se ut väldigt mycket som Oblivion!
Såg även att det dåliga Sneak-systemet är kvar..

Blev dock jävligt taggad när Morrowind låten gick igång

Sneaksystemet är f*n så mycket bättre en det som t.ex. WoW eller DA använder sig av då man kan stå framför en motståndare helt osynlig. I Oblivion var man allafall tvungen att gömma sig i skuggorna och vara lite allmänt sneaky som det ska vara...

Medlem

Så satans awesome, har sutte och snackat gamla Arena, Daggerfall, Morrowind och Oblivion minnen med en polare nu medan trailern har rullat oavbrutet på hög volym i bakgrunden.
The Elder Scrolls serien är fan så jäkla grym.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Tror jag kom precis... vänta... Jo, det gjorde jag. Pinigt.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Otroligt tråkig karaktärsdesign, tomma intentsägande miljöer och icke-estetiskt färgblandning och allmän blekhet. Ser ut som ett Bethesda-spel helt enkelt!

Inte för att det spelar någon roll. Skaffar man sig en hängiven skara fans så blir reaktionen alltid "ZOMG VAD SNYGGT!!11" hur fult man än gör.

Medlem

Fick så feta rysningar att nästan håret trillade av

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Otroligt tråkig karaktärsdesign, tomma intentsägande miljöer och icke-estetiskt färgblandning och allmän blekhet. Ser ut som ett Bethesda-spel helt enkelt!

Inte för att det spelar någon roll. Skaffar man sig en hängiven skara fans så blir reaktionen alltid "ZOMG VAD SNYGGT!!11" hur fult man än gör.

Skulle jag gärna vilja veta min gode elder scrolls/bathesda hatare, nämn 3 singleplayer rpg spel som är bättre än elderscrolls serien.

Skrivet av degenvf:

Skulle jag gärna vilja veta min gode elder scrolls/bathesda hatare, nämn 3 singleplayer rpg spel som är bättre än elderscrolls serien.

Jag hatar inte Elder Scrolls eller Bethesda, jag hatar inkompetent grafik. Elderscrolls-serien må vara roligast, men snyggt är det då inte.

Fable, Final Fantasy och Mass Effect är tre spelserier som kategoriseras som RPG som har haft snyggare grafik och design(njae på mass effect), om du ska envisas med att jämföra.

Medlem

11/11-2011 Nice


signatur

biltemakörv

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av degenvf:

Skulle jag gärna vilja veta min gode elder scrolls/bathesda hatare, nämn 3 singleplayer rpg spel som är bättre än elderscrolls serien.

Jag hatar inte Elder Scrolls eller Bethesda, jag hatar inkompetent grafik. Elderscrolls-serien må vara roligast, men snyggt är det då inte.

Fable, Final Fantasy och Mass Effect är tre spelserier som kategoriseras som RPG som har haft snyggare grafik och design(njae på mass effect), om du ska envisas med att jämföra.

Du sågar grafiken, det får du gärna göra. Men att sedan nämna fable och mass effect i ens samma kategori får mig att kräkas och bajsa samtidigt av avsky för dig som rpg spelare. Jag sågar benan av bioware sedan mass effect/dragon age serien fyfan vilka skräp spel. Fable för mig är ett aventyr spel för barn de kategoriserar jag inte som ett rent rpg. Att ta upp bubblor och lvla upp ett par gånger kan inte jämföras med rpg reglerna i elderscrolls

Medlem

Ni får säga vad ni vill men detta är ju tamefan helt otroligt mäktigt! Musiken, spelet, Elders Scrolls, alltså jag finner inte ord. Detta året kommer bli något alldeles speciellt Morrowind är fortfarande en av de bästa upplevelser jag haft vid ett spel och kan det matcha en del av det igen så är jag evigt tacksam.

Klagar man på att grafiken är dålig och världen ser trist ut så är det väl likabra man inte spelar då, då fattar man ändå inte poängen. Morrowind hade några av de sämsta animationer jag sett men är ett av de bästa spelen jag kört.

Inaktiv

Enligt mig en av de coolaste trailerna jag har sett....
Sen handlar inte TES om att se så realistiskt ut eller att ha den "bästa" grafiken. Det handlar om att låta spelaren bli en del av världen, och med det har alla Elder scrolls lyckats med.
Grafiken är inte allt.

Medlem

Fyfan vad EPIC!!
Det blir release sjuka all over again. Satan vad dåligt jag mådde releasen till oblivion. Kunde inte sova och gjorde inget annat än o vänta på spelet. Så sjukt jobbigt...


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Var det Max Von Sydow som narrator?

Medlem

Fy fan vad kär jag blev Älskar hur slagen går i takt med musiken efter 1.30

Medlem

En gåta hur det kan vara så fult.. Ser ju inte jättemycket snyggare ut än Oblivion....

Sen blir spelet säkert skitbra och grafiken spelar inte så stor roll för mig, men herregud vad fult för att vara 2011..

Medlem

Ser oförskämt bra ut, längtar redan!

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Synd bara att det är så fult. Ingen utveckling alls sen Oblivion. Oblivion var väldigt vackert när det kom, men är det inte längre. Varför har den grafiska utvecklingen stannat helt (eller till och med gått bakåt?). Jo, på grund av konsoler. Det är tragiskt.

Skrivet av Apministern:

Det mest berusande var att de använde musiken från Morrowind

Precis som i Oblivion. Old news.

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/14/the-sou...
(Video 4)

oavsett så var det rikigt coolt! men jag måste säga att man tänkte morrowind först när man hörde musiken!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Skriv svar