Kompetitivt samarbetande i Call of Juarez

Robot
Kompetitivt samarbetande i Call of Juarez

I Call of Juarez: The Cartels co-op-läge samarbetar du i lag, men vinner som individ.

#call-of-juarez-the-cartel


Medlem
Kompetitivt samarbetande i Call of Juarez

Heh.. och jag som trodde det var ett western-spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tycker att de har kastat bort en spännande spelserie totalt, gjort den från en unik storybaserad western till en generisk michael bay actionfest.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Blir det lika underhållande som BiB så kommer jag köpa det, synd att de inte har kvar western stuket för det hade varit skojigare i co-op tror jag. Är lite för vanligt med modern tid nu. Gillar tvisten de satt in. Värt att ha något kul att leka med tills, ja, fler spel kommer ut

Medlem
Citat:

Call of Juarez: The Cartel släpps nästa månad till pc, Xbox 360 och Playstation 3.

Kan inte hitta någon som skriver Juli. Webhallen skriver att det kommer den 25 augusti och ni själva skriver bara Q3..
http://www.webhallen.com/spel/pc/129105-call_of_juarez-the_ca...
Skulle gärna vilja att det kom ut redan nästa månad men inget definitivt datum verkar vara sagt?

Inaktiv

Om de vågade göra något mer av spelets setting än att bara blasta loss på random baddies så hade det varit intressant. Ungefär så som jag kände för Ubisofts andra titel Far Cry 2 som även det bjöd på en anonym actionfest istället för emotionell handling trots att man är i ett afrikanskt inbördeskrig.

Varför dyker ordet "bloodsport" upp i skallen?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Citat:

Call of Juarez: The Cartel släpps nästa månad till pc, Xbox 360 och Playstation 3.

Kan inte hitta någon som skriver Juli. Webhallen skriver att det kommer den 25 augusti och ni själva skriver bara Q3..
http://www.webhallen.com/spel/pc/129105-call_of_juarez-the_ca...
Skulle gärna vilja att det kom ut redan nästa månad men inget definitivt datum verkar vara sagt?

Inte för att verka dryg, men såg du ens trailern?

Ta dig en närmare titt på de sista sekunderna av videoklippet, så förstår du nog varifrån herr FZ-skribent har hämtat sin information.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Fuidama:
Citat:

Call of Juarez: The Cartel släpps nästa månad till pc, Xbox 360 och Playstation 3.

Kan inte hitta någon som skriver Juli. Webhallen skriver att det kommer den 25 augusti och ni själva skriver bara Q3..
http://www.webhallen.com/spel/pc/129105-call_of_juarez-the_ca...
Skulle gärna vilja att det kom ut redan nästa månad men inget definitivt datum verkar vara sagt?

Inte för att verka dryg, men såg du ens trailern?

Ta dig en närmare titt på de sista sekunderna av videoklippet, så förstår du nog varifrån herr FZ-skribent har hämtat sin information.

Lols jag gjorde det men så fort som jag såg Call of Juarez loggan så stängde jag ner den. Nu såg jag att det stod 19 Juli. Fortfarande dåligt att man inte kan direkt hoppa till slutet av en film utan måste "ladda ner" hela filmen innan det går. Tur det inte var t.ex. BF3 thunder run filmen och att det står något skit i slutet som typ PC versionen kommer fyra månader efter konsol pga pirater

Medlem

Jaså, man har konkurrenskraftigt samarbete. låter intressant.
Men jag tycker det är synd att man har flyttat spelet till modern tid. Det behövs western-spel


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Sicket skit! Ge mig vilda västern tillbaka!

Inaktiv

Trams! ge oss tillbaka vilda västern!


signatur

War never changes.

1
Skriv svar