Lovande trailer från onlinerollspelet Tera

Medlem

När får vi FZ filmer i HD då? Trött på denna usla kvalité.


signatur
Medlem
Skrivet av Keasar:

Så, jo, TERA är rätt grindigt.

Om du kallar det där grind, tar jag det GÄRNA efter att ha spelat Lineage 2 i många år.

LVL 80, 10 mobs 0.01% progress, vilket ger en nedrans massa mobs att grinda på innan man når 81, cirka 100 tusen mobs, DET är att grinda, inte gå plocka up ett 10 tal quests och gå ut och döda 50 monster..


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Å ena sidan är de ju inget fel på bra grafik på mmos. Men de har ju lagt hela spelet i en amerikansk studios händer för att göra den mer inriktad för oss i väst. dvs quests, end-game etc etc. Så bara för att grunden är från korea så behöver de inte kännas som ett sånt spel. Men pandan kan dom gott ta bort, förstör väldigt mycket. Vem vill någonsin spela dom?

Medlem
Skrivet av mAwArm:
Skrivet av Wr4th:
Skrivet av Skelögd:

Är inte imponerad. Har väldigt svårt för spel där vapen är 8 meter långa och 4 meter breda.

Är lite snyggare med stora vapen än t.ex Wows 2-hands vapen som är i storlek med en snickarhammare

Tror inte du har spelat WoW....
Btw, det här ser jävligt najs ut, pandan var ju dock lite...random.

Jo jag har spelat Wow sedan det kom sen till och från. Och oftast är vapnen skit små enligt mig

Inaktiv

Pandan är ju lite mjjeeeh.

Men rasen dem har för präst trailern (även här på FZ) var ju sjukt cool.

Föresten kolla trailerna på gametrailers. Detta spelet ser sjuuuuukt mycket bättre ut i gameplay än från denna trailern.

Har aldrig sett spelet innan men blev sjukt sugen efter att ha sett några boss fighter på gametrailers

Medlem

Man fick väl inte ha pandor i MMORPG:n?

12
Skriv svar