Rösta fram Heroes VI-vinnarna

Medlem

Många fina men #12 helt klart. Rätta mig om jag har fel men den ser ut att vara målad med vattenfärg dessutom.

Tummen upp till skaparen av #12. ^_^

Medlem
Skrivet av SToFo:

Fattar inte varför 18 inte fått några röster. Helt klart snyggaste bidraget.

Håller med dig, lätt bäst.
Man ser även att den är ritad ifrån grunden och inte bara en copy/paste bild som många andra.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Tycker reglerna skulle sagt att det skulle varit eget skapande, inte ta och klistra ihop andras bilder och sedan vinna utan att ha ansträngt sig något nämnvärt.

Tror tyvärr inte att det skulle hjälpt så himla mycket. Alltid folk som kör nån bild genom ett filter, ändrar nån detalj eller jag-vet-inte-vad ändå... och alltid lurar det nån :/

Tycker det finns ett par riktigt bra bidrag iaf, och jag hoppas verkligen att nån egenritad/målad bild vinner.
Edit: Eller fotograferad, förlåt att jag missade det!

Medlem

Min är ritad med gammal hederlig blyertspenna " 21" många var riktigt snygga!

Medlem

Tack SToFo och Kamel

Medlem

Nu sitter nån tydligen och fuskröstar på Bidrag 29. :/

Medlem

#12 var riktigt läcker

Medlem
Medlem

#12 var enormt charmig så den blev det för mig.

Medlem

Tja, det ser ju ut som 1/3 är rip-off från fanart. 1/3 är klipp och klistra i photoshop, och 1/3 ligger det verkligen lite jobb bakom.

Men jag tycker: Ta bort alla som är totala rip-off. Banna användarna.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Så många kan ju inte ha lurats av att man lagt ett nytt lager färg över box-bilden till heroes 6

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Tja, det ser ju ut som 1/3 är rip-off från fanart. 1/3 är klipp och klistra i photoshop, och 1/3 ligger det verkligen lite jobb bakom.

Men jag tycker: Ta bort alla som är totala rip-off. Banna användarna.

Banna även dom som röstade på skiten.

Redaktör
Skrivet av Jokkocze:

Lite sur blir man dock för att mitt bidrag inte ens kom med. Vafan Tompa? Jäkla sätt..

Vi har inte fått något bidrag från dig till angiven mejladress.


signatur
Medlem

jag kan ju erkänna att jag utgick från två olika ghoul bilder för att få fram posen som jag hade i huvet
skissade på papper, scannade in och färglade i PS
och som många andra hade inte så mkt tid på mig >_< 2-3 timmar kanske jag hann lägga på min bild lol ..

Blev imponerad av nr8 som också fick min röst


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Jokkocze:

Lite sur blir man dock för att mitt bidrag inte ens kom med. Vafan Tompa? Jäkla sätt..

Vi har inte fått något bidrag från dig till angiven mejladress.

Märkte att rösterna för det sista bidraget plötsligt ökade med runt 10 i sekunden för en kort stund, måste väl va fusk?

Skrivet av Tompa:
Skrivet av Jokkocze:

Lite sur blir man dock för att mitt bidrag inte ens kom med. Vafan Tompa? Jäkla sätt..

Vi har inte fått något bidrag från dig till angiven mejladress.

Är det möjligt att få ändra min röst?

Medlem
Medlem
Skrivet av seeamon:
Skrivet av bjosarn:

Tja, det ser ju ut som 1/3 är rip-off från fanart. 1/3 är klipp och klistra i photoshop, och 1/3 ligger det verkligen lite jobb bakom.
Men jag tycker: Ta bort alla som är totala rip-off. Banna användarna.

Banna även dom som röstade på skiten.

Håller inte med. Som vanlig användare har jag full förståelse för om man inte vet om all fanart exempelvis. Men det har ju framkommit från användare som är mer insatt och jag tycker att man ska ta den informationen på allvar. Personer har lagt ner mycket tid och kreativ kraft för att få en värdig chans. Att likställa dem med någon som rippat från fanart-sektionen är nerdvärderande.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kommer alldrig kunna acceptera att ett bidrag som #29 vinner tävlingen, även om det säkert ligger lite jobb bakom så finns det andra bidrag som helt enkelt vinner på knockout.

Detdär är i bästa fall kompisröstning i en tävling, Vilket jag ser ner på oerhört, jag röstade inte ens på mitt eget bidrag. Tävlingen ska vara om vem som har den bästa bilden, inte vem som har störst e-kompiskrets!

Medlem

Man va faen! Jag trodde ju att folk skulle anstränga sig! Efter att ha sett bidragen inser jag ju att det var dumt att inte skicka in något själv.

Medlem
Skrivet av StenSven:
Skrivet av molg:

#12 är helt klart bäst.

Tyckte själv att den var ganska trist.. :/ Inte så många "Häftiga" detaljer. Min röst gick till #18

Aldrig spelat Heroes of might and magic 3? Den är ju klockren. Så mysig, precis som det spelet.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av seeamon:
Skrivet av bjosarn:

Tja, det ser ju ut som 1/3 är rip-off från fanart. 1/3 är klipp och klistra i photoshop, och 1/3 ligger det verkligen lite jobb bakom.
Men jag tycker: Ta bort alla som är totala rip-off. Banna användarna.

Banna även dom som röstade på skiten.

Håller inte med. Som vanlig användare har jag full förståelse för om man inte vet om all fanart exempelvis. Men det har ju framkommit från användare som är mer insatt och jag tycker att man ska ta den informationen på allvar. Personer har lagt ner mycket tid och kreativ kraft för att få en värdig chans. Att likställa dem med någon som rippat från fanart-sektionen är nerdvärderande.

Håller helt och hållet med bjosarn här. Väl talat.

Själv slänger jag min röst på #8 tyckte den hade mysig stämning.

Skrivet av Mr. Reedux:

Haha, jag ritade halva min bild live på livestream (bidrag nr. 8 ) så jag kan lova er att den inte är klipp o klistrad

http://www.livestream.com/chrisatelier/video?clipId=pla_c6f52...

Nice med livestream! Var roligt för mig som inte är vrålinsatt att se hur det gick till bakom kuliserna. Någon chans att denna bilden finns i större storlek för att slänga som bakgrund eller var detta orginal?

Till FZ: Fler sådana här tävlingar tack! Nu har jag egentligen ingen praktisk färdighet för att kunna delta, men väldigt roligt att se. Fick tom mig att krypa ut ur min lilla skokartong och skiva en kommentar, det är inte illa!

Medlem

#12 fick min röst, men det fanns många fina. En hel del oseriösa plus photoshop cut/paste.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Inaktiv

Jag tappade tålamodet efter några timmar i paint @28 :/ kanske borde färdigställt biden, nu skäms man en gnutta när man jämför med andras bidrag... Deltog mest för sakens skull.

Medlem

Nr 29 är så jävla obvious snodd, fan man ser ju samma bild i bakgrunden på FZ (reklam för spelet, döh). Om han vinner blir jag riktigt sur, hur fan kan man ens rösta på den bilden ?

Medlem

Jag röstade på bidrag 24.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Intressant, vad nr. 29 bara fick sjukt många röster på mycket kort tid...
Tycker personligen nr. 8 är en värdig vinnare! Den är inte mitt bidrag med väldigt bra!

Medlem
Skrivet av Mr. Reedux:

Haha, jag ritade halva min bild live på livestream (bidrag nr. 8 ) så jag kan lova er att den inte är klipp o klistrad

http://www.livestream.com/chrisatelier/video?clipId=pla_c6f52...

Men åh, fint! Imponerad!
---
(Slängde själv ihop bidrag #9 vilket nu jämfört med andra helt klart känns himla trist - är också medveten om att det är väldigt likt referensbilden... och trots det tog det mig 4,5h från start då jag ritade upp skissen. Inte lite noob man känner sig, haha.)

Medlem
Skrivet av Ramen:

Aww, inte en enda röst? La ju ner ganska mycket tid på mitt bidrag ändå! Nr. 18

18 får en röst.

Medlem
Skrivet av sekrez:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av seeamon:
Skrivet av bjosarn:

Tja, det ser ju ut som 1/3 är rip-off från fanart. 1/3 är klipp och klistra i photoshop, och 1/3 ligger det verkligen lite jobb bakom.
Men jag tycker: Ta bort alla som är totala rip-off. Banna användarna.

Banna även dom som röstade på skiten.

Håller inte med. Som vanlig användare har jag full förståelse för om man inte vet om all fanart exempelvis. Men det har ju framkommit från användare som är mer insatt och jag tycker att man ska ta den informationen på allvar. Personer har lagt ner mycket tid och kreativ kraft för att få en värdig chans. Att likställa dem med någon som rippat från fanart-sektionen är nerdvärderande.

Håller helt och hållet med bjosarn här. Väl talat.

Själv slänger jag min röst på #8 tyckte den hade mysig stämning.

Skrivet av Mr. Reedux:

Haha, jag ritade halva min bild live på livestream (bidrag nr. 8 ) så jag kan lova er att den inte är klipp o klistrad

http://www.livestream.com/chrisatelier/video?clipId=pla_c6f52...

Nice med livestream! Var roligt för mig som inte är vrålinsatt att se hur det gick till bakom kuliserna. Någon chans att denna bilden finns i större storlek för att slänga som bakgrund eller var detta orginal?

Till FZ: Fler sådana här tävlingar tack! Nu har jag egentligen ingen praktisk färdighet för att kunna delta, men väldigt roligt att se. Fick tom mig att krypa ut ur min lilla skokartong och skiva en kommentar, det är inte illa!

Hehe, man tackar man tackar! Håller med, fler sådanna här tävlingar, dock med regler om att det måste vara eget verk. Inge paintovers eller copy paste :/

Här kommer min bild i Wallpaper format till den som vill ha, 1440x900.

Länken är fixad nu!
http://dl.dropbox.com/u/10867635/2011/Finished/Chris_Bjors_He...

Behöver nytt tangentbord och headset men är luspank

Skriv svar