Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DrBagguette:
Skrivet av Remus:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Webhallen har behandlat mitt limited edition till PC! Jag lär få det imorgon! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Tvivlar starkt på att dom skickar ut via post tidigare än deras nattöppna event kvällen den 27:e.

I övrigt är jag benägen att hålla med zauii89, och återigen bara bli besviken på 1-5 skalan.
4:a är väl för lite, 5 för mycket.
IGN.com gav det 9/10, ett betyg jag av vad jag läst, sett och betatestat själv kan vara benägen att hålla med om.

Problemet i min mening är att 5/5, = 100%, är perfektion. Vet inte om jag någonsin i mitt liv spelat ett enda spel som levt upp till 100% perfektion...

Betygssnack, igen? Vad är det för mening med en betyggskala om inget spel kan få full pott?

och exakt på vilket sätt planerade du att detta inlägg skulle hjälpa din åsikt?

Medlem
Medlem
Skrivet av DrBagguette:
Skrivet av Remus:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Webhallen har behandlat mitt limited edition till PC! Jag lär få det imorgon! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Tvivlar starkt på att dom skickar ut via post tidigare än deras nattöppna event kvällen den 27:e.

I övrigt är jag benägen att hålla med zauii89, och återigen bara bli besviken på 1-5 skalan.
4:a är väl för lite, 5 för mycket.
IGN.com gav det 9/10, ett betyg jag av vad jag läst, sett och betatestat själv kan vara benägen att hålla med om.

Problemet i min mening är att 5/5, = 100%, är perfektion. Vet inte om jag någonsin i mitt liv spelat ett enda spel som levt upp till 100% perfektion...

Fast det beror på hur man ser det.

Även om 5/5 är full pott var det aldrig någon som sa att spelet är perfekt bara för det.

Jag anser 5/5 gör spelet GENERELLT till ett väldigt bra spel.
ett spel utan buggar, med kvalitet ljud/grafik och bra gameplay rent GENERELLT

Sen när man väl köpt spelet får man ju själv avgöra om grafiken var snygg, om det var fin grafik eller om ljudet var bra eller dåligt! och därefter ge sitt egna betyg.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Överhypad CoD klon som bara lever på Hype, nationalism och brist på BFintresse från äkta gamers. BF2 är bättre på alla punkter än "uppföljaren" BF3, påminner mig om CoD vilket detta ju är i en ny förpackning, ända skillnaden är att CoD iaf erbjuder mer (inte mindre) och inte försöker sälja in sig hos alla p12 Pc gamers med snygg grafik och hjärndött gameplay.
Leve casuals som dödade även BF, allt ni vill ha är ju CoD kloner i olika namn, löjligt.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Överhypad CoD klon som bara lever på Hype, nationalism och brist på BFintresse från äkta gamers. BF2 är bättre på alla punkter än "uppföljaren" BF3, påminner mig om CoD vilket detta ju är i en ny förpackning, ända skillnaden är att CoD iaf erbjuder mer (inte mindre) och inte försöker sälja in sig hos alla p12 Pc gamers med snygg grafik och hjärndött gameplay.
Leve casuals som dödade även BF, allt ni vill ha är ju CoD kloner i olika namn, löjligt.

COD clone ya say? hmm let me google this... battlfield 1942 2002 COD 1 2003 wait a sec somthing doesent ad up!? hur kan BF va en COD clone om BF kom före cod?
och föresten så ger cod inget nytt iallafall inte nuförtiden mw3 är mw2 med nya skins thats it, visst älskar Singleplayern men Multi är inget nytt och e allmänt trött på de.
BF3 erbjuder stora vackra miljöer där du kan göra mer val och mer taktisk tänkande. COD multi är mer hjärndött springa och skjuta (ifall du frågar mig)

anyway shut up and take my money! vill spela bf3 nu :D!

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Saftnisse:
Skrivet av Jozo:

Jag är riktigt jäkla besviken över hur de har noobifierat rekylen i spelet jämfört med Bf2. Ingen ändrar någonsin eldlägen, för det behövs inte. Du kan spraya med i stort sett alla vapen och döda hur lätt som helst.

Ta till exempel den här viden med en kille som använder M249... Lycka till och spring omkring så här i Bf2 och döda lika effektivt. http://www.youtube.com/watch?v=mPhGSawAqsI&feature=feedu

Nej DICE, ni skulle ha varit lite modigare när det gällde rekyl, nu är jag rädd att spelet bara kommer att bli ett spray and pray spel...

Du kolla på denna film om BF2 M249 http://www.youtube.com/watch?v=cGCBf9l4Log
Det var ingen super rekyl i BF2 det var bara sämst nätkod och allt du kan tänka dig..
jag spelade support i BF2 och hade det här problemet konstant, visst jag fick många kills men det här är inte något som ska hända när man siktar mitt på en fiende

Om jag säger så här istället, det jag menade utöver rekylen så var även kulspridningen mycket större i Bf2, därför var man tvungen att skjuta i salvor. I bf3 finns det banne mig ingen kulspridning alls.

du klagar på att dom simplifikerat spelet genom att ha mindre kulspridning uhh.
och det är sinnessjuk hög kulspridning i det här spelet, mycket högre än optimalt

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av PcKaffe:

Sist jag kollade så var det inte robotar utan känslor som slogs i krig, det var människor med känslor och ett jävla psyke, något varenda generiskt jävla FPS totalt missat. (fan bara RO2 som har med en löjlig ursäkt till psyke, men det är en början i alla fall)

Ja, alla spel ska vara en simulator för Posttraumatiskt stressyndrom. Annars är det inget att ha. *rolls eyes*

Alla, nej. De som utger sig från att vara realistiska, ja.

Kan inte minnas att det ens efterfrågas av Arma 2 fans, inte någon av de mods som gör det spelet "ultrarealistiskt" erbjuder några såna funktioner och det efterfrågas inte. Tror det är din bild som är skev vad som menas med realism.

Är du bara dum eller vet du inte vad realism innebär?

Antar att du bara trollar, men som sagt, om inte ens Arma 2 fansen efterfrågar det så har din åsikt INGEN som helst vikt vad som innebär realism i ett "krigsspel". Det inte ens värt tiden eller syret det tar dig för att uttrycka den åsikten.

Men snälla lilla tratt, fatta att om man utger sig för att vara realistisk så ska man eftersträva att vara realistisk, inte halvrealistisk. Och ska det bara göras spel åt majoriteter eller? vi i minoriteten ska bara sitta ner och hålla käften om vad vi vill? Nädu, gå och bajsa lite istället för att sitta här och häva ur dig.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Någon som fått sitt från Webhallen än?

Medlem
Skrivet av Sev7en:

Någon som fått sitt från Webhallen än?

Dom har bara släppt spelet i US den 25e svenskarna får vänta till 27e eller stå utanför webhallen på natten från 26e till 27e

Jävligt konstigt att US har förtur på ett svenskt spel

Medlem
Skrivet av Saftnisse:
Skrivet av zauii89:

Hmm,
Nu ska jag leka surpelle här och säga, varför inte klaga på lite mer relevanta saker, tycker att recensionen är alldeles för positiv och saker som andra recensioner får lida av verkar inte finnas här. Först och främst så är nätkoden otroligt usel i frostbite och det är grymt frustrerande att bli skjuten runt hörn m.m när servern väl kommer ifatt klienterna.

Spelet är även löjligt enkelt och riktigt casualiserat, ett minus lika väl som ni sätter minus på att spel är för "realistiska eller svåra" i sådana fall -> se Men of War recensionen med flera. Ja bf3 är säkerligen ett bra spel och det blir ett köp för min del också även om betan var sådär.

Det lever dock inte upp till bf2 i min mening, det lider fortfarande av alldeles för mycket konsolbabbel, var är mod tools, öppna server filer m.m? Verkar som Valve,Tripwire är de enda företagen som fortfarande fattar viken på allvar.

Skillbaserade shooters är fan rare idag.. idag ska även "jocke som aldrig rört en dator" kunna fragga sönder annars är ett spel för "svårt".

Nätkoden på PC var riktigt bra för mig i alla fall. Jag träffade det jag sköt
Enda problemet jag såg i betan var att man kunde skjuta igenom sten och att märkningen över fienden var kvar även fast han rörde sig bakom stora objekt samt att Squad systemet var inte utvecklat så som man önskat i betan

Du säger att BF3 är lätt och att du vill ha realistiskt. gå ut på ett riktigt slagfält och försök överleva mer än 1-4 skott. BF3 är mer realistiskt än något annat då man kan skjuta sönder byggnader
om du klagar på att man får tillbaks hp efter ett tag, SPELA HARDCORE!

BF2 hade världens sämsta nätkod eller vad man ska säga, Man kunde spreja flera magasin på några meters håll och ändå dö av någon som fått av ett mysko skott. Sätt dig och spela BF2 efter BF3 har släppts, jag tror då inte du går tillbaks till BF2 och varför är det?? är det för BF3 är bättre än BF2? Spel går framåt och du kan inte jämföra Bf3 med Bf2 för det är inte samma spel! jag skulle inte vilja ha ett nytt BF2! det var kul men det är outdated.. JUST FACE IT!

Angående mod tools så kan du inte ha det som ett krav för ett spel.
Antagligen så kodar du ingenting alls men bara klagar för det inte finns där.
Bara vänta och se så kanske dom inför sånt framöver, varför ska dom ha allt vid release?
Jag föredrar ett solid spel än en jädra massa mod tools och ett halvt bra spel vid release!

Skulle vilja påstå att det inte är så enkelt att skjuta sönder byggnader i verkligheten. Inte förens man börjar komma upp i kaliberar typ stridsvagn och liknande. Skulle möjligtvis vara gamla träskjul eller liknande då.

Vad menar du med 1-4 skott? Att ingen soldat i världshistorien överlevt på ett slagfält där mer än 1-4 skott avlossats? Eller menar du att det skulle vara tråkigt om man inte tål mer än 1-4 skott'? Jag ser helst att det är som på riktigt, en träff eller två i kroppen så är man färdig. Annars känns det ju som om man springer runt med ett ärtrör som inte ger någon skada.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:
Skrivet av Saftnisse:
Skrivet av zauii89:

Hmm,
Nu ska jag leka surpelle här och säga, varför inte klaga på lite mer relevanta saker, tycker att recensionen är alldeles för positiv och saker som andra recensioner får lida av verkar inte finnas här. Först och främst så är nätkoden otroligt usel i frostbite och det är grymt frustrerande att bli skjuten runt hörn m.m när servern väl kommer ifatt klienterna.

Spelet är även löjligt enkelt och riktigt casualiserat, ett minus lika väl som ni sätter minus på att spel är för "realistiska eller svåra" i sådana fall -> se Men of War recensionen med flera. Ja bf3 är säkerligen ett bra spel och det blir ett köp för min del också även om betan var sådär.

Det lever dock inte upp till bf2 i min mening, det lider fortfarande av alldeles för mycket konsolbabbel, var är mod tools, öppna server filer m.m? Verkar som Valve,Tripwire är de enda företagen som fortfarande fattar viken på allvar.

Skillbaserade shooters är fan rare idag.. idag ska även "jocke som aldrig rört en dator" kunna fragga sönder annars är ett spel för "svårt".

Nätkoden på PC var riktigt bra för mig i alla fall. Jag träffade det jag sköt
Enda problemet jag såg i betan var att man kunde skjuta igenom sten och att märkningen över fienden var kvar även fast han rörde sig bakom stora objekt samt att Squad systemet var inte utvecklat så som man önskat i betan

Du säger att BF3 är lätt och att du vill ha realistiskt. gå ut på ett riktigt slagfält och försök överleva mer än 1-4 skott. BF3 är mer realistiskt än något annat då man kan skjuta sönder byggnader
om du klagar på att man får tillbaks hp efter ett tag, SPELA HARDCORE!

BF2 hade världens sämsta nätkod eller vad man ska säga, Man kunde spreja flera magasin på några meters håll och ändå dö av någon som fått av ett mysko skott. Sätt dig och spela BF2 efter BF3 har släppts, jag tror då inte du går tillbaks till BF2 och varför är det?? är det för BF3 är bättre än BF2? Spel går framåt och du kan inte jämföra Bf3 med Bf2 för det är inte samma spel! jag skulle inte vilja ha ett nytt BF2! det var kul men det är outdated.. JUST FACE IT!

Angående mod tools så kan du inte ha det som ett krav för ett spel.
Antagligen så kodar du ingenting alls men bara klagar för det inte finns där.
Bara vänta och se så kanske dom inför sånt framöver, varför ska dom ha allt vid release?
Jag föredrar ett solid spel än en jädra massa mod tools och ett halvt bra spel vid release!

Skulle vilja påstå att det inte är så enkelt att skjuta sönder byggnader i verkligheten. Inte förens man börjar komma upp i kaliberar typ stridsvagn och liknande. Skulle möjligtvis vara gamla träskjul eller liknande då.

Vad menar du med 1-4 skott? Att ingen soldat i världshistorien överlevt på ett slagfält där mer än 1-4 skott avlossats? Eller menar du att det skulle vara tråkigt om man inte tål mer än 1-4 skott'? Jag ser helst att det är som på riktigt, en träff eller två i kroppen så är man färdig. Annars känns det ju som om man springer runt med ett ärtrör som inte ger någon skada.

Om du skjuter ett raketgevärs skott väl placerad mot en simpel stenvägg på ett dåligt byggt höghus så visst tror jag att något av väggen ramlar ner? Är ju inte direkt så väggen är gjord av pansarplåt? Just exakt hur realistiskt det ser ut sa jag inget om men att man kan är ju en bra början

Med 1-4 skott menade jag att du oftast högst överlever så mycket i BF3. något litet köttsår som bara snuddat dig dör du ju inte av, Jag tror inte heller att du vill dö i ett spel för att någon knappt träffar dig! Jag har bara spelat i Betan men tyckte det funkade fint

Medlem
Skrivet av Saftnisse:
Skrivet av Emetic:
Skrivet av Saftnisse:
Skrivet av zauii89:

Hmm,
Nu ska jag leka surpelle här och säga, varför inte klaga på lite mer relevanta saker, tycker att recensionen är alldeles för positiv och saker som andra recensioner får lida av verkar inte finnas här. Först och främst så är nätkoden otroligt usel i frostbite och det är grymt frustrerande att bli skjuten runt hörn m.m när servern väl kommer ifatt klienterna.

Spelet är även löjligt enkelt och riktigt casualiserat, ett minus lika väl som ni sätter minus på att spel är för "realistiska eller svåra" i sådana fall -> se Men of War recensionen med flera. Ja bf3 är säkerligen ett bra spel och det blir ett köp för min del också även om betan var sådär.

Det lever dock inte upp till bf2 i min mening, det lider fortfarande av alldeles för mycket konsolbabbel, var är mod tools, öppna server filer m.m? Verkar som Valve,Tripwire är de enda företagen som fortfarande fattar viken på allvar.

Skillbaserade shooters är fan rare idag.. idag ska även "jocke som aldrig rört en dator" kunna fragga sönder annars är ett spel för "svårt".

Nätkoden på PC var riktigt bra för mig i alla fall. Jag träffade det jag sköt
Enda problemet jag såg i betan var att man kunde skjuta igenom sten och att märkningen över fienden var kvar även fast han rörde sig bakom stora objekt samt att Squad systemet var inte utvecklat så som man önskat i betan

Du säger att BF3 är lätt och att du vill ha realistiskt. gå ut på ett riktigt slagfält och försök överleva mer än 1-4 skott. BF3 är mer realistiskt än något annat då man kan skjuta sönder byggnader
om du klagar på att man får tillbaks hp efter ett tag, SPELA HARDCORE!

BF2 hade världens sämsta nätkod eller vad man ska säga, Man kunde spreja flera magasin på några meters håll och ändå dö av någon som fått av ett mysko skott. Sätt dig och spela BF2 efter BF3 har släppts, jag tror då inte du går tillbaks till BF2 och varför är det?? är det för BF3 är bättre än BF2? Spel går framåt och du kan inte jämföra Bf3 med Bf2 för det är inte samma spel! jag skulle inte vilja ha ett nytt BF2! det var kul men det är outdated.. JUST FACE IT!

Angående mod tools så kan du inte ha det som ett krav för ett spel.
Antagligen så kodar du ingenting alls men bara klagar för det inte finns där.
Bara vänta och se så kanske dom inför sånt framöver, varför ska dom ha allt vid release?
Jag föredrar ett solid spel än en jädra massa mod tools och ett halvt bra spel vid release!

Skulle vilja påstå att det inte är så enkelt att skjuta sönder byggnader i verkligheten. Inte förens man börjar komma upp i kaliberar typ stridsvagn och liknande. Skulle möjligtvis vara gamla träskjul eller liknande då.

Vad menar du med 1-4 skott? Att ingen soldat i världshistorien överlevt på ett slagfält där mer än 1-4 skott avlossats? Eller menar du att det skulle vara tråkigt om man inte tål mer än 1-4 skott'? Jag ser helst att det är som på riktigt, en träff eller två i kroppen så är man färdig. Annars känns det ju som om man springer runt med ett ärtrör som inte ger någon skada.

Om du skjuter ett raketgevärs skott väl placerad mot en simpel stenvägg på ett dåligt byggt höghus så visst tror jag att något av väggen ramlar ner? Är ju inte direkt så väggen är gjord av pansarplåt? Just exakt hur realistiskt det ser ut sa jag inget om men att man kan är ju en bra början

Med 1-4 skott menade jag att du oftast högst överlever så mycket i BF3. något litet köttsår som bara snuddat dig dör du ju inte av, Jag tror inte heller att du vill dö i ett spel för att någon knappt träffar dig! Jag har bara spelat i Betan men tyckte det funkade fint

Inte för att vara petig, men det hade nog inte varit möjligt att bygga ett höghus av sten. Vi talar om armerad betong här.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av spel_15:

Bara en fråga till redaktören. Skulle du ha lust att spela om hela campaign?

Nej.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av gfdhgfdhgf:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DrBagguette:
Skrivet av Remus:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Webhallen har behandlat mitt limited edition till PC! Jag lär få det imorgon! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Tvivlar starkt på att dom skickar ut via post tidigare än deras nattöppna event kvällen den 27:e.

I övrigt är jag benägen att hålla med zauii89, och återigen bara bli besviken på 1-5 skalan.
4:a är väl för lite, 5 för mycket.
IGN.com gav det 9/10, ett betyg jag av vad jag läst, sett och betatestat själv kan vara benägen att hålla med om.

Problemet i min mening är att 5/5, = 100%, är perfektion. Vet inte om jag någonsin i mitt liv spelat ett enda spel som levt upp till 100% perfektion...

Betygssnack, igen? Vad är det för mening med en betyggskala om inget spel kan få full pott?

och exakt på vilket sätt planerade du att detta inlägg skulle hjälpa din åsikt?

Det är inte min åsikt vi snackar om, utan vårt betygssystem. Är man inte överrens med det så läs bara texten istället.


signatur
Medlem

Jaja men betong är gjort på sten och annat roligt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av jopg:

Vill först bara säga, tack för trevlig läsning som gav en bra bild av vad man kan vänta sig av spelet.

Har en fråga till FZ, vet att detta görs väldigt sällan av förståliga anledningar, men finns det en möjlighet att när spelet släppts göra ett test av konsol upplagan också eller iaf en mindre jämförelse hur den står sig gentemot pc varianten och ja fps spel till konsol generellt.
Betan till konsol var iaf i mina ögon väldigt mycket gott och blandat och skulle därför vilja få en blick från er av hur väl skutan flyter när den sjösatts så att säga.

Det kommer förhoppningsvis innan helgen!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Struggle:

Bra recension! Tack!

Jag har bara en liten synpunkt, jag har sett någon/några kommentar om betygssättningen (igen). Där vissa verkar påstå sig att sätta bättre betyg än recensenten (Calle) själv, baserat på vad denne har läst och upplevt under betan. Hur kan man överhuvudtaget göra ett sånt påstående? Alltså, det som visats i trailers och man kunnat läsa sig till, samt vad man kunde uppleva under betan (2 banor, 2 spellägen, inte alla saker tillgängliga, buggar etc) utgör väl kanske grovt skattat max 20 % av den totala slutgiltiga spelupplevelsen? Visst, då kanske jag förstår att man vill sätta ett sämre betyg, men utan att ha den färdiga produkten framför sig och spenderat tid som Calle här med den, så tycker jag det är lite ogiltigt att fälla kritik över det betyg han satt.

Sen det här eviga tjötet om 5-stegs betygskala, jag ser det som så här:
Får ett spel en 5:a så är spelet absolut inte 100%, men det är ungefär 90% + dvs, i mina ögon ett toppenspel.
FZ har en skala inklusive +/-, där jag anser att +/- justerar det grova 10% spannet upp till 100%. Skulle det inte finnas några minus med ja då får jag anse att spelet är 100% (vilket förmodligen är ganska sällan vad jag upplevt?)
Men nu hade ju Bf3 bara ett minus (om man bortser från vissa små saker, som man ser om man LÄSER hela recensionen) så spelet hamnar väl närmast kanske 96-98%?

För att göra det hela lite lättförståeligt, du är ute en kväll med grabbarna. Du ser en flicka du gärna vill ha så ni börjar diskutera inom grabbgänget vart hon befinner sig på en skala mellan 1-5 (eller 1-10 om du är lite yngre). Du tycker givetvis att tjejen är en klar 5:a bara att det där lilla födelsemärket på kinden förstör det lite för dig, men i och med att helheten är så väl paketerad så bortser du ifrån detta, då du fortfarande verkligen vill ha henne. Det du börjar fundera över och tycker är konstigt är att dina vänner lägger sina betyg i spridda skurar. Vissa ger henne en 3:a och vissa ger henne inte ens en skröplig 2:a. Men till trots är du en man som värderar din egna fria vilja, och skiter fullständigt i fläcken på hennes kind, och vad alla dina vänner tycker. Du går fram och presenterar dig och ni har en riktigt kul kväll ihopa, för det visar sig att ni tycker om samma saker båda två.

Kontentan, vem fan bryr sig om spelet får en 5:a en 9:a eller 56%. Smaken är som baken, Calle är lite utav en BF "veteran" och han gillar det han ser, han anser att spelet är tipp topp och han har lagt fokuset på det som alltid varit störst inom BF-Serien, multiplayer mot andra mänskliga spelare. Det är för mig det viktigaste med BF3 att det kommer vara kul och hålla länge i multiplayer och det verkar det leverera.

Ps, tycker ni att man borde ta bort betygssättningen annars då och skriva en kort sammanfattning istället? Då hade ni inte haft siffror att gnälla på iaf.

Tack för mig, ursäkta wall of text.

+1, som kidsen skriver.


signatur
Medlem

Bra recension! Äntligen har vi ett spel som lever up till hypen

Medlem
Skrivet av Saftnisse:

Jaja men betong är gjort på sten och annat roligt

Armeringsjärn...............?


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:
Skrivet av Saftnisse:

Jaja men betong är gjort på sten och annat roligt

Armeringsjärn...............?

Battlefield3 kanske inte har sånt i sina hus?

Medlem
Skrivet av Saftnisse:
Skrivet av Emetic:
Skrivet av Saftnisse:

Jaja men betong är gjort på sten och annat roligt

Armeringsjärn...............?

Battlefield3 kanske inte har sånt i sina hus?

Detta huset vi ser i denna video har förmodligen inte ens armeringsjärn. Men som du kommer se så flyger inte halva byggnaden iväg.
http://www.youtube.com/watch?v=lRjXbG6ccyU&feature=related

Här ser du resultatet av en 40 mm granat rakt in i fönstret på byggnaden. Väggen finns kvar, men förmodligen inte personen som var inne i rummet.
http://www.youtube.com/watch?v=EA_Z_EskV0w&feature=related


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Varför kan jag inte få spela single player nu när jag har laddat ned det via Origin? Det kollar om det är den 27e..


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Fan att jag inte har råd att köpa detta denna månaden... *gggrrrrrr*


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Kommer man att få se en Konsol recension också?


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem
Skrivet av Blomman1337:

Varför kan jag inte få spela single player nu när jag har laddat ned det via Origin? Det kollar om det är den 27e..

Jag hoppas att alla här är medvetna om att i det dagsläget finnd 18 webhallen servrar som körs i princip fulla.

Om ni har Orgin tar det ungefär 4min att få igång spelet om det är förladdat
Och nej, kan inte se hur det någonsin skulle vara olagligt att sitta bakom en proxy server vid aktiveringen.

Redaktör
Skrivet av GeggaSWE:

Kommer man att få se en Konsol recension också?

Japp! Om allt fungerar publicerar vi den på fredag.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av GeggaSWE:

Kommer man att få se en Konsol recension också?

Japp! Om allt fungerar publicerar vi den på fredag.

Great. Fick mitt själv till xbox idag (?) men kul att se om det blir nån stor skillnad.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Recensionen kändes lite flummig ibland men va riktigt bra

Jag ska låsa in mig i helgen med bf3

Inaktiv

Fyfan va sjukt att detta spelet fick 5/5... Visst grafiken är sjukt nice och gryma effekter... Men det är ju nå sjukt buggit och nätverkkoden verkar vara något sjukt underlägsen den i BC2. Kanske det är för att man kör på 64 kartor maps, men det är ingen ursäkt.

Tappar all respekt för FZ efter 5/5, inte för att jag hade någon repskt innan men...

Skriv svar