GTA V bekräftat

Medlem
Skrivet av zunkenrunken:

Min teori är Washingon DC då loggan är inspererad av en 5 dollars sedel. Trycket på 5 dollars sedelns ena sida föreställer Lincoln memorial, som i sin tur ligger i just Washingon DC.

håller med! Skulle vara riktigt härligt att få besöka en ny stad dessutom


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Woohoo! Äntligen!

Medlem

Ser fram emot fler välskrivna karaktärer!

Medlem

Jag tycker loggan påminner mer om dollar sedlar.

Medlem

För min del spelar det ingen större roll var det utspelar sig men skulle jag gissa så skulle Las Vegas vara min gissning.

Det viktigaste är väl att de gör något åt flyget. Antingen genom att ta bort det helt eller ännu hellre gör en vettig kontroll.

Medlem

Varför är alla så säkra på att dom kommer att kopiera en stad? Alla GTA-spel utom det senaste har varit påhittade städer med bara inspiration av andra, tex Miami eller Los Angeles.

Medlem

Nu blev jag glad! Vilken bra eftermiddag detta blev.

Hmm, five, engelska för fem. Fem... Vart känner jag igen det nu igen? AHA! Austin Powers, såklart! Därför att, i GTA används alltid bots, fem, fembot, Dr. Evil, BELGIEN! Waow, vi knäckte en nöt till Batman!

Medlem

Ge mig San Andreas 2. MMMMMMMMMFFFFFFFFFF!!!!!!!

Medlem

Nice...!!! Jag är inne på Washington DC faktiskt, med tanke på bannern över den romerska femman och mönstret i det gröna v:et... Men vad lockar W. DC. egentligen, Vegas hade varit coolt dock.

Medlem

Kul att Rockstars kärleksbarn kommer till PC. Hoppas man kan spela som en god person.

Medlem

V..v..v..Vegas kanske?

Medlem

GTA China gogo

Inaktiv

release Q3 2014 .. gta-spel tar tid , och dom har knappast lyckats hålla det hemligt i flera år .. så dom har nyss börjat på allvar..

Inaktiv

jag tror det kommer utspela sig i pyong yang , det är den enda storstaden med lika lite trafik som gta-spelen

Medlem

Snälla, hawaii-skjorta!! Och mer koncetration på SKOJ än story tack!

Inaktiv

och dom kan ta bort det fåniga att man blir ägd av gangsters med täckjackor, om man puttar omkull en tjej, som det v a i gta4 .. haha .. roligast med det spelet va ju att slå ner dom som gick på gatan
och putta folk framför tåget

Medlem

GTA 1,3 & Miami var jättekul hoppas 5an är ännu bättre, ännu trevligare hade det varit trevligare om dom väntat på bättre PC hårdvara hos gemene man men det är ju spelen som ska driva även om utvecklare eller kanske utgivare snarare gillar att göra sina spel 486 kompatibla så att alla efterblivna bakåtsträvande/stillastående folk kan köpa.


signatur

Upset? puhlease youve never seen me very upset.

Medlem

Hoppas på fler och bättre utplacerade checkpoints. Spelvärlden får gärna vara en remake på San Andreas, mer landsbygd mindre storstad.

Medlem

Wow, va roligt! Som en blixt från en klar himmel

Irland hade vart coolt, men är nog mer sugen på ett nytt "Vice"


signatur

Nämen!

Medlem

Jag vill ha en kvinnlig protagonist i GTA V!

Medlem

"5"an dvs V:et är tydligt inspirerat av en $5 dollarsedel.
Så det går nog inte dra slutsatser av det.

Medlem

GTA -V Boston hoppas jag på af.

Medlem

Det måste ju bara bli i London, det känns helt rätt av Rockstar att ta det in i en 3d-comeback efter alla dessa år.
Håller tummarna för det!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Vore kul om de gjorde ett GTA i stil med National Treasure-filmerna.

Va......? Du vill ha ett arkeolog-GTA som utspelar sig på ett universitet..? Ska Nicholas Cage ha huvudrollen..? Ursäkta mig men, vad fan menar du?


signatur

Imperator

Inaktiv

WAAAAAAAAAAWAWIIIVAAAAAAAAAA

Medlem

AAAAAAAAAWESOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Medlem

V-et liknar det som finns på en sedel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Perfekt! Då skulle de sitta ännu bättre med en ny dator till BF3!

AW8
Medlem

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAW!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas de släpper det till PC direkt denna gång!

JAG KAN INTE VÄNTA!!!! Ska bli kul som fan att få se platsen de valt i trailern!


signatur

PC gamer 'til I die.

Skriv svar