Battlefield 3: Close Quarters – premiärtrailern!

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Förlåt om jag är bitter, men det blir jag när folk gnäller

Perfekt. Då ska jag konvertera den till mitt tycke:

Förlåt om jag är bitter, men det blir jag när folk gnäller på dom som är bittra.

Sen vill jag poängtera, att jag vet allt om deras påstådda "3 expansioner" i år. Februari-patchen lyser med sin frånvaro, och vi är snart inne i April-månad

Dessutom, om dom ville ha 1 expansion för infanterister (Close Quarters), och 1 expansion för fordons-förare (Armored Kill), så kunde dom väl ändå släppt bägge -samtidigt- ? Varför ska en grupp spelare behöva vänta i flera månader, för att DICE väljer att släppa en expansion till "ena gruppen" före?

Nu har jag hört att patchen tydligen fortfarande är i testning för PC. Vilket då är bullshit pga
1. patchen redan gått till Microsoft/Sony för certifiering på 360/PS3, och därför
2. fördröjs PC patchen tills dess att alla kan släppas samtidigt, eller så
3. får PS3 en veckas förtur som vanligt vad gäller BF3.

Nä, ja ä int' bitter.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:

DICE har klart och tydligt glömt deras begynnelse... Utan PC, så hade Battlefield aldrig blivit lika etablerat som det är idag. Och som vanligt, så får PC spelarna allting sist.

Dessutom, förstörs serien genom att fokusera på tight:a infanteri-strider i snäva korridorer. När Battlefield framförallt, är baserat på stora ytor med mycket fordon OCH infanteri. Lär ju inte finnas ett enda fordon i Close Quarters, och pga dom snäva korridorerna, så kommer det bli RPG och granat-spam så det skriker om det. Enda lösningen då, är att göra RPGs och granater verkningslösa.

Jasså nu förstörs serien också? Mycket fundamentalist eller? Är väl kul som fan att dom varierar, så folk kan välja vad dom föredrar att spela i större utsträckning. Läste tidigare att den här expansionen var för infanteri, nästa för fordon osv.
RPG/320 mm kan man ju stänga av på servern, precis som många gör på Metro idag.

Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

Vet att myckte av det här kommer i en "patch" men snälla lilla DICE - SÅNT SKA FINNAS I BÖRJAN !!!

Vad då, teamwork?

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Visar tydligt vilken marknad Dice bryr sig mest om. Pengarna styr.

Hade dom vetat hur grinig du skulle bli hade dom aldrig gjort det. Mottot är ju trots allt att lyssna på minoriteten, den med "special needs"

Medlem
Skrivet av b0bl00i:

Suck, rädda oss från konsolsmörjan. Först får vi BF3 och Operation Metro..nu den här skiten. Har inte spelat sen innan jul och har inte saknat det ett dugg.

Vet, det är skit irriterande att tvingas spela banor man inte gillar!

Medlem

Skulle man bara få kunna spela spelet också utan att det kraschar efter tre sekunder skulle jag gladeligen köpa det.

Medlem
Skrivet av axer:

Skulle man bara få kunna spela spelet också utan att det kraschar efter tre sekunder skulle jag gladeligen köpa det.

Vad är det du inte köpt som krashar efter 3 sekunder? Äh, vet att vissa har problem med att får det att fungera som det skall, och det är såklart surt. Brukar kunna vara lite synonymt med PC dock, finns mycket som kan gå fel.

Medlem

Varför låter G17C som en jävla kanon?

Inaktiv
Skrivet av Ender:
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

Vet att myckte av det här kommer i en "patch" men snälla lilla DICE - SÅNT SKA FINNAS I BÖRJAN !!!

Vad då, teamwork?

vadå ? Nämnde jag inte teamwork? : )

Och ja visste du inte? Teamwork kommer i patchar nu


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Inaktiv
Skrivet av Suit_pee:

Varför låter G17C som en jävla kanon?

För att noobs ska höra mera exakt vart man är så dom kan spama granater åt det hållet tills du rage quitar


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Inaktiv

Sry är ganska of topic hära nu men....

Satt och tänkte på en grej som jag måste fråga er dirr om då jag är senil efter allt rage quitande - skrikande noobs och bankande på tangentbord. Hur det btw går ihop med att vara "senil" vette fan - Men skit i det nu x).
(Om ni har någon i familjen som är "senil" så kanske dom ljugit för er vad dom gjorde "förr i tiden" )
Kanske DOM VA RÅ GAMERS ! ... Ialf...

Nya 680-690 keppler familjen kommer ju snart inom grafik kort från GeForce.

Satt och tänkte: Om dom nya generationens konsoler kommer ha dom korten i sig så kanske spelen som kommer till PC och blir portade till konsol eller tvärt om för den delen se lika dana ut? Dvs - JÄVLIGT BRA!?

Eller kommer den nya generationen av konsoler inte ha "Keppler" tror ni ? Utan kanske dom kör på 580 korten ?

Ser ialf fram mot battlefield 4 eller red faction 4 med nya physX motorn som kommer med keppler.
FÖRSTÖRELSE ÖVERALLT !!


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

vill ha vill ha vill ha!

Medlem

Hahahaha, vilket jävla skit!

Men det är väl klart, alla grafikkåta lär väl få sina luster stillade för en tid framöver, men gameplay är ju för fan totalt värdelöst!
"heeey, vi skjuter sönder hela inredningen så man inte ser ett SKIT på skärmen, GG!"...

sopor


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Känns ju som om ni som klagar på granatspammet inte väljer era servrar rätt. Tycker det ser roligt ut och kommer absolut att skaffa det.

Medlem

Tänker inte gnälla om små kontra stora kartor, det kommer ju två expansioner till och variation är nyttigt.
Banorna såg bra detaljerade ut med möbler och många ytor som kunde förstöras, jag är intresserad av att se mer innan jag "dömmer".


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv
Skrivet av daskedennis:

Hahahaha, vilket jävla skit!

Men det är väl klart, alla grafikkåta lär väl få sina luster stillade för en tid framöver, men gameplay är ju för fan totalt värdelöst!
"heeey, vi skjuter sönder hela inredningen så man inte ser ett SKIT på skärmen, GG!"...

sopor

http://z0r.de/L/z0r-de_2715.swf

Medlem

Hatar verkligen EA och vad dem gjort med BF3, men den här trailern var helt klart bra.

Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

Sry är ganska of topic hära nu men....

Satt och tänkte på en grej som jag måste fråga er dirr om då jag är senil efter allt rage quitande - skrikande noobs och bankande på tangentbord. Hur det btw går ihop med att vara "senil" vette fan - Men skit i det nu x).
(Om ni har någon i familjen som är "senil" så kanske dom ljugit för er vad dom gjorde "förr i tiden" )
Kanske DOM VA RÅ GAMERS ! ... Ialf...

Nya 680-690 keppler familjen kommer ju snart inom grafik kort från GeForce.

Satt och tänkte: Om dom nya generationens konsoler kommer ha dom korten i sig så kanske spelen som kommer till PC och blir portade till konsol eller tvärt om för den delen se lika dana ut? Dvs - JÄVLIGT BRA!?

Eller kommer den nya generationen av konsoler inte ha "Keppler" tror ni ? Utan kanske dom kör på 580 korten ?

Ser ialf fram mot battlefield 4 eller red faction 4 med nya physX motorn som kommer med keppler.
FÖRSTÖRELSE ÖVERALLT !!

Enligt rykte kan det komma att sitta ett Radeon HD 6670 i nya Xbox vilket känns lite...meh!

Angående DLC:t kan det bli kul med lite nytt skit att plöja igenom. Jag orkar inte längre försvara hur Battlefield ska vara eller opponera mig mot BF:s nya stil när Dice själva uppenbarligen skiter i det. Vill dom COD:ifiera det och tävla mot Activision så gör dom det. Jag gillar det inte, men tänker prova. Fuckar dom upp detta så tar jag inte i serien mer...precis som med COD:MW2!

Inaktiv
Skrivet av FUtech:
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

Sry är ganska of topic hära nu men....

Satt och tänkte på en grej som jag måste fråga er dirr om då jag är senil efter allt rage quitande - skrikande noobs och bankande på tangentbord. Hur det btw går ihop med att vara "senil" vette fan - Men skit i det nu x).
(Om ni har någon i familjen som är "senil" så kanske dom ljugit för er vad dom gjorde "förr i tiden" )
Kanske DOM VA RÅ GAMERS ! ... Ialf...

Nya 680-690 keppler familjen kommer ju snart inom grafik kort från GeForce.

Satt och tänkte: Om dom nya generationens konsoler kommer ha dom korten i sig så kanske spelen som kommer till PC och blir portade till konsol eller tvärt om för den delen se lika dana ut? Dvs - JÄVLIGT BRA!?

Eller kommer den nya generationen av konsoler inte ha "Keppler" tror ni ? Utan kanske dom kör på 580 korten ?

Ser ialf fram mot battlefield 4 eller red faction 4 med nya physX motorn som kommer med keppler.
FÖRSTÖRELSE ÖVERALLT !!

Enligt rykte kan det komma att sitta ett Radeon HD 6670 i nya Xbox vilket känns lite...meh!

Angående DLC:t kan det bli kul med lite nytt skit att plöja igenom. Jag orkar inte längre försvara hur Battlefield ska vara eller opponera mig mot BF:s nya stil när Dice själva uppenbarligen skiter i det. Vill dom COD:ifiera det och tävla mot Activision så gör dom det. Jag gillar det inte, men tänker prova. Fuckar dom upp detta så tar jag inte i serien mer...precis som med COD:MW2!

Ett 6670? Håller inte koll på om det är bra eller inte.

Hur är kortet? Snabbt? Stödjer det dx11? Undrar bara av intresse för nya generationen konsoler
Annars bryr jag mig inte alls: Då jag redan har en riktigt snabb gaming PC med 560ti OC.

Nu väntar jag bara på keppler 680 : ) sen behöver jag inte uppgradera mera på ett braaaaaa tag : )


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Granater, shotguns och rpg, underbart :D:D:D

Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:
Skrivet av FUtech:
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

Sry är ganska of topic hära nu men....

Satt och tänkte på en grej som jag måste fråga er dirr om då jag är senil efter allt rage quitande - skrikande noobs och bankande på tangentbord. Hur det btw går ihop med att vara "senil" vette fan - Men skit i det nu x).
(Om ni har någon i familjen som är "senil" så kanske dom ljugit för er vad dom gjorde "förr i tiden" )
Kanske DOM VA RÅ GAMERS ! ... Ialf...

Nya 680-690 keppler familjen kommer ju snart inom grafik kort från GeForce.

Satt och tänkte: Om dom nya generationens konsoler kommer ha dom korten i sig så kanske spelen som kommer till PC och blir portade till konsol eller tvärt om för den delen se lika dana ut? Dvs - JÄVLIGT BRA!?

Eller kommer den nya generationen av konsoler inte ha "Keppler" tror ni ? Utan kanske dom kör på 580 korten ?

Ser ialf fram mot battlefield 4 eller red faction 4 med nya physX motorn som kommer med keppler.
FÖRSTÖRELSE ÖVERALLT !!

Enligt rykte kan det komma att sitta ett Radeon HD 6670 i nya Xbox vilket känns lite...meh!

Angående DLC:t kan det bli kul med lite nytt skit att plöja igenom. Jag orkar inte längre försvara hur Battlefield ska vara eller opponera mig mot BF:s nya stil när Dice själva uppenbarligen skiter i det. Vill dom COD:ifiera det och tävla mot Activision så gör dom det. Jag gillar det inte, men tänker prova. Fuckar dom upp detta så tar jag inte i serien mer...precis som med COD:MW2!

Ett 6670? Håller inte koll på om det är bra eller inte.

Hur är kortet? Snabbt? Stödjer det dx11? Undrar bara av intresse för nya generationen konsoler
Annars bryr jag mig inte alls: Då jag redan har en riktigt snabb gaming PC med 560ti OC.

Nu väntar jag bara på keppler 680 : ) sen behöver jag inte uppgradera mera på ett braaaaaa tag : )

Det stödjer dx 11 men är så vitt jag vet ett ganska low-mid kort.

Medlem

När släpps Battlefield 4?

Medlem

Semi-ontopic, gillar att EA, slängde iväg en "copyright infringment" , till BF3Blog, för att de hade lagt upp trailern på Youtube *klappar händer långsamt*

Konstigt att det ligger uppe 19 (på första "sök" sidan) klipp med namnet: Battlefield 3 Close Quarters: Ziba Tower trailer blah blah blah.

Men nej, EA tycker att det är ett bra move att sparka en utav de största BF3-fansitsen i kulorna

Medlem

Spontant tänker jag: Åhh skoj med lite mer röj á COD
Sen tänker jag: Är det inte lite patetiskt att EA Games släpper en så uppenbar COD flirt?
Hmmm... jaja är man sugen på lite tightare action och röj så är helt klart BF3 ett snyggare spel än COD men ska inte sticka under stolen med att det är lite kul med alla "klapp på axeln" texter som kommer upp på skärmen på COD när man har lite flyt jämfört med BF minimala små texter att man dödat något.

Blir ett köp till sommaren trots allt kan jag tänka mig

dzl
Medlem

"Slightly reduced the effective blast radius of the RPG, SMAW, and 40mm grenade projectiles against infantry."

"Ammobags resupply bullets more quickly, but explosives resupply more slowly, especially 40mm grenades."

Sluta gråta nu pepz. Detta kommer bli grymt!

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Hahahaha, vilket jävla skit!

Men det är väl klart, alla grafikkåta lär väl få sina luster stillade för en tid framöver, men gameplay är ju för fan totalt värdelöst!
"heeey, vi skjuter sönder hela inredningen så man inte ser ett SKIT på skärmen, GG!"...

sopor

GIllar att du har åsikter om gameplay efter att ha sett en trailer...insiktsfullt. Och appropå att inte se något...man kanske borde förbjuda krig i kontorsmiljö av just den anledningen?

Gör en ansträngning med att inte avsluta genom att upprepa ditt sista ord i singular.

Medlem
Skrivet av Nudel man:
Skrivet av daskedennis:

Hahahaha, vilket jävla skit!

Men det är väl klart, alla grafikkåta lär väl få sina luster stillade för en tid framöver, men gameplay är ju för fan totalt värdelöst!
"heeey, vi skjuter sönder hela inredningen så man inte ser ett SKIT på skärmen, GG!"...

sopor

http://z0r.de/L/z0r-de_2715.swf

Hahahaha

Medlem

Nästa expansion kommer ju fokusera på stora kartor så vad fan gnäller ni om? Det är väl bra att det kommer nåt för alla smaker? Snacka om att gnälla bara för sakens skull.

Medlem

Jag tycker det är bra med separata paket, nu kommer Dice och EA få svart på vitt vad folk tycker. Jag köper inte detta kartpaket, inte på en gång iaf. Kartor utan fordon är inte battlefield, så enkelt är det.

Medlem

Pelle: Wäääh wäääh DICE och EA är giriga och förstör spelet wäääh wääh.
Putte: Du behöver inte köpa spelet eller nån av deras expansion. Du behöver heller inte spela det om du inte gillar det.
Pelle: Men men men... hur ska jag då fylla min dagliga gnäll-bägare?

Skriv svar