Ghost Recon: Future Soldier får pc-datum & systemkrav

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Idono:

Nu är jag helt ute ur loopen här. Slutade läsa om Ghost Recon när jag hörde att det inte kommer till PC längre. Hur kommer det sig att dem ändrade sig?

Börjar väl kanske inse att att det finns de som äger både en pc och en konsol och nu ger de sken av att ha bättrat sig. Men jag köper det inte, samma gamla Ubisoft som inte verkar fatta ett dugg. Nej jag har helt lämnat den här serien, ser enormt mycket mer fram emot Takedown.

Jag med. Fattar inte att någon kan tycka detta spelet verkar intressant. för mycket töntiga gadgets, fult som stryk, och varenda trailer jag sett har osat hophafsad skit lång väg.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av FelixenS:

Eftersom utvecklingen inte gått framåt så mycket och konsolerna ändå bara kör motsvarande DX9 så tycker väl inte Ubi att det är värt att sätta ett team på DX11 för ett spel de inte vill släppa eftersom de tror att så få kommer köpa det på PC ändå.

Fast allt för mycket kan man nog inte klaga ändå, ju sämre konsolerna är , ju billigare blir det att uppgradera sin dator, att maxa grafiken på spel nu för tiden kostar ju knappt ett skit

Nej, och att maxa detta lär inte göra det ett uns snyggare än det är på konsoll...

Medlem

men kommer pc-versionen ha stöd för handkontroll?

trolollolollololoolloloo!

AW8
Medlem

"En processor från 1867", haha!

Ja inte är det några krävande krav inte.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av FelixenS:

Eftersom utvecklingen inte gått framåt så mycket och konsolerna ändå bara kör motsvarande DX9 så tycker väl inte Ubi att det är värt att sätta ett team på DX11 för ett spel de inte vill släppa eftersom de tror att så få kommer köpa det på PC ändå.

Fast allt för mycket kan man nog inte klaga ändå, ju sämre konsolerna är , ju billigare blir det att uppgradera sin dator, att maxa grafiken på spel nu för tiden kostar ju knappt ett skit

Nej, och att maxa detta lär inte göra det ett uns snyggare än det är på konsoll...

Fast vi hade ju fel och det fanns visst stöd för DX11, så... jo.

Medlem
Skrivet av Typhor:

men kommer pc-versionen ha stöd för handkontroll?

Varför? konsol spelen skiter väl i PC's mus o tangentbord!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Typhor:

men kommer pc-versionen ha stöd för handkontroll?

Varför? konsol spelen skiter väl i PC's mus o tangentbord!

ja valalternativ är ju dumt, vi skiter i det

Medlem
Skrivet av Typhor:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Typhor:

men kommer pc-versionen ha stöd för handkontroll?

Varför? konsol spelen skiter väl i PC's mus o tangentbord!

ja valalternativ är ju dumt, vi skiter i det

Tack för ironin.. Naturligtvis är det bra med val möjligheter i spel. Men när man ser att det inte är prioriterat av spel utgivarna att ha fullt stöd för båda så blir man lite sur:)

Har enormt svårt att själv använda handkontroll. Försökte i ca 10 månader men det blev aldrig bra. (har en hand skada som gör greppet om handkontroll svårt långa tider. För i bra spel blir man ju sittande i timmar..
Så istället för o kriga här i forumet om vad som är bäst så tycker jag att vi ska lägga mer energi på att påverka spel utvecklarna att täcka båda för allas bekvämlighet. Så ger de ut en titel på både konsol o pc så SKA det finnas stöd för båda. Det anser jag att vi gamers har rätt att kräva.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Typhor:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Typhor:

men kommer pc-versionen ha stöd för handkontroll?

Varför? konsol spelen skiter väl i PC's mus o tangentbord!

ja valalternativ är ju dumt, vi skiter i det

Tack för ironin.. Naturligtvis är det bra med val möjligheter i spel. Men när man ser att det inte är prioriterat av spel utgivarna att ha fullt stöd för båda så blir man lite sur:)

Har enormt svårt att själv använda handkontroll. Försökte i ca 10 månader men det blev aldrig bra. (har en hand skada som gör greppet om handkontroll svårt långa tider. För i bra spel blir man ju sittande i timmar..
Så istället för o kriga här i forumet om vad som är bäst så tycker jag att vi ska lägga mer energi på att påverka spel utvecklarna att täcka båda för allas bekvämlighet. Så ger de ut en titel på både konsol o pc så SKA det finnas stöd för båda. Det anser jag att vi gamers har rätt att kräva.

instämmer helt

Medlem

Vill någon lägga sina vantar på en ps3 beta nyckel till ghost recon future soldier? gå in på nuke.se och var med i tävlingen. tävlingen slutar 18 april 23:59, obs. medlem för att tävla. snabba på innan den vinns av någon annan.

12
Skriv svar