Robot
Fable Heroes

Lionhead brukar inte tveka med att kasta sig över mer eller mindre nya spelinnovationer. Så vilket rafflande nytänk bjuder Fable Heroes på? Knappt något alls.

#fable-heroes, #fable-the-journey


Medlem
Fable Heroes

Sparar nog hellre mina mina hårt förvärvade kronor till Minecraft istället

Medlem

Gör som ovan stående fast till Torchlight 2.
Har dom bollhav på Ikea?

Medlem

Tack för recensionen, bra som vanligt här pa fz. Vill uppmärksamma en liten särskrivning i inledningstexten;
"Så --> vilket vilket <-- rafflande nytänk bjuder Fable Heroes på? Knappt något alls."

Blir inga mer spelköp för mig nu, varken av bra eller daliga, det finns bara ett spel som kommer finnas pa min dator fran och med 15 maj

Inaktiv
Skrivet av meat4u:

Tack för recensionen, bra som vanligt här pa fz. Vill uppmärksamma en liten särskrivning i inledningstexten;
"Så --&gt; vilket vilket &lt;-- rafflande nytänk bjuder Fable Heroes på? Knappt något alls."

Blir inga mer spelköp för mig nu, varken av bra eller daliga, det finns bara ett spel som kommer finnas pa min dator fran och med 15 maj

Game of Thrones spelet?

Medlem
Skrivet av meat4u:

Tack för recensionen, bra som vanligt här pa fz. Vill uppmärksamma en liten särskrivning i inledningstexten;
"Så --&gt; vilket vilket &lt;-- rafflande nytänk bjuder Fable Heroes på? Knappt något alls."

Fixat. Tack för huvuden uppåt.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Figurerna ser ut som dessa flörkulle tomtar ma gjorde en gång i tiden.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av anon_111278:
Skrivet av meat4u:

Tack för recensionen, bra som vanligt här pa fz. Vill uppmärksamma en liten särskrivning i inledningstexten;
"Så --&amp;gt; vilket vilket &amp;lt;-- rafflande nytänk bjuder Fable Heroes på? Knappt något alls."

Blir inga mer spelköp för mig nu, varken av bra eller daliga, det finns bara ett spel som kommer finnas pa min dator fran och med 15 maj

Game of Thrones spelet?

Jaaa men absolut... men är inte det redan ute? Eller är det andra valet för folk som inte har rad med Diablo 3? Förstar mig inte pa ungdomar idag...

Game Ove(r): nemas problemas

Inaktiv

Köpte det direkt, och kul är det verkligen, helt klart värt 800 ms points.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

1
Skriv svar