Call of Duty: Black Ops 2

Medlem

Årets DLC till fullpris ^^

Medlem

Vet inte om jag ska skratta eller gråta efter den trailern.

Medlem

Tror Halo 4s näst intill samtidiga release kommer slakta CoDs försäljningssiffror, och det vore inte dumt ^^
Kanske man får ett CoD i stil med de tidigare spelen igen

Medlem

Det ser onekligen trevligt ut. Kanske det kan bli bättre än halvsunkiga mw2/3/black ops

Medlem

Hjälp... Ironin i hur mycket de lyckas uppgradera Quake 3-motorn börjar bli ganska omfattande.
Den träiga spelkänslan framförallt vad gäller spelar-/objektrörelse och fysiksimulering lär de inte ha trollat bort den här gången heller, med tanke på att de inte har lyckats hittills. (Mycket utav det kommer trist nog med motorn.) Dags att gå vidare, kanske?


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Det är första gången något från "Call of Duty" lockar mig

Medlem

Jag åsidosatte mina tidigare åsikter och försökte se trailern med blanka åsikter. Fan vad tråkigt det såg ut. Riktigt jävla tråkigt.
Ytterligare ett greyscale FPS med dussin-story och tråkigt utseende.
Skiten kostar dessutom en arm och ett ben. Nej tack!

Och en story som går ut på att världens största militärmakt inte "tänkte på att skydda sin dator"? SKOJAR DU MED MIG?! Fy satan! Jag vill gråta över alla människor som sväljer denna ständiga skit och prisar det som guld.

Medlem

Kul att folk betalar fullt pris för CoD expansion/map pack.. haha, de har verkligen lyckas måste jag säga

123
Skriv svar