Valve: "Vi tillkännager ingenting under E3"

Robot
Valve: "Vi tillkännager ingenting under E3"

Längtar du efter Half-Life 3? Ja, du lär få vänta ett tag till.

#valve, #half-life-3


Medlem
Valve: "Vi tillkännager ingenting under E3"

ahh numret 3... gabe's archnemesis.

Medlem

Börjar bli lite tröttsamt :/

Medlem

Förstår inte varför folk gillar L4D. Odugligt! Inte Värdigt!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Gaaaaaaaabe. :'(


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av d2004:

Börjar bli lite tröttsamt :/

Aah börjar bli extremt irriterande med all denna tystnad, men men de vet väl förhoppningsvis vad dem gör.


signatur

- Jag kan ju inte dö nu, jag ska ju på par middag ikväll.

Medlem

Bara Valve som med hedern i behåll kan tillkännage att de inte har något att tillkännage..

Medlem

Kanske lika bra det. Känner på mig att ett eventuellt HL3 hade fått samma mottagande som Duke Nukem Forever, med tanke på vilka förväntningar folk har byggt upp.

Medlem

För min del är tystnaden ett bra tecken. Med tanke på deras jobb metod(om det nu inte är en fejkad handbok) så jobbar nog inte så många andra i deras företag på att skapa någon av de 3 treorna. Vi vill alla att Half-Life 3 blir bra och om vi alla ska kräva fram det bara för att vi vill spela det.. Då kommer de bli sämre än vad det kunde blivit.
Min gissning dock är att de håller redan på med Half-Life 3 men de är väldigt långt fram i skapandet av det. Troligtivs ligger det och trycker idéer om HL3 i många huvuden på Valves anställda. Med tiden kommer vi få det, "it is inevitable".

Medlem

Så det blir visning nästa år och släpp året efter det? Tyvärr men efter detta uttalandet så släpper jag mitt intresse för Valve ett tag.

Medlem

Fortfarande övertygad om att dem håller på o bygger en helt ny motor från skratch till HL3


signatur

Idono. That's me!

Medlem

You're tearing me apart, Gabe!

Medlem

Men för fan! Nej, nu är intresset för Valve som bortblåst. Blir att knarka Diablo III til the end of days!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......

Medlem

HL3, L4D3 och Portal 3! Kanske tar tid för dom håller på med Source 2?


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Medlem

Bra där Valve. Ni fortsätter trenden av att vara icke-sellouts. vem fan bryr sig om nått reklamjippo som E3? låt dem utveckla sina spel i fred. dom kommer annonsera hur det ligger till när det är rätt tid. inte när någon slips med en affärsidé anordnar en mässa.
Löjlig trend där alla bara rättar sig i ledet med allt vad release schedule och anticipated sales heter. Allt mer grejer produceras där den högsta prion är att tjäna maximalt med deg, pumpa reklam, hypa, pumpa mer reklam, hypa lite till. låt folk vara fria och skapa fritt med passion för vad dem gör utan stress, så ska ni se att vi skulle se en helt annan värld. fast nu lever vi trots allt som slavar efter kronan så jag har inga illusioner om att min utopi skulle kunna besannas.
fast vi har valve, en av mycket får lyktor i mörkret.

Medlem
Skrivet av wrajjt:

Kanske lika bra det. Känner på mig att ett eventuellt HL3 hade fått samma mottagande som Duke Nukem Forever, med tanke på vilka förväntningar folk har byggt upp.

Skillnaden är ju dock det att Valve skulle klara en sådan pärs.

Om det vore Valve som hade gjort DNF releasen så hade det varit tusen år bättre än vad det vi fick var.

DNF var en av de sämsta releaserna de senaste 10 åren och det handlade endast om snabba pengar för Gearbox inget annat. Väldigt pinsamt!

Medlem

Så självklart att dom väntar tills nästa generations konsoller. Dom vill ju vara banbrytande och det kan dom ju inte vara nu med stenålders grejjerna som finns ute nu.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Skulle faktisk föredra en restuarerad version av Half Life 2 med bl.a. DirectX 11. Så bra tycker jag spelet är. Omspelbart i det oändliga.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Allexz:
Skrivet av wrajjt:

Kanske lika bra det. Känner på mig att ett eventuellt HL3 hade fått samma mottagande som Duke Nukem Forever, med tanke på vilka förväntningar folk har byggt upp.

Skillnaden är ju dock det att Valve skulle klara en sådan pärs.

Om det vore Valve som hade gjort DNF releasen så hade det varit tusen år bättre än vad det vi fick var.

DNF var en av de sämsta releaserna de senaste 10 åren och det handlade endast om snabba pengar för Gearbox inget annat. Väldigt pinsamt!

"Snabba pengar". De köpte ett projekt som höll på att dö. De valda att rädda vad som räddas kunde och släppa det så de kunde få tillbaka en del av vad de investerat. Ur ett ekonomiskt perspektiv bra val, ur ett goodwillperspektiv dåligt val. Jag antar att de ville komma över varumärket. Även om DNF var uselt så antar jag att det kommer mer spel i framtiden. Bara det faktum att folk pratade om DNF regelbundet i 14år utan någon release säger väll en hel del om hur starkt varumärket faktiskt är. Alla trode det skulle bli uselt, men alla pratade om det ändå.

Medlem

Vilket sug jag fick efter HL2 nu


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Bara bra.. "next-gen" är ändå en bit bort.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Dom har väl inget att komma med.. men lite tråkigt ändå åren bara går ju och dom ger oss knappt nån info längre

Medlem

"Vi kommer visa upp saker som alla redan känner till (CS:Go, Dota 2, 10' UA, ...), säger Gabe Newell."

10' UA? Nu kanske jag är helt slut i huvudet, men vad är det?


signatur

Videomupp

Medlem

WHYYYY!?!?!?! Jag orkar inte väänta läängreee, snällaaaa!
Det måste vara något fel på mig.. Jag är otroligt beroende av Half-Life serien, mer än någonting annat antagligen, inte ens snuset kommer i närheten.. Någon som har ett botemedel?

Medlem

Left 4 dead 3!!!!! har dom ens sagt nåt om att dom funderar på att göra det eller ska göra det?

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Vilket sug jag fick efter HL2 nu

Bästa suget som finns, hade det för ett tag sedan, det är såååå gött!! Haha xD

Medlem
Skrivet av WildThing:

"Vi kommer visa upp saker som alla redan känner till (CS:Go, Dota 2, 10' UA, ...), säger Gabe Newell."

10' UA? Nu kanske jag är helt slut i huvudet, men vad är det?

Google säger Ben 10: Ultimate Alien.

Seems legit!

Medlem
Skrivet av WildThing:

"Vi kommer visa upp saker som alla redan känner till (CS:Go, Dota 2, 10' UA, ...), säger Gabe Newell."

10' UA? Nu kanske jag är helt slut i huvudet, men vad är det?

The mention of a 10' UI is a reference to the new user interface for Steam, which is designed for giant-sized televisions.

12
Skriv svar