DayZ-processen tär på Dean "Rocket" Hall

Medlem

Jag tror det har lite att göra med att WarZ redan har en klient som fungerar perfekt med underbar UI och zombies som inte springer omkring som galningar, Det enda WarZ behöver göra är att finslipa allt så är så sjukt dåligt i dagens läge.

Sedan så är det nog riktigt jobbigt att försöka ta hand om alla fuskare samt att prata om WarZ hela tiden.

Medlem
Skrivet av ehymp:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av ehymp:

säg när fan spelet ska släppas idiot

Googla, pucko?

ja fan gör de och se va som står, ditt ...... .... ...

Det kommer när det kommer, jag börjar undra ifall du ens kan engelska med tanke på han förklarar en hel del i texten FZ lagt ut.
Sluta vara en otrevlig liten clown som säkerligen är 16 bast om man utgår från ditt beteende. Omoget folk behöver inte komma hit

Medlem
Skrivet av dafuq:

Vilken pussy han är

Sätt dig ner och försök göra ett sådant spel själv och säg datum m.m och försök hålla tiden utan att brytas ner själv. Kom inte och säg något när du inte verkar veta hur det är att skapa spel, nä jag vet inte heller för jag gör inga men jag har då en viss syn på hur jobbigt det kan vara då tusentals fan är ihärdiga på att få spela och frågar samma frågor hela tiden när det släpps och media är på en med. Du hade inte pallat med det heller, så lägg ner ditt skitsnack omogna barnrumpa

Medlem

för en gång skull skulle ett företag som tex ea/activision behövas nu å skuta in lite pengar å personal in i projektet, så inte den stackars dean får så mycket att stå i

Medlem
Skrivet av Palpatine666:

för en gång skull skulle ett företag som tex ea/activision behövas nu å skuta in lite pengar å personal in i projektet, så inte den stackars dean får så mycket att stå i

Då sitter problemet i att båda dessa pengagiriga företag (dock är EA värst) skulle vela köpa in sig då i och bestämma EXAKT hur spelet ska vara. Då kan spelet bli mer värdelöst så tror inte det var en sådan bra tanke. Tror ingen sätter in personal och pengar för att hjälpa till med ett spel om dom inte får bestämma också, särskilt inte när det gäller EA och Activision

12
Skriv svar