Arma 3 lir i helgen.

Medlem
Arma 3 lir i helgen.

Tja, jag letar efter ett gäng att lira lite Arma 3 med i helgen. Gärna skall ni ha ett rätt seriöst lir med taktiker och inget jädrans cod lirande.

Har ni det, skriv lite är så jag kan kontakta er!

Medlem

Halloj,ta gärna en titt på www.anrop.se, en svensk community som inriktar sig mot simulatorer. Vi kör (oftast) hyfsat seriöst. men fokusen ligger på att alla skall ha roligt.
Välkommen!


signatur

www.anrop.se - Anrop - Sveriges community för virtuella soldater

Skribent

Oh, snap. Hela helgen uppbokad tänkte jag säga, men glömde av att fredagen var avsatt för Arma 3. Jag och Flatline har lite lösa planer på att lira.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Såg att man kunde köpa alphan på steam, är det värt det eller kan man lika gärna vänta till släppet? Har ju en del andra spel att lira såsom Sim City, Planetside och Guild Wars 2 då man precis skaffat en riktigt dator för första gången på åratal.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Såg att man kunde köpa alphan på steam, är det värt det eller kan man lika gärna vänta till släppet? Har ju en del andra spel att lira såsom Sim City, Planetside och Guild Wars 2 då man precis skaffat en riktigt dator för första gången på åratal.

Klart som fan att det är värt det. Inte bara får du lite rabatt, men jag blev glatt överraskad över hur bra spelet redan är. Rörelser är mycket mjukare än i Arma II. Hela ljussättningen ser redan skandalöst bra ut med tanke på hur miljöerna renderas.

Nej, du behöver inte en anledning, det är Arma III.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Klart som fan att det är värt det. Inte bara får du lite rabatt, men jag blev glatt överraskad över hur bra spelet redan är. Rörelser är mycket mjukare än i Arma II. Hela ljussättningen ser redan skandalöst bra ut med tanke på hur miljöerna renderas.

Nej, du behöver inte en anledning, det är Arma III.

Får kanske ta och köpa det i helgen då, om jag kan slita mig från GW2 och Sim City. Har aldrig testat Arma serien så det är kanske dags

Medlem
Skrivet av joonsson:
Skrivet av azynkron:

Klart som fan att det är värt det. Inte bara får du lite rabatt, men jag blev glatt överraskad över hur bra spelet redan är. Rörelser är mycket mjukare än i Arma II. Hela ljussättningen ser redan skandalöst bra ut med tanke på hur miljöerna renderas.

Nej, du behöver inte en anledning, det är Arma III.

Får kanske ta och köpa det i helgen då, om jag kan slita mig från GW2 och Sim City. Har aldrig testat Arma serien så det är kanske dags

Förmodligen bästa stället att hoppa in i serien 2an va nice dock buggigt, har dock 100+ speltimmar och fortfarande ökande.
Men vad jag hörde så strök dom MP:n ur Alphan, detta stämmer alltså inte?


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Vad får man i Alfan? Är det typ 1 uppdrag eller hur ser det ut?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av yoyisy:

Förmodligen bästa stället att hoppa in i serien 2an va nice dock buggigt, har dock 100+ speltimmar och fortfarande ökande.
Men vad jag hörde så strök dom MP:n ur Alphan, detta stämmer alltså inte?

Nu blev jag riktigt sugen, får bli ett köp då tror jag. Såvida inte Sim City kommer idag, då får det vänta till i helgen.

Medlem
Skrivet av Hymer:

Vad får man i Alfan? Är det typ 1 uppdrag eller hur ser det ut?

http://www.arma3.com/alpha/briefing


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Youtuber
Skrivet av Panzerpaddan:

Tja, jag letar efter ett gäng att lira lite Arma 3 med i helgen. Gärna skall ni ha ett rätt seriöst lir med taktiker och inget jädrans cod lirande.

Har ni det, skriv lite är så jag kan kontakta er!

Om du vill hänga med en liten mindre squad (just nu är vi ca 8 som spelar Arma3 ihop i åldern 16 och 30+ )


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

1
Skriv svar