Gameplaypremiär för GTA V!
Vill folk verkligen ha all den där skiten?
"Kolla vad din ""vänner"" hållt på med"?
Spela golf?
Vad hände med radiostyrda bilar med sprängladdningar?
Kill Frenzy?
Hidden Packages?
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
En fråga bara, försöker inte GTA5 vara 10 spel i ett? Spela golf, cykelrace, m.m...
Jag har svårt att tolka det som spel? Jag antar att det kommer uppdrag där man kommer få göra dessa aktiviteter/sporter för att bygga på sin styrka m.m. Åka ut på dejter och göra saker!
En fråga bara, försöker inte GTA5 vara 10 spel i ett? Spela golf, cykelrace, m.m...
Jag har svårt att tolka det som spel? Jag antar att det kommer uppdrag där man kommer få göra dessa aktiviteter/sporter för att bygga på sin styrka m.m. Åka ut på dejter och göra saker!
det hoppas jag verkligen inte. i GTA 4 behövde man lalla runt med minispelen för att kunna spela grundspelet ordentligt. det blev jättedåligt.
Jag är ganska skeptisk mot Rockstar sedan Max Payne 3 (som jag tyckte var ett riktigt fiasko på i princip alla vis utom det rent tekniska) men jag blev faktiskt mäktigt imponerad av detta. Ser asfränt ut på... ja, any way imaginable!
Hoppas bara inte uppdelningen i tre protagonister förstör narrationen.
Haha satan vad det spelet kommer sälja
minus dock:
Spela som flera samtidigt?
grafiken såg ut som GTA4.
1: Har du bott under en sten?
2. Nej, grafiken såg absolut inte ut som GTAIV.
Såg intressant ut och verkar riktigt lovande om det kommer till pc.
Men en sak alltså vad i helskotta är det för fel på 1080p?
Vi snackar Rockstar Games här! stora etablerade spelhus som envisas med att slänga ut sunkiga 720p trailers.
Någon skulle behöva ge nissarna på rockstar en almanacka så dom ser vi är inne i 2013 och inte 2005.
Man kunde ju för bövelen knappt se spelet för alla pixlar.
jag inte hittat på något vettigt att skriva här än
Då är den stora frågan om man ska ha lite is i magen och vänta på eventuella pc/Xbone/PS4-versioner, eller köpa dag ett på nuvarande...
Det kommer inte till nästa generation. Om dom inte gör en emulerad version dvs. men med tanke på att det tog cirka 9 år för GTA: San Andreas att komma till PS3 så är det inte en så stor chans. Oavsett så kommer det knappast vara bättre grafik förutom på en potentiell PC-version.
Då är den stora frågan om man ska ha lite is i magen och vänta på eventuella pc/Xbone/PS4-versioner, eller köpa dag ett på nuvarande...
Det kommer inte till nästa generation. .
Det kan vi inte veta lika mycket som kommer det komma till pc?
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Utan tvekan och pallvis med Findus-lasagner före all konkurrens blir detta årets spel. Allt annat är otänkbart.
Mitt enda bekymmer är vad spelet kommer göra för mitt sociala liv och yrkeskarriär. För att inte tala om de negativa hälsoeffekterna av utebliven träning. Frågan man måste ställa sig är hur länge en nyseparerad, arbetslös och överviktig medelålders man kan överleva enbart på tv-spel.
Det kommer inte till nästa generation. .
Det kan vi inte veta lika mycket som kommer det komma till pc?
Med lite logik kan man lätt räkna ut att Rockstar inte kommer göra en ny version bara för nästa generations konsoler. Jag skulle tro att dom vill avsluta denna generation med en jävla smäll som stavas GTA V.
Om det kommer till nästa generation så blir det via stream och å blir det med samma grafik som PS3 och 360 versionerna.