Gameplaypremiär för GTA V!

Medlem

Oj oj oj oj oj, ja som många andra - inte fan trodde man Rockstar hade allt detta på lur!

Medlem

ställer mig upp och ger rockstar en applåd


signatur

God is dead

Medlem

Vill folk verkligen ha all den där skiten?
"Kolla vad din ""vänner"" hållt på med"?
Spela golf?

Vad hände med radiostyrda bilar med sprängladdningar?
Kill Frenzy?
Hidden Packages?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Enastående gameplay-video. Ser riktigt intressant ut. Jag är såld!

Medlem

Fy fan vad Rockstar är bra! Friheten att kunna spela Golf, Tennis samt vara med i Cykel-tävlingar utöver uppdragen är absolut fantastiskt. Man får lite SA-vibbar i det hela. Många timmar kommer att läggas ner på detta spel

Rockstar Games leverar som alltid!

Medlem

Fy fan... jag är riktigt avis på konsolrasen. :I

MVH
Glorious PC Gaming Master Race

KoP
Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Då är den stora frågan om man ska ha lite is i magen och vänta på eventuella pc/Xbone/PS4-versioner, eller köpa dag ett på nuvarande...

Köpes självklart dag 1 till nuvarande-gen. Och dag 1 till next-gen.

Inaktiv

Watching Dogs vs Watching epicness

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

En fråga bara, försöker inte GTA5 vara 10 spel i ett? Spela golf, cykelrace, m.m...

Jag har svårt att tolka det som spel? Jag antar att det kommer uppdrag där man kommer få göra dessa aktiviteter/sporter för att bygga på sin styrka m.m. Åka ut på dejter och göra saker!

Medlem

Jag undrar vars alla tuffa kids från förra tråden tog vägen, den där "inför trailer-tråden", där verka det ju så jävla inne att hata GTA och man ska skita i att köpa spelet för det inte är next-gen, gta är alltid samma sak osv.

IN YO FACE BITCHES!

Medlem

Härligt att de tagit vapensystemet från Saint's Row, fungerar riktigt bra. Efter snedsteget GTA IV verkar serien äntligen påväg till San Andreas-nivå igen.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av walter_iego:

En fråga bara, försöker inte GTA5 vara 10 spel i ett? Spela golf, cykelrace, m.m...

Jag har svårt att tolka det som spel? Jag antar att det kommer uppdrag där man kommer få göra dessa aktiviteter/sporter för att bygga på sin styrka m.m. Åka ut på dejter och göra saker!

det hoppas jag verkligen inte. i GTA 4 behövde man lalla runt med minispelen för att kunna spela grundspelet ordentligt. det blev jättedåligt.

Medlem

Fy fan det verkar bli grymt!

För att vara på samma konsoler så ser det ju fantastiskt ut jämfört med gta 4

Jag säger bara herrejävlar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kan blir ett av de bästa spelen i världshistorien, eller världshistoriens anti-klimax. Väntar i vilket fall som helst med spänning på svaret.

Avstängd

Well bara att dom fort som tusan sätter fart med att ge oss pc spelare njutning med. För jag tänker inte ställa mig att behöva punga ut på en konsoll bara för att få spela detta.
Har förövrigt inte pengarna till en konsoll heller då man lever på den ekonomi jag gör.

Inaktiv

Jag är ganska skeptisk mot Rockstar sedan Max Payne 3 (som jag tyckte var ett riktigt fiasko på i princip alla vis utom det rent tekniska) men jag blev faktiskt mäktigt imponerad av detta. Ser asfränt ut på... ja, any way imaginable!

Hoppas bara inte uppdelningen i tre protagonister förstör narrationen.

Inaktiv

Instabuy om det kommer till PC. Tyvärr lär det dröja isf.

Medlem
Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av IceMan:

Haha satan vad det spelet kommer sälja

minus dock:
Spela som flera samtidigt?
grafiken såg ut som GTA4.

1: Har du bott under en sten?
2. Nej, grafiken såg absolut inte ut som GTAIV.

Såg intressant ut och verkar riktigt lovande om det kommer till pc.

Men en sak alltså vad i helskotta är det för fel på 1080p?
Vi snackar Rockstar Games här! stora etablerade spelhus som envisas med att slänga ut sunkiga 720p trailers.

Någon skulle behöva ge nissarna på rockstar en almanacka så dom ser vi är inne i 2013 och inte 2005.

Man kunde ju för bövelen knappt se spelet för alla pixlar.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Då är den stora frågan om man ska ha lite is i magen och vänta på eventuella pc/Xbone/PS4-versioner, eller köpa dag ett på nuvarande...

Det kommer inte till nästa generation. Om dom inte gör en emulerad version dvs. men med tanke på att det tog cirka 9 år för GTA: San Andreas att komma till PS3 så är det inte en så stor chans. Oavsett så kommer det knappast vara bättre grafik förutom på en potentiell PC-version.

Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Mattias Frost:

Då är den stora frågan om man ska ha lite is i magen och vänta på eventuella pc/Xbone/PS4-versioner, eller köpa dag ett på nuvarande...

Det kommer inte till nästa generation. .

Det kan vi inte veta lika mycket som kommer det komma till pc?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Åå herre min skapare!

Medlem
Skrivet av Zappa:
Skrivet av G M R:

Ska vi hoppas på en 1080p trailer när det släpps för PC sen eller?

OM det släpps till PC menar du nog.

vadå OM?

Medlem

Utan tvekan och pallvis med Findus-lasagner före all konkurrens blir detta årets spel. Allt annat är otänkbart.

Mitt enda bekymmer är vad spelet kommer göra för mitt sociala liv och yrkeskarriär. För att inte tala om de negativa hälsoeffekterna av utebliven träning. Frågan man måste ställa sig är hur länge en nyseparerad, arbetslös och överviktig medelålders man kan överleva enbart på tv-spel.

Medlem

Herregud...! O.o

...jag menar...jösses!

Medlem
Medlem

Åh gud min hjärna snear av lycka

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Mattias Frost:

Då är den stora frågan om man ska ha lite is i magen och vänta på eventuella pc/Xbone/PS4-versioner, eller köpa dag ett på nuvarande...

Det kommer inte till nästa generation. .

Det kan vi inte veta lika mycket som kommer det komma till pc?

Med lite logik kan man lätt räkna ut att Rockstar inte kommer göra en ny version bara för nästa generations konsoler. Jag skulle tro att dom vill avsluta denna generation med en jävla smäll som stavas GTA V.

Om det kommer till nästa generation så blir det via stream och å blir det med samma grafik som PS3 och 360 versionerna.

Medlem
Skrivet av sam9707:

GTA-Sims

Hur tänkte du där? Vem fan vill spela ett GTA där du endast springer omkring och kaosar eller kör från uppdrag till ett annat uppdrag?

Skriv svar