Studenter återskapar 1600-talets London med CryEngine

Robot
Studenter återskapar 1600-talets London med CryEngine
Medlem
Studenter återskapar 1600-talets London med CryEngine

Häftigt gjort!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Black hawk down themet ger rysningar

Medlem
Medlem

Någon annan än jag som fick Assassins Creed tankar?


signatur

Nämen!

Medlem

Ok låt mig nu skapa min karaktär så jag kan utforska staden,,,,
Sugen man blev på ett spel i den miljön.

Medlem

Skyrim någon?

Medlem
Skrivet av alexst4:

Skyrim någon?

Yepp samma här, i alla fall senare i videon.

Edit: Är ju snyggare än Skyrim dock.

Medlem

Vänta lite nu... elever på ett universitet? Sedan när finns det elever på ett universitet? Det borde väl rimligtvis vara ett gäng studenter som slängt ihop detta, eller?

Skribent
Skrivet av eagiz:

Vänta lite nu... elever på ett universitet? Sedan när finns det elever på ett universitet? Det borde väl rimligtvis vara ett gäng studenter som slängt ihop detta, eller?

Det får vi hoppas


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av alexst4:

Skyrim någon?

Skrivet av Zarree:
Skrivet av alexst4:

Skyrim någon?

Yepp samma här, i alla fall senare i videon.

Edit: Är ju snyggare än Skyrim dock.

Mmm för att Skyrim kom ju före 1600-talet...

Inaktiv
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av alexst4:

Skyrim någon?

Skrivet av Zarree:
Skrivet av alexst4:

Skyrim någon?

Yepp samma här, i alla fall senare i videon.

Edit: Är ju snyggare än Skyrim dock.

Mmm för att Skyrim kom ju före 1600-talet...
https://i.chzbgr.com/maxW500/4030545152/h89A5D247

Han menade väl grafiken och Skyrim? Dock kom jag och tänka på "Thief" serien när jag såg bilderna.

Inaktiv

Riktigt snyggt, men de har tydligen inte lärt sig hur de skulle panera kameran korrekt -.-

Avstängd
Skrivet av eagiz:

Vänta lite nu... elever på ett universitet? Sedan när finns det elever på ett universitet? Det borde väl rimligtvis vara ett gäng studenter som slängt ihop detta, eller?

Fast du som är student är ju fortfarande en elev för du pluggar. Så det är same shit different name.

Inaktiv

oj vad snyggt det va! riktigt bra jobbat !

Medlem

Bara att kasta in lämplig lönnmördare och börja spela då

/ LordDaimos

Medlem

Medeival GTA!

Medlem

De har då sin framtid säkrad i alla fall

Medlem

Elder Scrolls Online confirmed

Medlem

Cool


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av eagiz:

Vänta lite nu... elever på ett universitet? Sedan när finns det elever på ett universitet? Det borde väl rimligtvis vara ett gäng studenter som slängt ihop detta, eller?

Fast du som är student är ju fortfarande en elev för du pluggar. Så det är same shit different name.

Låt mig presentera följande citat:

Skrivet av Mikael Tornving:

En elev sitter och gapar, tackar och tar emot. En student söker aktivt själv kunskapen och ställer frågor.

Källa

Avstängd
Skrivet av eagiz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av eagiz:

Vänta lite nu... elever på ett universitet? Sedan när finns det elever på ett universitet? Det borde väl rimligtvis vara ett gäng studenter som slängt ihop detta, eller?

Fast du som är student är ju fortfarande en elev för du pluggar. Så det är same shit different name.

Låt mig presentera följande citat:

Skrivet av Mikael Tornving:

En elev sitter och gapar, tackar och tar emot. En student söker aktivt själv kunskapen och ställer frågor.

Källa

fortfarande same shit different name. Och du kan inte döma alla elever för att gapa och endast tar emot, många elever söker själv aktivt och stället frågor. Bara för att vissa är lata så är inte alla det, det är rätt korkat att komma med sådant påstående.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av eagiz:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av eagiz:

Vänta lite nu... elever på ett universitet? Sedan när finns det elever på ett universitet? Det borde väl rimligtvis vara ett gäng studenter som slängt ihop detta, eller?

Fast du som är student är ju fortfarande en elev för du pluggar. Så det är same shit different name.

Låt mig presentera följande citat:

Skrivet av Mikael Tornving:

En elev sitter och gapar, tackar och tar emot. En student söker aktivt själv kunskapen och ställer frågor.

Källa

fortfarande same shit different name. Och du kan inte döma alla elever för att gapa och endast tar emot, många elever söker själv aktivt och stället frågor. Bara för att vissa är lata så är inte alla det, det är rätt korkat att komma med sådant påstående.

Glöm inte att studenter ofta gnäller att de inte har pengar.


signatur

Styret upp och däcken ner

MEG
Medlem

Jag håller med snyggt gjort, ge mig nu en värja och en flintlåspistol och några uppdrag


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Måste säga att denna video påminner mycket om Fable, fast snyggare

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Riktigt snyggt, men de har tydligen inte lärt sig hur de skulle panera kameran korrekt -.-

Eller att skarpa skuggor på dagen p.g.a. solljus inte direkt kan kombineras med lyktor som lyser upp på en öppen gata. (1:53 i videon t.ex.). Men nitpicking aside så är det riktigt imponerande arbete.

Medlem

Hela klassen sitter med Oculus Rift, historieläraren visar runt och berättar om platserna. Fan, t o m historia kan ju bli intressant och roligt.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Hela klassen sitter med Oculus Rift, historieläraren visar runt och berättar om platserna. Fan, t o m historia kan ju bli intressant och roligt.

Det skulle vara helt underbart!


signatur

"Blott den är vis som förstår att han inget begriper"

Medlem

Okay....de lär ju inte vara studenter länge....
förmodligen har de väl redan fått anbud från de flesta stora bolagen som Ubisoft osv.

Medlem

Gor 20-30 varianter pa byggnader.
Digitalisera kartan
In med allt i cityengine som lagger ut allt efter.

Skapa och placera ut ett fatal unika byggnader manuellt(kyrkor etc)

Det ar imponerande men dom har inte suttit och duttat ut hus for hus.

12
Skriv svar