Rockstar lyfter spelarmaterial i GTA Online

Medlem

GTA5 är grymt bra som vi flesta vet, men Rockstar har aldrig varit kända för göra bra PC ports av sina spel, eller vem det nu är Rockstar hyr ut jobbet till?

Men vill ha ha ha den på pc, eller åtminstone på ps4:an...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Ett spel som gör sig utmärkt på konsol

Utmärkt med knappa 30 fps. Javisst!

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av vuze2143:

Ett spel som gör sig utmärkt på konsol

har svårt för gta på konsoll, och tycker det gör sig bäst på pc

Jag tycker singleplayerdelen i GTA V var superb på PS3, och jag körde genom hela 100%-checklistan. Nu vill jag bara ha en rejäl PC-version så jag får vrida upp grafiken till max, börja modda och förhoppningsvis få en bättre onlineupplevelse.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Schysst.

Men nu får ju vissa av er här ta och sluta upp med att citera varandra hela tiden. Ni tar ju upp mer än halva kommentatorsfältet.
Ja, jag tänker på dig olafpawbelt och XxshadowxX. Inte var det artikelrelaterat heller.

Ni kan ju hellre skicka meddelande till varandra om era åsiktskillnader. För de hör ju inte riktigt hemma här...

Admin!


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av Gamer 24-7:

Schysst.

Men nu får ju vissa av er här ta och sluta upp med att citera varandra hela tiden. Ni tar ju upp mer än halva kommentatorsfältet.
Ja, jag tänker på dig olafpawbelt och XxshadowxX. Inte var det artikelrelaterat heller.

Ni kan ju hellre skicka meddelande till varandra om era åsiktskillnader. För de hör ju inte riktigt hemma här...

Admin!

Det har med gta att göra så det är visst artikelrelaterat. Plus jag trodde det var meningen att man ska diskutera i kommentarerna?

Avstängd
Skrivet av Gamer 24-7:

Schysst.

Men nu får ju vissa av er här ta och sluta upp med att citera varandra hela tiden. Ni tar ju upp mer än halva kommentatorsfältet.
Ja, jag tänker på dig olafpawbelt och XxshadowxX. Inte var det artikelrelaterat heller.

Ni kan ju hellre skicka meddelande till varandra om era åsiktskillnader. För de hör ju inte riktigt hemma här...

Admin!

Vart hör dom hemma då? det handlade om gta och inget annat.

PaZ
Medlem

Gta iv gick inte så bra på min förvisso rätt dåliga burk när det kom, men när jag köpt ny och de patchat lite så flöt det fint. Auto-aimen är orsaken till att jag bara spelar på pc, jag kan iaf inte sikta bra nog med en tv-spelskontroll för att det inte ska vara alltför frustrerande att slå av den...

Medlem

Kan inte folk börja städa upp lite när dem skall citera någon?

Man behöver inte ha med hela konversationen när man skall skriva något.

Det blir bara jobbigt när 4inlägg tar upp halva kommentar fältet då de citerar en 10+ kommentarer lång konversation.


signatur

Rwa?

Medlem

olafpawbelt
Vart hör dom hemma då? det handlade om gta och inget annat. -Skrev du, och för att svara på din fråga så är svaret; Ditt inlägg hör hemma i GTA tråden.

Artikeln handlade om beta-versionen av de verktyg spelarna kan använda för att skapa egna kartor i Grand Theft Auto V. Vilket är en shcysst nyhet som de flesta säkert tycker är häftigt.

Din diskussion handlade om portningen till ett helt annat spel nämligen GTA IV och att Rockstar var latarslen.
Märkligt påstående att de skulle vara latarslen, då de alltid har minst två års fältstudier för att få in atmosfären, karaktärerna och miljöerna i sina spel.

Det verkar mer som att du citerar och tar upp hur mycket som helst i kommentatorsfältet mest för att synas och att "göra dig hörd". Inte för att kommentera artikeln ifråga.

Missförstå mig rätt nu. Kommentatorsfältet är ju till för just kommentarer, men när det blir off topic (GTA IV är inte) GTA V) med en massa orelevanta diskussioner om andra spel. Då är det bara trist att behöva bläddra ner en sida och byta till nästa bara för att se en massa citeringar, istället för olika vidkommande kommentarer...


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

12
Skriv svar