Intresset för Counter-Strike: GO ökar

Medlem
Skrivet av Devildoll:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Devildoll:

de måste fixa delayen.

ibland när man skjuter ett skott mot någons huvud så tar det en märkbar stund (~0.3 sec) innan innan gubben dör.

då snackar vi att jag har 5 i ping också.

Du har fel. Antagligen kan du inte aima bra alls

så om jag skjuter ett skott..

ETT SKOTT!

och det träffar någon i huvudet så att personen dör, men endast registreras efter en märkbar fördröjning, så är anledningen till det att jag siktar dåligt?!

Sluta spela på skit servar som Valve ger ut, 64tick är fan apa.

Medlem

Nu ska vi inte klaga på folket i öst. Senast igår blev jag attackerad av ett gäng 12-åringar som ansåg jag sög dom var skoningslösa. Visste inte att de kunde skriva och skrika så mycket fula ord. Vad mera är jag orolig över den inneboende aggressiviteten dessa pojkar bär på...ujuj


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Vet inte om det är på grund av att när de yngre spelar idag och t.ex. fastnar någonstans så är det bara att googla eller köpa guld för att komma vidare. När de senare skall spela MP så kan de inte hantera eventuell besvikelse och aggressioner när andra spelare inte gör som de vill.

Generaliserar lite och riktar mig mot de som gapar å skriker och beter sig illa. Inte mot alla yngre såklart.

Har säkert fel i mina funderingar, det kanske inte alls är värre idag än förr t.ex?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Vet inte om det är på grund av att när de yngre spelar idag och t.ex. fastnar någonstans så är det bara att googla eller köpa guld för att komma vidare. När de senare skall spela MP så kan de inte hantera eventuell besvikelse och aggressioner när andra spelare inte gör som de vill.

Generaliserar lite och riktar mig mot de som gapar å skriker och beter sig illa. Inte mot alla yngre såklart.

Har säkert fel i mina funderingar, det kanske inte alls är värre idag än förr t.ex?

Tror inte det du. Jag var hemsk när jag var yngre.

Medlem

]Stötte på lite av det jag pratade om, blev full i skratt.
Tog ett screenshot


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

12
Skriv svar