Det nya oblivion

Medlem
Det nya oblivion

Jag undrar om jag ska köpa oblivion men jag skulle villa höra vad ni tycker om det...så man slipper köpa det i onödan men jag har hört att man kan typ råna butiker och människor skulle vara tacksam om ni kunde berätta lite:)


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

Det är as kul
Har det på både PC och mitt 360 och man kan spela det i månader (År!?) Det finns så mycket att göra, men mer om du köper det till PC, då kan du skaffa mods och Fuska


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

ok tack men skulle villa ha en lite mer detljrik förklaring


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Inaktiv

De e de roligaste spelet som finns! Köp game of the year boxen för att få alla tre, de vanliga oblivion , shivering island och knights of th nine.

Medlem

ok tack men alltså skulle villa veta vad man kan göra


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

Man kan slåss, prata i ett dåligt dialog-system, springa runt i en värld där gräset försvinner efter 5m.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

ok ee det är väl en dålig förklaring


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

men hur mycke kostar oblivion


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

Finns en redigera-knapp, använd den.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag tycker du ska köpa det, grym grafik, roliga side-quests (main-storyn är väl inte så mycket att hänga i granen) och skönt gameplay.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=207285

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Man kan slåss, prata i ett dåligt dialog-system, springa runt i en värld där gräset försvinner efter 5m.

Det beror på vilken dator du har! du kan ställa in draw distance så att du inte märker när det försvinner. en bra anledning till varför du ska skaffa den till PC!!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tänk dej en hel värld, fri att utforska. Och det är en förj*vla stor värld. Du kan närsomhelst släppa ett uppdrag och gå ut på äventyr själv. Du kan göra allt, närsomhelst. Även fast spelet börjar bli gammal håller grafiken fortfarande! underbar grafik, och det är enkelt att modda med olika förbättringar så det blir ännu snyggare.
Själv tycker jag att huvuduppdragen är ganska sega, och jag hatar verkligen att vara inne i själva Oblivion för det är så jäkla fult. Men jag lovar dig, att när du väl klarat huvuduppdraget så finns det fortfarande hur mycket som helst att upptäcka. Har spelat sen releasedagen, på samma gubbe, och min kärlek är fortfarande lika stark till Oblivion!
Köp Game Of The Year edition och installera och spela sönder!

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Zelaxe:

Man kan slåss, prata i ett dåligt dialog-system, springa runt i en värld där gräset försvinner efter 5m.

Det beror på vilken dator du har! du kan ställa in draw distance så att du inte märker när det försvinner. en bra anledning till varför du ska skaffa den till PC!!

Jag försökte som in i h*lvete, fick upp det till kanske 20m, för lite ändå.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Skit i huvuduppdraget och ge dig ut på ett eget äventyr, utforska grottor och leta efter skatter.
När du tröttnat på det, tanka Oscuro's Oblivion Overhaul och få 1000 timmar speltid till.

Medlem

har redan köpt det=)


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

bra köp!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Ofta man bryr sig om hur länge gräset stannar kvar. Jag älskar det så det är ett bra köp

Medlem
Skrivet av Haxrox:

Ofta man bryr sig om hur länge gräset stannar kvar. Jag älskar det så det är ett bra köp

Det är riktigt jävla fult när gräset plötsligt bara försvinner...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

skit samma det är väl hur roligt man har med spelet eller hur

Medlem

Håller med, det är spelets helhet som är det viktigaste.

Men om man ändå vill bättra på sitt gräs så testa detta; http://www.tweakguides.com/Oblivion_10.html


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

japp handlar om att ha kul


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Inaktiv

köp köp köp...

Medlem

Köp det!:up:

1
Skriv svar