Call of Duty: Advanced Warfare avtäckt
Suck, jag vill verkligen ha ett nytt Call of Duty, med fet grafik och WW2 igen.
Detta trots Kevin Spacey, känns så generiskt. Ta ut svängarna iaf då va fan! Laser pistoler och grejer, tyngre prylar! De gör små steg framåt, vågar inte ta ut svängarna för mycket.
Åh, Call of Duty 2! Det var grejer det! Förstår inte varför de stora spelbolagen är så fega över att göra WW2-spel just nu.
Alla vet ju att i slutändan kommer vi alla i varje fall ändå spela det. *knackar två gånger på bordet*
Med tanke på att de använder samma jävla trötta spelmotor som vanligt ser vissa effekter lika trötta ut som vanligt. Titta på vapeneffekter, kulor/tracers o.s.v. som mycket bra exempel - 1:45->1:55 ses det bra vid. Eld, rök etc. begränsas också starkt av motorn. För att inte tala om fysikinteraktion med spelmotorn... Med den gamla quakemotorn har de hittills slängt på en fysikmotor ovanpå (vanligtvis Havok), och således är vissa objekt väldigt fysiskt interaktiva, medan merparten inte är det, då de hanteras enbart av spelmotorn och inte fysikmotorn. Vid användning av nyare spelmotorer finns en mycket starkare integration med både egna och tredjeparts fysikmotorer, och det märks verkligen med denna gamla Quake-historia.
ActiBlizz lär sig då fan aldrig, hur mycket man än sminkar en gris är det fortfarande en gris.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Med tanke på att de använder samma jävla trötta spelmotor som vanligt ser vissa effekter lika trötta ut som vanligt. Titta på vapeneffekter, kulor/tracers o.s.v. som mycket bra exempel - 1:45->1:55 ses det bra vid. Eld, rök etc. begränsas också starkt av motorn. För att inte tala om fysikinteraktion med spelmotorn... Med den gamla quakemotorn har de hittills slängt på en fysikmotor ovanpå (vanligtvis Havok), och således är vissa objekt väldigt fysiskt interaktiva, medan merparten inte är det, då de hanteras enbart av spelmotorn och inte fysikmotorn. Vid användning av nyare spelmotorer finns en mycket starkare integration med både egna och tredjeparts fysikmotorer, och det märks verkligen med denna gamla Quake-historia.
ActiBlizz lär sig då fan aldrig, hur mycket man än sminkar en gris är det fortfarande en gris.
Well said mannen!
Med tanke på att de använder samma jävla trötta spelmotor som vanligt ser vissa effekter lika trötta ut som vanligt. Titta på vapeneffekter, kulor/tracers o.s.v. som mycket bra exempel - 1:45->1:55 ses det bra vid. Eld, rök etc. begränsas också starkt av motorn. För att inte tala om fysikinteraktion med spelmotorn... Med den gamla quakemotorn har de hittills slängt på en fysikmotor ovanpå (vanligtvis Havok), och således är vissa objekt väldigt fysiskt interaktiva, medan merparten inte är det, då de hanteras enbart av spelmotorn och inte fysikmotorn. Vid användning av nyare spelmotorer finns en mycket starkare integration med både egna och tredjeparts fysikmotorer, och det märks verkligen med denna gamla Quake-historia.
ActiBlizz lär sig då fan aldrig, hur mycket man än sminkar en gris är det fortfarande en gris.
Amen brother. I don't like to hate, and I don't know why I'm writing in English, but all I have to say is, the animations in this trailer looks so old and jaggy it's ridiculous. I don't understand how call of duty can sell, must be some kind of a American thing.
Kanske är för att jag dissat CoD sen MW2 men jag tyckte det kändes lite fräscht. Och förhoppningsvis snyggare till pc. Blev lite småsugen på en SP-run iaf. Kan vara värt nån steam-rea i framtiden.
Personligen föredrar jag lite skön semi-scifi framför gamla trötta ww2-kloner.
Hähä CoD rea? Ja du får vänta kanske 10 år innan det går under 400 lappen @ 75%. Köp cs:go istället!