Se gigantiska bossar från Capcoms Deep Down
Ja bygger man ett spel runt microtransactions så är det väl mjölkning?
beror lite på hur det är upplagt tycker jag.
men är det i linje med hur många av slagsmålsspelen utvecklats på senare så, (nästan ingenting ingår, men vi tar fortfarande nästan fullpris) visst.
avvaktar och ser hur det utvecklas innan jag ropar ko, err varg.
men det verkar lovande annars, fast jag gillar ju AC trots deras stora, många och jobbiga brister också ska erkännas.
assassains-creed-framtids-simulerings-skiten...
i AC är det en smidig lösning för att förklara osynliga väggar och sånt, hoppas det inte är anledningen här.
Sure, men i varje AC spel jag har spelat så har man alltid reagerat med ett AMEN VA FAN! varje gång man dras ut till den "vanliga" världen för att göra tråkiga sysslor och bara sitta och vänta på saker.
assassains-creed-framtids-simulerings-skiten...
i AC är det en smidig lösning för att förklara osynliga väggar och sånt, hoppas det inte är anledningen här.
Sure, men i varje AC spel jag har spelat så har man alltid reagerat med ett AMEN VA FAN! varje gång man dras ut till den "vanliga" världen för att göra tråkiga sysslor och bara sitta och vänta på saker.
på nått vis måste ju ändå ramhandlingen få vara med..
men jag håller ändå med om att det oftast var ganska trist när man loggade ut, bara för att göra ungefär samma saker IRL. dessa samma saker blev visserligen lite ambitiösare och roligare på sikt genom serien, fram till AC4 där konceptet byttes ut helt. men iom AC4 tycker jag att IL-tillvaron var mer givande då det inte var samma grej längre, och det finns massor av kul anekdotiska saker att hitta. (även om det där sk "hackandet" också blev seeeegt efter några vändor)