Heroes of the Storm når sista fasen av teknisk alpha

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Soul:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Newklear:

Känns som att LoL redan tagit de flesta casual-spelare inom ARTS-genren, så Blizzard är nog för sent ute denna gången också...

"denna gången också"

Vad har dom varit sent ute med förut?

DotA.

DotA är ju iofs inte blizzards verk, dessutom så kom DotA före LoL..

My point exactly, de kom för sent. Istället för att ta chansen så försöker de stämma den utvecklare som såg potentialen.

Lugn nu, det där är gammalt som gatan och behöver knappas dammas av med nya missförstånd. Ska du tjura på Blizzard bara för att dom inte ville göra ett spel utav en mod till deras eget spel?

Nej men tror många är irriterade på blizzard för att dom gått från att göra fantastiska spel (sc:BW, wc2/3 diablo, wow vanilla/tbc)
Till att göra ren skit som hearthstone och detta spel som enbart spelar på att det är blizzard universum och wow fantaster köper allt med thralls ansikte på typ. Du kan ju inte påstå annat än att blizzards spelkvalite har sjuknit extremt på dom senaste åren.

Det enda släpp som varit undermåligt är D3 som det såg ut vid release. HearthStone är hur bra som helst, speciellt till plattan, och då nämner jag inte ens att det bara är ett spelmässigt sidetrack från deras sida. Att du sedan säger att HotS är sämre än andra moba innan det ens släppts som beta är ju bara fånigt.
Att din generella irritation på Blizzard färgar dina synpunkter angående deras spel råder det ju mindre tvivel om.

Precis som du som drar upp alla blizzard titlar till skyarna. Hearthstone är magic fast med mindre. Och för att inte tala om att det är pay to win s ådet skriker om det. Och om du tror att Hots med enhörning mounts kommer att slå lol/dota s¨är du bara dum. Har diskuterat blizz med dig innan och du är sån fanboy så det går ju inte riktigt att argumentera med dig.

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av Ender:

Det enda släpp som varit undermåligt är D3 som det såg ut vid release. HearthStone är hur bra som helst, speciellt till plattan, och då nämner jag inte ens att det bara är ett spelmässigt sidetrack från deras sida. Att du sedan säger att HotS är sämre än andra moba innan det ens släppts som beta är ju bara fånigt.
Att din generella irritation på Blizzard färgar dina synpunkter angående deras spel råder det ju mindre tvivel om.

Precis som du som drar upp alla blizzard titlar till skyarna. Hearthstone är magic fast med mindre. Och för att inte tala om att det är pay to win s ådet skriker om det. Och om du tror att Hots med enhörning mounts kommer att slå lol/dota s¨är du bara dum. Har diskuterat blizz med dig innan och du är sån fanboy så det går ju inte riktigt att argumentera med dig.

Hur drog jag upp alla Blizzard titlar till skyarna nu igen? Genom att inte kalla alla undermåliga, eller genom att säga att jag gillar HearthStone? Digitalt Magic kanske också är bra, men nu är det ju inte det jag spelar, eller hur?
Kunde inte bry mig mindre ifall HotS "slår" eller inte, men att i förväg bilda sig en bestämd uppfattning är ju som sagt bara fånigt.
Brukar för övrigt inte argumentera med folk som använder "fanboy" i sitt ordförråd, blir bara barnsligt.

12
Skriv svar