Problem med Far Cry 4:s FOV? Då är du pirat

Medlem

Om jag ens ska överväga att köpa spelet måste jag tanka och testa för att se om det flyter någorlunda på min burk, litar inte på Ubisoft för fem öre vad gäller optimering, deras snikna tendenser över att spara in på optimering har konsekvenser, good enough är inte good enough.

Medlem

Låst FOV!? Ja, det är anledningen till att jag aldrig körde igenom Battlefield 4 SP. Hur i H-E kan man låsa FOV:en? Bra straff för pirater dock

Skrivet av Rurounin:

Om jag ens ska överväga att köpa spelet måste jag tanka och testa för att se om det flyter någorlunda på min burk, litar inte på Ubisoft för fem öre vad gäller optimering, deras snikna tendenser över att spara in på optimering har konsekvenser, good enough är inte good enough.

670 och en amd 8350 klarar medium med 50-60 fps 1920x1200

ifall du råkar ha liknande så har jag räddat dig från en kriminell bana


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Om jag ens ska överväga att köpa spelet måste jag tanka och testa för att se om det flyter någorlunda på min burk, litar inte på Ubisoft för fem öre vad gäller optimering, deras snikna tendenser över att spara in på optimering har konsekvenser, good enough är inte good enough.

Ännu en som har dåligt argument för att pirata spel..
Det är aldrig ok att pirata ett spel. Det står jag för...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Rurounin:

Om jag ens ska överväga att köpa spelet måste jag tanka och testa för att se om det flyter någorlunda på min burk, litar inte på Ubisoft för fem öre vad gäller optimering, deras snikna tendenser över att spara in på optimering har konsekvenser, good enough är inte good enough.

670 och en amd 8350 klarar medium med 50-60 fps 1920x1200

ifall du råkar ha liknande så har jag räddat dig från en kriminell bana

Skrivet av chopper:
Skrivet av Rurounin:

Om jag ens ska överväga att köpa spelet måste jag tanka och testa för att se om det flyter någorlunda på min burk, litar inte på Ubisoft för fem öre vad gäller optimering, deras snikna tendenser över att spara in på optimering har konsekvenser, good enough är inte good enough.

Ännu en som har dåligt argument för att pirata spel..
Det är aldrig ok att pirata ett spel. Det står jag för...

Jag har inga planer att pirata något spel, men det ändrar inte heller att jag inte litar på Ubisoft, jag har tillräckligt stor backlog att det känns meningslöst att spela något piratat spel när jag redan äger så pass många bra spel jag vill spela igenom.

När jag säger att jag testar för prestanda så menar jag det och nu snackar jag fullpris spel, kostar spelen under 200kr så är det skitsamma.

123
Skriv svar