Medlem
FPS rollspel?

Hej

Jag har alltid vart kåt på fps rollspel men de finns så få tycker jag.

Och då menar jag rollspel ala fallout3 typ där man skjuter med vapen, inte går fram och hackar på folk med svärd.

Men som sagt, väldigt få spel.
Eller har jag missat nåt uber fps shooter rollspel, tipsa gärna

Medlem

Stalker?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Medlem

vettefan om ja tycker att stalker är nåt rollspel?
jag har då inte märkt nåt att ja kan öka stats på nåt sätt, skills osv i stalker?
Måste missat nåt.

Och deus ex är ju gammalt som gatan, har testat spela det lite men ja fastna aldrig för det, för fult

Medlem

Boiling Point: Road to Hell kan du ju alltid titta upp men det är lite som stalker fast verkligt (och enligt mig mycket bättre) och sedan så är det väldigt buggigt. Det ska dock komma en uppföljare till Boiling Point vid namn White Gold: War In Paradise som ser väldigt intressant ut!

Medlem

Vi har ju White Gold på ingång relativt snart förhoppningsvis.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

^^ Vad jag vet så har spelet kommit på ryska men ej på engelska en!

Medlem

Dark Messiah?

Fast det är ju förstås ingen shooter i det spelet går man fram och hackar på folk med svärd. Men det är riktigt kul faktiskt
Jag rekommenderar det starkt


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

Medlem
Skrivet av marcusiaf:

Dark Messiah?

Fast det är ju förstås ingen shooter i det spelet går man fram och hackar på folk med svärd. Men det är riktigt kul faktiskt
Jag rekommenderar det starkt

Jag gillar verkligen inte dark messiah

Medlem

Spelet var okej, det jag fick testa av det på EB Games iallafall, inte bra nog för att jag skulle köpa det och spela igenom hela däremot.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

oblivion, de e ju iaf first person :>


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Inaktiv

oblivion, de e ju iaf first person :>


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Mass effect, där har du typ fps-rollspel


signatur

It´s a trick, get an axe.

Medlem

Håller med Nightbird om Mass Effect. Det är ett riktigt bra FPS rollspell, helt klart värt att ta en titt på.

Medlem
Skrivet av Wookiee:

Håller med Nightbird om Mass Effect. Det är ett riktigt bra FPS rollspell, helt klart värt att ta en titt på.

Om man orkar långa dialoger och att sätta sig in i spelet. man måste typ orka läsa.


signatur

Rawr

Medlem

För det första så utspelar sig inte Mass Effect i förstaperson utan i tredjeperson så om något så är det ett TPS-rollspel.
Och av en händelse så påbörjade jag min första genomspelning idag och tycker att spelet är ganska bra hittils så här 3 timmar in.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av Wookiee:

Håller med Nightbird om Mass Effect. Det är ett riktigt bra FPS rollspell, helt klart värt att ta en titt på.

Om man orkar långa dialoger och att sätta sig in i spelet. man måste typ orka läsa.

Om man är döv så måste man läsa. Annars går det alldeles utmärkt att lyssna.

Medlem

Är inte bioshock lite rollspel eller är jag helt ute och cycklar

Inaktiv
Skrivet av jagspelardata:

Är inte bioshock lite rollspel eller är jag helt ute och cycklar

Är väl en shooter med rollspels inslag.

Inaktiv

FALLOUT historien är ju bara häftig! Jag tycker dock det är väldigt likt Oblivion.


signatur
Medlem

fallout äger!

Medlem
Skrivet av waagaard:

fallout äger!

Instämmer:up:

Medlem
Skrivet av jagspelardata:
Skrivet av waagaard:

fallout äger!

Instämmer:up:

yep. det verkligen tokäger.

Medlem

Hellgate London och Fallout 3 är väl dom fps rollspel jag direkt tänker på men sen är ju gränsen ganska flummig, räknas stalker som rollspel till exempel.

Medlem

Vampire the masquerade - bloodlines är ett riktigt bra RPG med lite shooter-inslag.

Medlem
Skrivet av Exeron:

Stalker?

Officielt = FPS

Känns som = RPG

1
Skriv svar