Vinn exklusivt Playstation 4!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Wolfkin:

Blev det fel någonstans, var ju bara 19 frågor.

Skrivet av Gamer-Tompa:

20 frågor?
19 för min del.

En fråga ströks, ska uppdatera nyheten!

Vad var det för fråga som ströks?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Wolfkin:

Blev det fel någonstans, var ju bara 19 frågor.

Skrivet av Gamer-Tompa:

20 frågor?
19 för min del.

En fråga ströks, ska uppdatera nyheten!

Vad var det för fråga som ströks?

Var ett syftningsfel


signatur
Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av saigon:

10an är ju lite lurig då jag hittar alla tre.

Jag håller med, alla tre finns...

Får hålla med hittar alla 3, får väl välja en och hoppas på att det var svaret som var tänkt då det inte verkar finnas ett självklart svar.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Inte vi, men vi kan färger.

Ska man vara riktigt krass så stämmer det inte till 100% vilket fick mig att undersöka de andra alternativen i nästan en timme, det var svårt att hitta av en ganska uppenbar anledning, men annars är frågan en no brainer, jag har kuggat på lite för många kuggfrågor genom åren så jag har en tendens att trippelkolla allt, jag skyller på skolgången med alla sina lömska test fulla med kuggfrågor.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

%&"#¤

Fråga 9 är alla svarsalternativ fel.
I fråga 6 hör man bara 1 ord, inte 2.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

%&"#¤

Fråga 9 är alla svarsalternativ fel.

Reagerade också på det. Den lär nog strykas, men svarade med det "närmsta" alternativet så länge. Får en känsla av att man blandat ihop två specifika spel...

Räknar FZ originalet som en "variant" i fråga 7? Chansade på att man inte gör det...

Det var en pärs att ta sig igenom, beundrar er alla som kom igenom och får rätt på allt

Medlem

Tur att sista frågan var lätt i alla fall. Finns ju bara ett rätt svar! Men tänker inte berätta vad det är.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Wolfkin:

Blev det fel någonstans, var ju bara 19 frågor.

Skrivet av Gamer-Tompa:

20 frågor?
19 för min del.

En fråga ströks, ska uppdatera nyheten!

Vad var det för fråga som ströks?

Vem är du, vem är jag ?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Inaktiv

Måste man gilla FZ på facebook när man svarat färdigt ?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av adamtore:

Måste man gilla FZ på facebook när man svarat färdigt ?

Nope! Även om vi såklart uppskattar det


signatur
Medlem

Om jag vinner skänker jag bort konsollen till lutherhjälpen!

Tack för quizet!

Medlem

Det tråkiga är att antagligen har den som vunnit googlat fram alla de rätta svaren. Men jag hoppas givetvis att så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av Luffan:

Det tråkiga är att antagligen har den som vunnit googlat fram alla de rätta svaren. Men jag hoppas givetvis att så inte är fallet.

Det är en konst att googla också

Inaktiv

Googlade inget så har väl max 2 rätt. Grattis till den lycklige vinnaren

Medlem

Angående frågan med två ord så visst stämmer inte svaren perfekt. Men att det är två ord han säger är helt klart på engelska. Det är först när man översätter till svenska som det blir ett ord. Direktöversätter man dessutom är det fortfarande två ord.

Medlem

Detta är ju en gamers/nörd nirvana! Å herregud vad man vill ha denna konsol. *Hoppas*

Medlem

Det var på håret, 10 min innan stängning, vad gör man inte för att utvidga sina Playstation kunskaper sent en måndagskväll!

Medlem

Asså va?? Läste igenom "rätt" svar på frågorna nu.

Fråga 1: Jag valde AIK-svaret för att det finns inte GRÖN i djurgårdens färger ( vilket är i playstations första logga)

Fråga 6: Jag fick det till 5st version av psp, länk: http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_Portable

Fråga 8: Det fanns väl visst en ps1 gitarr? länk:
http://www.theisozone.com/downloads/playstation/psx-isos/guit...

Red ut. Är jag helt efterbliven eller hur ligger det till?.

Medlem

Jag hade tydligen fel på två frågor - 6 och 8. I båda fallen vill jag nog hävda att det är frågorna det är fel på.

Jag var i Hong Kong i slutet av 90-talet och spelet Guitar Freaks med tillhörande gitarr fanns "överallt"! Att spelet inte släpptes här borde väl inte ha någon betydelse?

Enligt Wikipedia finns det 5 st olika PSP-varianter?

Edit: Bara 17 frågor kvar redan innan eventuella problem nämnda ovan?

Inaktiv

8 rätt utan google, tycker ändå det är ok

Medlem

Enligt Wikipedia finns det 5 versioner av PSP, men det var fel svar i er tävling. Har jag missat något?

Medlem

Har även en fråga angående poängräkning, det står att jag hade 15 av 17 rätt, men jag kan bara hitta ett rött kryss, är det så att sista frågan inte räknas som ett rätt svar bara för att det är en öppen fråga?

Medlem

Fick också fel svar för 5 PSP, trots att det finns 5.

PSP-1000
PSP-2000
PSP-3000
PSP Go (PSP-N1000)
PSP-E1000

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Fick också fel svar för 5 PSP, trots att det finns 5.

PSP-1000
PSP-2000
PSP-3000
PSP Go (PSP-N1000)
PSP-E1000

Samma här.

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag hade tydligen fel på två frågor - 6 och 8. I båda fallen vill jag nog hävda att det är frågorna det är fel på.

Jag var i Hong Kong i slutet av 90-talet och spelet Guitar Freaks med tillhörande gitarr fanns "överallt"! Att spelet inte släpptes här borde väl inte ha någon betydelse?

Enligt Wikipedia finns det 5 st olika PSP-varianter?

Edit: Bara 17 frågor kvar redan innan eventuella problem nämnda ovan?

Samma dilemma för mig. Tycker det är verkligen konstigt. Ni måste se över dessa frågor då dem inte stämmer.

Medlem
Skrivet av OddGreen:

Asså va?? Läste igenom "rätt" svar på frågorna nu.

Fråga 1: Jag valde AIK-svaret för att det finns inte GRÖN i djurgårdens färger ( vilket är i playstations första logga).

Vänta nu...Du valde AIK som har noll av dom färgerna som finns i Playstation logan istället för Djurgården som har tre färger gemensamt?

Sen så tänkte jag att dom var ute efter den ''första'' logan: http://www.logodesignlove.com/images/evolution/playstation-lo...

Medlem

Men AIK svaret hade ju inget med färger att göra

Den var rätt kuggig iaf!


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Intressant att de är fel med 5 PSP när de ganska uppenbart verkar finnas 5 olika versioner?

Vilken version är de då som ni inte räknar?

Medlem

Fick bara fel på psp frågan, hittade 5:I :I eller hur räknade ni?

LIST ÖVER MODELLER

Skriv svar