Arbetar Telltale på ett spel baserat på Mr. Robot?
De får passa på medan de har medvind.
Verkar onödigt att göra spel av den mögserien, tbh.
Så tråkig världen skulle vara om alla tyckte lika, inte sant?
Jag kan bara tala för mig själv. Gör de spel på detta innebär det att resurser försvinner från projekt jag säkerligen hade funnit mer intressanta.
Jag kan bara tala för mig själv. Gör de spel på detta innebär det att resurser försvinner från projekt jag säkerligen hade funnit mer intressanta.
Nog bäst du mailar dom och berättar detta.
Tro jag börjar bli gråhårig här snart. Wolf Among Us Season 2 kommer ju inte!
När ska dom börja med motion/face capture i stället? Mitt största problem med deras spel är den usla animationen, funktionell men verkligen inte mer än så.
Det är säkert så att dom inte har kunskapen för det just nu men det känns som om motion/face capture är ett perfekt verktyg för denna spel-formulan.
Nog bäst du mailar dom och berättar detta.
Skönt att du fick vara spydig idag med.
Känns som telltale har för många bollar i luften nu.
Hur många anställda har dom?
Tro jag börjar bli gråhårig här snart. Wolf Among Us Season 2 kommer ju inte!
Jag hoppas också väldigt mycket på en utannonsering av Wolf Among Us Season 2, du får göra som mig och läsa Fables under tiden ifall du inte gjort det redan.
Det är serien som Wolf Among Us är baserad på. Början av serien påminner väldigt mycket om spelet, och blir egentligen bara bättre ju längre den fortsätter, enligt mig då.
Okej, jag unnar alla fans ett Mr. Robot-spel.
Men med bakgrund av vad ovan skrivits om befarad uteblivelse av The Wolf among us 2 så känns det på sin plats:
MEN FÖR FJALAR TELLTALE, SKÄRP ER!
Vart är arga snickaren/programmeraren när man behöver hen?
"-Jamen ni har ju ingen plan!"
Känns som telltale har för många bollar i luften nu.
Hur många anställda har dom?
2015 hade telltale games 240 anställda. vet inte hur mycket de ha nyanställt under det senaste året.
personligen så kan jag inte se hur det här konceptet kan fortsätta länge till utan att kvaliteten dalar och bubblan spricker.