No Man's Sky patchat – ska nu vara stabilare och snabbare

Inaktiv
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av aholman:

Bara jag som inte har prestandaproblem? 3770k och 970. Förutom tabbandet i fullscreen då, kör ju hellre full window iaf. Har bara mött på buggar som att hamna under marken efter landning

Har flutit på fint för mig hela tiden.

Nämen?, hallå där Svinfet!
Vad tycker du om spelet så här långt?
Och förövrigt, ligger på 104st nu.
Du får rycka upp dig så du inte blir totalt förbisprungen.

Medlem
Skrivet av Rack:

PS: Gissar på att adressen var en annan, lol!

Ja, det var en annan adress på den Ha en trevlig natt!

Inaktiv
Skrivet av waeress:
Skrivet av Rack:

PS: Gissar på att adressen var en annan, lol!

Ja, det var en annan adress på den Ha en trevlig natt!

Det samma, haha!

Medlem

So this happened.
"Why isn't it called No Woman's Sky?"

http://9gag.com/gag/aReLGq7


signatur

autograph

Medlem

Man:

a (1) : an individual human; especially : an adult male human (2) : a man belonging to a particular category (as by birth, residence, membership, or occupation) —usually used in combination <councilman> (3) : husband (4) : lover
b : the human race : humankind
c : a bipedal primate mammal

Gen
Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Ezcent:

Fick hem patchen igår, blev sjukt mycket bättre efteråt. Flyter på helt utan problem nu, på PC. I alla fall vad jag märker av, bra spel!

Hur är det med processorbelastningen? Har det blivit bättre eller är det fortfarande höga temperaturer och spikes som gäller?

Den är väldigt låg, runt 25-35% på alla kärnor (kör en 6700K @ 4,2GHz) så CPUn svettas inte direkt vilket jag faktiskt trodde den skulle göra pga alla matematiska beräkningar.

Efter patchen eller var det likadant innan? jag har en 4790k och får ett antal spikar på 100% vilket inte är ett problem i sig, men tempen är rätt hög och det gillar jag inte.

Antagligen efter då jag kört Experimental sen jag köpte spelet. Kan kolla lite mer noggrant om du vill?

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Ezcent:

Fick hem patchen igår, blev sjukt mycket bättre efteråt. Flyter på helt utan problem nu, på PC. I alla fall vad jag märker av, bra spel!

Hur är det med processorbelastningen? Har det blivit bättre eller är det fortfarande höga temperaturer och spikes som gäller?

Den är väldigt låg, runt 25-35% på alla kärnor (kör en 6700K @ 4,2GHz) så CPUn svettas inte direkt vilket jag faktiskt trodde den skulle göra pga alla matematiska beräkningar.

Efter patchen eller var det likadant innan? jag har en 4790k och får ett antal spikar på 100% vilket inte är ett problem i sig, men tempen är rätt hög och det gillar jag inte.

Antagligen efter då jag kört Experimental sen jag köpte spelet. Kan kolla lite mer noggrant om du vill?

Nej, det behövs inte. Jag fick ner processoranvändningen efter patchen så något har de gjort.

Men tack ändå.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Gen
Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Ezcent:

Fick hem patchen igår, blev sjukt mycket bättre efteråt. Flyter på helt utan problem nu, på PC. I alla fall vad jag märker av, bra spel!

Hur är det med processorbelastningen? Har det blivit bättre eller är det fortfarande höga temperaturer och spikes som gäller?

Den är väldigt låg, runt 25-35% på alla kärnor (kör en 6700K @ 4,2GHz) så CPUn svettas inte direkt vilket jag faktiskt trodde den skulle göra pga alla matematiska beräkningar.

Efter patchen eller var det likadant innan? jag har en 4790k och får ett antal spikar på 100% vilket inte är ett problem i sig, men tempen är rätt hög och det gillar jag inte.

Antagligen efter då jag kört Experimental sen jag köpte spelet. Kan kolla lite mer noggrant om du vill?

Nej, det behövs inte. Jag fick ner processoranvändningen efter patchen så något har de gjort.

Men tack ändå.

Nemas problemas

12
Skriv svar